In folder options de Easy file sharing oid uitzetten... Dan kan je W2K style file sharen
En dan?Op woensdag 20 februari 2002 13:14 schreef DizzyWeb het volgende:
In folder options de Easy file sharing oid uitzetten... Dan kan je W2K style file sharen
Verwijderd
Dan kun je een wachtwoord instellen voor de gesharede partitie!Op woensdag 20 februari 2002 18:01 schreef sihida het volgende:
[..]
En dan?
Nee maar zo is het nu eenmaal, je kunt dan ook per user (name/password) instellen wie wat mag.
Hoe dan precies? Ik kan geen wachtwoord instellen.Op woensdag 20 februari 2002 18:37 schreef SySasZ het volgende:
[..]
Dan kun je een wachtwoord instellen voor de gesharede partitie!
Nee maar zo is het nu eenmaal, je kunt dan ook per user (name/password) instellen wie wat mag.
Ooit van de help functie gehoord 
Scijnt onder F1 te zitten.
Ik ken XP niet, maar met bovenstaande verhaal lijkt me toch wel at het uivooerbaar moet zijn.
Onder NT4 en W2K is het een kwestie van rechtermuiklik op folder/drive ->Sharing en dan kun je alles instellen.
Scijnt onder F1 te zitten.
Ik ken XP niet, maar met bovenstaande verhaal lijkt me toch wel at het uivooerbaar moet zijn.
Onder NT4 en W2K is het een kwestie van rechtermuiklik op folder/drive ->Sharing en dan kun je alles instellen.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()