Toon posts:

detonator drivers installen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Geforce 3 ti-200 van asus, de standaard drivers staan geinstalled, als ik de detonator driver erop ga zetten moet ik dan eerst die asus drivers erafhalen of mag ik die laten staan? omdat daarbij rechtsonderin een asus menuutje zit met ook instellingen voor mijn 3d bril.

en welke detonator driver bevelen jullie mij aan, er zijn er zoveel, zie door de bomen het bos nie meer :o

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Als je detonators wil gebruiken kan je volgens mij geen gebruik meer maken van dat brilletje. Maar persoonlijk zou me dit niks uitmaken want dat ding is toch k*t. En welke detonator versie? 23.11 of 27.42 ofzo die vind ik wel goed.

btw. hier zijn wel talloze topics over! de search zou volgende keer beter zijn denk ik.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Gewoon de laatste det. drivers nemen, en daarbij de nvidia stereo drivers installeren. Works for me.
De huidige geinstalleerde drivers worden automatisch verwijderd.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Zou eerst maar eens gaan zoeken, hier op het forum en op bv guru3d.com en op nvidia.com etc.

Anyway, om je een beetje op gang te helpen: je moet je originele drivers deinstalleren, dan rebooten, je nieuwe drivers installeren (dit kan via een auto-exec of via toewijzing, afhankelijk van hoe je je nieuwe drivers downloadt)dan rebooten en je nieuwe drivers testen.

Succes en ik ben bang dat deze op slot gaat.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
dus dat menuutje ben ik gewoon kwijt dan???
hoe kan ik dan de refresh rate van me monitor instellen?
100 hz bijvoorbeeld

ik zie alleen 23.11 op de site van nvidea, waar staan die andere detonator drivers dan , of is er een verschil tussen detonator drivers en detonator xp drivers??

Verwijderd

Ik heb hetzelfde kaartje als jij.

gewoon 23.11 installeren (als je xp hebt dan uiteraard de xp-drivers, ander de andere), eerst idd ff oude de-installeren, gaat heel makkelijk via het configuratiescherm -> add new software, daar vind je de-installeer asus-drivers.

Dan zoals hierboven ook al genoemd de nvidia stereo drivers installeren en klaar is klara, :7 je menuutjes (zoals refreshrate) vind je gewoon op dezelfde plek als je gewend bent, no worries...

voor de stereodrivers check: http://www.tweakers.net/meuktracker/1365 8-)

en voor de nieuwste detonators..check ff http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik alle detonator drivers? ze staan toch ook op tweakers ergen, ik kan ze niet vinden

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

ff de search van GoT gebruiken dan vind je ze ook wel.. Maar ik geloof dat je ze hier ook kan searchen: www.tweakers.net/meuktracker.dsp

hier heb je ook nog wat links: 27.42 drivers: http://www.nvchips-fr.com/download/downloads.php?Category=10

superB

Verwijderd

Topicstarter
dus jullie gebruiken de 27.42 en bevelen mij die ook aan? voor mijn systeem 8-)

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Lees jij wel wat mensen posten?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
volgens mij wil de gast niet lezen, of hij is er te stom voor (hij kan ook geen search gebruiken, dus dat 'te stom' kan best wel kloppen).

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

lol

Pagina: 1