2 wat oudere videokaarten in 1 bak..

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb nog een extra s3 trio-64-v+ liggen (ja, uit de oertijd!), en die wil ik in 1 bak stoppen...
Levert dit mij voordeel op (kan ik bijvoorbeeld een virtuele 2 monitor klussen?)
Schijnt handig te zijn om alle banners op te storen (Alladvantage enzo)...

Hallo?

• MixMasterMike
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03-2025

MixMasterMike

Impervious

Een virtuele 2 monitor? Dus 2 verschillende schermen op 1 scherm? Volgens mijn kan dat niet, je kunt wel met 2 monitoren tegelijk werken met 2 videokaarten maar het wordt wel en probleem om ze aan de praat te krijgen denk ik.....

I'll catch you on the flip side....

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ja dat bedoelt hij ook... Kan wel, gewoon beide kaarten erin doen en drivers installeren. Dan banners op de andere monitor neerzetten, en gewoon geen monitor aansluiten.

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Met windows kan het wel ja... ik heb het alleen nog nooit gebrobeert omdat ik maar 1 oude trio kaart heb.
Zelf heb ik een G400 en dan heb je er maar 1 nodig :P

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• Glacier
  • Niet online
OK, ik installeer drivers enzo, hoe zorg ik er dan voor dat ik een tweede monitor krijg en daar dingen op kan zetten?

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

In win2k spoort ie het allemaal automatisch op als je een 2e videokaart instaleert, heb ik laatst ook gedaan.
Onder win98SE kan het ook trouwens alleen ging het bij mij niet omdat mijn Viper330 geen dual monitoring (ofzo) ondersteunt onder win98.
Ik heb ook gehoord dat het met S3 kaartjes niet gaat of in elk geval problemen oplevert.

Niet?
[Specs]

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Met mijn S3'tje ging het prima! Ding erin, werd automatisch herkend en hij deed het...

• Glacier
  • Niet online
OK, thanx.. Ik ga het gewoon maar eens proberen...
Pagina: 1