Toon posts:

Novell NetWare 5 + Apache

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,

Waarschijnlijk gaan ze op het bedrijf waar ik werk NW5 met Apache draaien, maar nu staat er bij de sys requirements een aantal zaken die op zich geen probleem zijn.

Ga je Apache overnieuw compilen zijn er de volgende zaken extra vereist:
Metroworks CodeWarrior 6.0 higher + Netware PDK3.0 of hoger NetWare Libraries for C LIBC
WinSock 2 Developer Components for NetWare
AWK Utility

Sorry vraag ff vergeten, kwam door duppele post.
Maar de vraag is wanneer moet je nou de kernel compilen? In wat voor een situatie...

Sorry voor de dubbele posts etc, zit in een woensdag dip :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

En wat is je vraag ?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Inderdaad, wat is eigenlijk je probleem :?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
Maar de vraag is wanneer moet je nou de kernel compilen? In wat voor een situatie...

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:46
Op woensdag 20 februari 2002 14:01 schreef dutser het volgende:
Op Netware kun je geen kernel zelf compilen, hooguit Apache. Waarom je dit zou willen doen zou ik niet weten, de standaard Apache NLM's zijn gewoon goed genoeg.
Vraag me alleen af of Apache op Netware een slimme keus, maar het werkt wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind zelf de keus zelf ook niet zo bijzonder, maar ze zijn hier nogal pro Novell. Ik heb ff de sys req's op een rijtje gezet en daar staat dus dat rijtje in als je gaat compilen.

Maar nu willen ze ook weten? waarom zouden we Apache gaan compilen... Waarvoor en wanneer?

Vage gasten soms hier :)

• Mark
Op woensdag 20 februari 2002 14:07 schreef dutser het volgende:
Ik vind zelf de keus zelf ook niet zo bijzonder, maar ze zijn hier nogal pro Novell. Ik heb ff de sys req's op een rijtje gezet en daar staat dus dat rijtje in als je gaat compilen.

Maar nu willen ze ook weten? waarom zouden we Apache gaan compilen... Waarvoor en wanneer?

Vage gasten soms hier :)
Compileren doe je zelf als je bijvoorbeeld zelf aan de source wil sleutelen (Apache headers of andere hard-coded zaken aanpassen).
Als je hier aan wilt beginnen kun je beter wel zorgen dat iemand dit doet die ervaring heeft met programmeren op Novell.
En Pro Novell wil niet zeggen dat je Apache moet nemen, er zijn tal van betere webservers welke op Novell draaien....

Verwijderd

Topicstarter
Zou je een paar van die webservers kunnen noemen? ALs het niet teveel moeite is :)

• Mark
Op woensdag 20 februari 2002 14:14 schreef dutser het volgende:
Zou je een paar van die webservers kunnen noemen? ALs het niet teveel moeite is :)
Netscape Enterprise Server (Tegenwoordig iPlanet, laatste versies zijn er helaas niet meer voor Novell) bijvoorbeeld. Kijk hier maar eens.
Pagina: 1