Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk mobiel in te bellen met behulp van mijn nokia 3310 telefoon? M'n laptop heeft een modem, dus het enige wat ik in feite nodig heb is de verbinding tussen die modem en de nokia... kan dat? Of moet het nog weer anders??

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Dat is in combinatie met een datakabeltje gewoon mogelijk.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:48

inXs

known as inXs

en de goede software uiteraard. Nokia datasuite

superB

Verwijderd

Topicstarter
datakabel had ik al, maar die gaat via de COM poort op m'n desktop-pc... ik geloof niet dat de laptop ook een com-poort heeft :( Heb ik dus een ander soort kabel nodig?

heb je ook een url voor die software?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
kan niet. punt.

in de 3310 zit geen interne modem zijn al meerdere topics over.
[topic=325440/1/25]
[topic=348413/1/25]
met de 3330 is dit wel mogelijk

en er bestaat geen kabeltje tussen een modem en een telefoon dat er bijvoorbeeld een analoge lijn van maakt zodat je toch kan bellen.

Verwijderd

Topicstarter
da's tenminste duidelijk :) tnx
en het PCMCIA verhaal? :?

• Attilla
Welk pcmcia verhaal ?

Verwijderd

Topicstarter
dat ik een pcmcia modem in m'n laptop doe - het schijnt dat daar weer een ander soort kabeltjes bij zitten waarmee het weer wel kan...

ik geloof het al bijna niet meer maar wie weet :)

Verwijderd

Kijk, het probeleem is dat er in de nokia 3310 geen modem zit, waneer je dan een hardwarematige of software matige modem gebruikt buiten de telefoon zelf kan het weer wel. Alleen weer die maar eens te vinden.

• Attilla
bij die xerox (of net iets anders kom ff niet op de naam) combo kaartjes daar zit een aansluiting daarvoor.

maar of nokia dat ondersteunt ???

ik heb het iig nog nooit gezien maar de vraag is wat wil je nou precies.

wil je dan zoeen kaartje kopen en misschien een duurkabeltje terwijl je ook gewoon een 6210 met infrarood kan halen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nokia maar 'ns opgebeld... er zijn wel 'niet officiele' mogelijkheden volgens die medewerker maar die wilde hij niet uitleggen... :?

ik hou het er maar even op dat het niet kan, wie weet loop ik nog 'ns ergens tegenaan... >:)

Verwijderd

Topicstarter
nou ik dacht dat het misschien vrij eenvoudig zou kunnen... maar het is handiger denk ik om geen dure kaartjes te kopen en gewoon zodra ik thuis ben via het netwerk de zooi te versturen etc ;) :D
wel jammer...

• Attilla
Op woensdag 20 februari 2002 13:03 schreef WilkOnline het volgende:
ik heb nokia maar 'ns opgebeld... er zijn wel 'niet officiele' mogelijkheden volgens die medewerker maar die wilde hij niet uitleggen... :?

ik hou het er maar even op dat het niet kan, wie weet loop ik nog 'ns ergens tegenaan... >:)
bel eens nog een keer misschien krijg je dan een medewerker die het je wel verteld.

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ja, mochten er alternatieve mogenlijkheden zijn (met bepaalde software oid) dan ben ik daar ook wel geinterreseerd in

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Pagina: 1