Proxy en online spelen....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 16:15
Ik heb een verbinding via m'n werk, via een proxy....
Ik ga via een bepaalde poort internet op....

Waarom heb ik problemen om RTCW of MOHAA online te spelen ?
Is dit een instelling die men op de server heeft gezet ? :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet óf MOHAA/RTCW aan je proxy aanpassen, of je proxy aan het spel.

• Zephyer
  • Laatst online: 10-07 16:15
Op woensdag 20 februari 2002 18:17 schreef Devils Child het volgende:
je moet óf MOHAA/RTCW aan je proxy aanpassen, of je proxy aan het spel.
In mijn geval moet ik dan het spel aan de proxy aanpassen.... Maar hoe doe ik dit ? :?
Alvast bedankt.

MW | BF1 Stats

Verwijderd

welk proxy proggie gebruik je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Ik heb hetzelfde probleem als ik wil battle.netten met diablo2.
Binnen diablo de optie battle.net aanklikken geeft als response dat hij de battle.net server niet kan vinden.
Het ligt er natuurlijk gewoon aan dat ik achter een proxi zit.
De server die de internet verbinding heeft gebruikt het proxy-progje: proxyi.exe
Hoe kan ik nu toch met diablo2 battle.net op??????
Alvast bedankt in ieder geval.

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Als je met een proxy het internet op gaat, betekent dat dat je alleen connecties NAAR HET INTERNET TOE kan maken. Alle connecties die van het internet af naar je PC gemaakt worden, stoppen bij de proxy. Als de proxy niet weet dat deze naar jouw PC moeten, faalt de verbinding.

De meeste games gebruiken standaard poorten, zoek dit op (nee ik weet nit hoe) en zorg dat de proxy deze poorten FORWARD richting de correcte PC (het IP daarvan). (en ook daar weet ik niet hoe)

Zelf gebruik ik Win2K/XP z'n ICS, nergens problemen mee...

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Kan iemand mij dan misschien uitleggen hoe ik vanachter een proxy toch kan battle.netten?
Het is een thuisnetwerk, dus ik kan op de proxy-server gewoon bepaalde poorten openzetten als dat nodig is....
Verder moet het signaal teruggestuurd worden naar mijn computer.
Hoe doe ik dit binnen windows XP.
Dit systeem draait namelijk op de server en op de clients.
Alvast bedankt

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Mij is het trouwens echt niet gelukt internet-sharing aan de praat te krijgen met ICS van windows XP.
Wat een verschrikkelijk stukje software is dat!!
Na de wizard gedraaid te hebben en de compu's opnieuw opgestart te hebben deed zelfs het netwerk het niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 08:46
Dan doe je toch wat fout als je internet delen in winxp niet aan de praat krijgt |:(

Maar goed, ik weet niet wat voor internettoegang je hebt, maar ik heb dat via een getweakte adsl modem en ik heb een aantal poorten naar mijn eigen computer geforward puur om het sneller te maken, bv ftp poort 21 en irc poort 66 kweenie welke poort da took al weer had.

Ik dacht dat je met dit soort vragen beter op een ander forum kunt zijn. Internet en Telefonie d8 ik. Daar is een goeie faq waar hjet meeste wel in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

zou je anders voor winxp ICS een duidelijke handleiding kunnen geven?
Ik had eerst die van tweakers gebruikt, maar dit werkte voor geen meter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op vrijdag 22 februari 2002 12:25 schreef chrisstructor het volgende:
Mij is het trouwens echt niet gelukt internet-sharing aan de praat te krijgen met ICS van windows XP.
Wat een verschrikkelijk stukje software is dat!!
Na de wizard gedraaid te hebben en de compu's opnieuw opgestart te hebben deed zelfs het netwerk het niet meer.........
Dan heb je waarschijnlijk de instructies niet echt goed gelezen... ICS zet de netwerkkaart op de server keihard op 192.168.0.1, en wil dan dat de rest van het netwerk op DHCP client staat. Op die manier moet het gewoon werken... Wellicht een setup met 2 netwerkkaarten, waarbij de verkeerde kaart het IP 192.168.0.1 toegewezen kreeg? Probeer het nog eens uit zou ik zeggen :)

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1