Als ik in de zijkant van de AOPEN HQ-08 wil lasercutten bijv Bacardi teken ofzo..kan ik dan gewoon over de verf laten doen dus gewoon zonder er iets aan te doen..lasercutten?
ik krijg er geen problemen mee in de verf oid?...
[hey modjes jullie moeten een lasercut faq maken!
]
[hey modjes jullie moeten een lasercut faq maken!
Verwijderd
Zou geen probleem moeten zijn,
maar de verf kan zwart worden of verkleuren door de hitte.
Waterstraalsnijden kan trouwens ook....
maar de verf kan zwart worden of verkleuren door de hitte.
Waterstraalsnijden kan trouwens ook....
ja ik doe eerst lasercut op mn originele case en dan spuit ik hem [eerst ff netjes randjes van de lasercut enz doen natuurlijk!!
]
Hey dat lijkt me ook wel wat een bacardi-logo. Veel maten van me weten dat ik dol ben op bacardi en vooral de Gold versie;) Is dat nu duur dat lasercutten?
PSN-ID: Thunder76nl
BwheheOp woensdag 20 februari 2002 14:14 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[hey modjes jullie moeten een lasercut faq maken!]
Als je nou eerst gaat lasercutten en dan spuiten?Op woensdag 20 februari 2002 15:09 schreef Blue_Tweaker het volgende:
ja ik doe eerst lasercut op mn originele case en dan spuit ik hem [eerst ff netjes randjes van de lasercut enz doen natuurlijk!!]
Weet je zeker dat het goed komt?
Dat staat er ook meneerOp maandag 25 februari 2002 20:47 schreef Phreak het volgende:
[..]
Bwhehe
[..]
Als je nou eerst gaat lasercutten en dan spuiten?
Weet je zeker dat het goed komt?
Hmm in het begin niet, zo ja, dan heb je vraag verkeerd begrepen.
Maar het kan wel dan. Wel eerst primeren
(Zie FAQ)
Maar het kan wel dan. Wel eerst primeren
Woon je toevallig in de buurt van Enschede? Als je toch dat logo laat maken dan mag het toch niet al te duur zijn om ook een 2de te snijden
Naja Ben toch aan het kijken naar een andere kast. Het wordt waarschijnlijk een Lian-Li PC-75 of PC-76. Moet nog ff w88 tot me Ti4600 binnen is en dan ff kijken hoeveel overuren ik nog heb staan.
(moet nog bestellen, duurt nog tot in maart tot de Gainward XP750 er is
)
Voorkeur gaat uit naar de PC-75 vanwege een enorm window, maar die 12 3,5" slots onderin de PC-76 heeft ook wel wat.
Mijn HX08 begint te klein te worden ......
Voorkeur gaat uit naar de PC-75 vanwege een enorm window, maar die 12 3,5" slots onderin de PC-76 heeft ook wel wat.
Mijn HX08 begint te klein te worden ......
Tja gelukkig ieder zijn eigen smaak
Pagina: 1