Toon posts:

Flash opnemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een flash website gemaakt met allemaal externe swfjes en txt bestanden. Nu wil ik bijv. met een video recorder opnemen dat ik hier en daar klik. Die videoband wil ik dus ergens presenteren dat die gewoon continu blijft draaien.

Hoe moet ik dit realiseren of hoe krijg ik dit voor elkaar? Kan zoiets ook via je pc? En kan ik gewoon mijn laptop op een monitor hangen en dan met de video opnemen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Kortom HEEEEELP :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Heb je de beschikking over 2 pc's waarvan de ene video-in en de andere video-out heeft?

Zo ja, aan elkaar knuppen, dan met de pc met video-in de beelden opnemen. Die zooi daarna met mediaplayer oid laten afspelen.

Ook kan:

TV-out aan een videorecorder knuppen (Zoals je al zei)

1x opnemen

Rest van de band eraf knippen (succes >:) zodat je een kort bandje over hebt (of meerder keren achter elkaar opnemen :P)

Band beveiligen en laten afspelen. Ik meen dat de meeste videorecorders dan automatisch terugspoelen en weer op play gaan :?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt dat dan met die twee tv-in tv out kaartjes? Heb ik daar een proggie voor nodig?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 20 februari 2002 12:19 schreef Kerin het volgende:
Hoe werkt dat dan met die twee tv-in tv out kaartjes? Heb ik daar een proggie voor nodig?
jah best wel

Nou ben ik nog niet zo bedreven op dat gebied (ben pas aan het klooien geweest met TV-kaartjes).

VirtualDub kan in ieder geval TV-beelden opnemen maar mogelijk ook beelden van Video-in?? (da's eigenlijk de poort die ik bedoel ipv tv-in)

Verwijderd

Dat zittur toch bij? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ok nou ik weet al wat meer :)

Ik ga gewoon effe klooien! Tnx

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Hmmm misschien een andere tip:
Download een screencapture programmatje(www.download.com )
Ik ben effe de naam kwijt..
Hoe dan ook je zet die onzin aan en dan neemt hij alles gewoon op, welke handelingen je doet enz. Daar maakt hij een leuke avi van en klaar is kees...

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Been there done that... wilde een klant laatst...

video-out van mijn videokaart aangesloten op video, en opnemen maar..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Pagina: 1