Toon posts:

(TV-OUT) >signaal te zwak?<

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiesmorgens (nog wel :))
Ik heb een Leadtek Geforce 3 met TV out. Nu zitten daar standaard hele korte kabels bij. Nu heb ik de TV op een afstandje staan, denk zo'n 3 meter. Ik heb een kabel die lang genoeg is om het signaal over te brengen van de video kaart naar de tv. Nu is alleen het signaal niet sterk genoeg. Voldoet een gewone tv signaal versterken in dit geval of is er een andere oplossing?

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Heb je er wel eens aan gedacht dat de weerstand van die lange kabel te hoog is?? |:(

Humor moet je serieus nemen

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

misschien zijn de kabels niet dik genoeg :?
De lengte hoeft geen probleem te zijn. Ik heb hier 27 meter (dus het 9-voudige van jou) en dat draait zonder problemen.

Ik heb het trouwens over een composietkabel. Jij misschien over SVHS???? (vast niet)
Op woensdag 20 februari 2002 11:49 schreef tommie-boy het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht dat de weerstand van die lange kabel te hoog is?? |:(
door de dikte dan dus... want door de lengte zal het niet zijn.... (okeeeeee kan dus door de combinatie maar 27 meter hoeft geen probleem te zijn dus 3 meter helemaal niet. Probleem zal in dat geval dus aan de dikte liggen OF aan slechte kontaktjes ergens)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Drie meter kabel kan je signaal nooit ontoelaatbaar verzwakken of je moet al heel slechte kabel hebben. Probeer het eens zonder verlengkabel door de computer vlak bij de TV te zetten en kijk hoe hij het dan doet.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat zie je wel? want volgens mij is je TVout gewoon uit ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp