wie wil er nog meer graag een remake van transport tycoon deluxe? en post de dingen die je er graag in wilt zien of juist niet
want t spel rules gewoon nog dik
ik vind dat je zowiezo langer in development moet zijn met bussen en dergelijke
kun je nog langer spelen
Zit die beperking van 80 treinen ook in Deluxe? Want dat was echt zwaaaaaar irritant.
Verder : Mogelijkheid tot grotere steden en grotere mappen.
Beter beheersmogelijkheden van treinen bij seinen etc.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Een remake zou mooi zijn. 
Met grotere maps, betere graphics
, en zonder limits.
Met grotere maps, betere graphics
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
*meldt*
nu beginnen graag meneer Sawyer
TTD schopt heel veel kont
Sawyer werkte trouwens toch niet meer voor microprose?Op woensdag 20 februari 2002 11:39 schreef QyRoZ het volgende:
*meldt*
Geloof ook dat ze vette ruzie hadden over het feit dat Transport Tycoon Deluxe niet meer verkocht werd ( winkel ) , maar nog wel veel behoefte aan was (oid )
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Yep die limiet zit er in... Maar gelukkig is er heel veel mogelijk met de TTDPatch... Zowel de limiet weghalen, als veel meer mogelijkheden qua signalingOp woensdag 20 februari 2002 11:36 schreef Basszje het volgende:
Zit die beperking van 80 treinen ook in Deluxe? Want dat was echt zwaaaaaar irritant.
Verder mijn favo quote van http://www.chrissawyer.com/faq2.htm:
Voor meer info over TTDPatch kijk je op http://publish.uwo.ca/~jdrexler/ttdpatch/Will Transport Tycoon be developed any further? Will there be a sequel?
The answer has to be "yes", but it could be many years further down the line before this happens.
Zou wel vet zijn als je zelf kan bepalen hoe groot de mapz zijn jah
echt dik relax :):):) want soms zit ik nog wel eens met ruimte probleem vooral met tegenstanders
Verwijderd
Ik had vroeger zo'n soort cheat/editor waarmee je bv. station van 5 bij 8 kon maken en treinen veel langer kon maken etc etc, weet iemand nog waar ik die kan vinden
als je m met de patch speelt kun je dat editen
kun je zelf weten hoelang alles is en de limit van het aantal treinen verhogen etc.
http://publish.uwo.ca/~jdrexler/ttdpatch/Op maandag 25 februari 2002 11:37 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik had vroeger zo'n soort cheat/editor waarmee je bv. station van 5 bij 8 kon maken en treinen veel langer kon maken etc etc, weet iemand nog waar ik die kan vinden
Verwijderd
Tuuuuuuuuuuurlijk wil ik een remake 
Er zijn al wat projecten (Simutrans, 3DTT) bezig, maar volgens mij gaat er geeneen tippen aan TTDX. Chris Sawyer moet weer eens aan de slag gaan
Er zijn al wat projecten (Simutrans, 3DTT) bezig, maar volgens mij gaat er geeneen tippen aan TTDX. Chris Sawyer moet weer eens aan de slag gaan
Ik vond zelf de originele TT veel beter dan TTDLX.
Waarom? TTDlx was veelste vol, TT was lekker rustig
Waarom? TTDlx was veelste vol, TT was lekker rustig
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Sure heb ze telefoon nummer hier nog wel ergens liggenOp maandag 25 februari 2002 15:23 schreef Knuckles het volgende:
kunnen we chris sawyer niet ergens bereiken ?hij MOET m gewoon maken...
Dit komt dus van Chris' eigen site. Oftewel, hij werkt aan 2 projecten voor de PC, alleen kan hij er nog niks over zeggen.20th December 2001
A brief update...
Nothing new to announce yet, but here's a brief update on how Chris Sawyer's latest projects are progressing. Since the completion of the Loopy Landscapes expansion pack for RollerCoaster Tycoon a year ago, Chris has been working concurrently on two projects for the PC. While it is still far from certain if and when they will be completed and published, they are both progressing well. No information has been released yet about either project, and there are no plans to release any information until such time as each project is ready for publication. As soon as there is anything to announce, you will read about it here first.
Ik hoop TT2 en RCT2
Grotere maps. en zoiezo de originele voertuignamen!!
En een subway lijkt me wel leuk.
En een subway lijkt me wel leuk.
Verwijderd
en betere volging van de rails en route, hoe vaak komt het niet voor dat een trein een verkeerde afslag neemt of op een kruising vanwege onvoorstelbare reden een 90 graden bocht neemt precies de verkeerde kant op??? maar hij moet er komen dat is zeker zo
Betere graphics, geluid, nieuwe treinen enzo
Vooral het gebied van boten mag wel eens uitgebreid worden !
Er was als ik mij niet vergis ook een bug met de boeien die je in het water kon gooien voor die boten. Alleen weet ik ff nie meer hoe dat precies zat
!
Nouja, een remake is super gewenst hiero
Oja volle IPX-SPX en TCP/IP ondersteuning voor 8 players ofzo! En de mogelijkheid om grote dedicated servers op te zetten 
Ojee
* Cloud kwijlt
Er was als ik mij niet vergis ook een bug met de boeien die je in het water kon gooien voor die boten. Alleen weet ik ff nie meer hoe dat precies zat
Nouja, een remake is super gewenst hiero
edit:
Met behoud van bedrijf natuurlijk
a la Battlenet -> Diablo2
Met behoud van bedrijf natuurlijk
Ojee
* Cloud kwijlt
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Met de [in herhaling verval modus ;)]TTDPatch kun je waypoints maken... Maakt het een stuk makkelijkerOp maandag 25 februari 2002 22:39 schreef Elendil het volgende:
en betere volging van de rails en route, hoe vaak komt het niet voor dat een trein een verkeerde afslag neemt of op een kruising vanwege onvoorstelbare reden een 90 graden bocht neemt precies de verkeerde kant op??? maar hij moet er komen dat is zeker zo
Ik had vroeger hem in het Nederlandse met Nederlandse namen en valuta's Heeft iemand die nog???? Ik bedoel dus dat naambestaandje niet het spel want ik heb hem nog van vroeger
in een van die spellen zat een el-cheapo locomotiefje die heette Jinty-Class ofzow, ik en vriend zeiden altijd bij alles wat el-cheapo was Jinty-Class!!! en al die mensen kijken 
oh btw ontopic, ik wil een remake maar geen totale 3d, het editor field moet hetzelfde blijven, wel mooie graphics. maar het 3d gedeelte zou bijv kunnen zijn dat je rond kunt rijden in een van je treintjes, en dan niet die el cheapo(Jinty-Class?
) rendering shit maar mooi
oh btw ontopic, ik wil een remake maar geen totale 3d, het editor field moet hetzelfde blijven, wel mooie graphics. maar het 3d gedeelte zou bijv kunnen zijn dat je rond kunt rijden in een van je treintjes, en dan niet die el cheapo(Jinty-Class?
Ik ben ook pro-remake! Multiplayer MOET > 2 worden! Extra tof op lanparties enzo...
Wat er ook gaat gebeuren (of niet natuurlijk) die muziekjes mogen blijven
Wat er ook gaat gebeuren (of niet natuurlijk) die muziekjes mogen blijven
ey denk aan de mensen met een KLOTE computer zoals ik ( oke binnen kort eindelijk me GF 4 TI 4400 met XP 2000 maar tochOp dinsdag 26 februari 2002 22:26 schreef bolleh het volgende:
in een van die spellen zat een el-cheapo locomotiefje die heette Jinty-Class ofzow, ik en vriend zeiden altijd bij alles wat el-cheapo was Jinty-Class!!! en al die mensen kijken
oh btw ontopic, ik wil een remake maar geen totale 3d, het editor field moet hetzelfde blijven, wel mooie graphics. maar het 3d gedeelte zou bijv kunnen zijn dat je rond kunt rijden in een van je treintjes, en dan niet die el cheapo(Jinty-Class?) rendering shit maar mooi
Meestal zijn nieuwe spellen zwaarder, niks aan te doen. Er is nou eenmaal meer mogelijk, dus de programeur zal deze aangrijpen om het uiteindelijk gangbaar te laten draaien op een, in deze tijd, gangbaar systeem.
Helaas zijn computers nogal snel 'afgescheven'
Helaas zijn computers nogal snel 'afgescheven'
ja natuurlijk wil ik dat! Er hoeft maar bar weinig aan te veranderen wat mij betreft; enigszins up-to-date graphics, grotere maps en hogere resoluties
What about nog grotere stations (4 rails is voor mietjes), meer treinen mogelijk (80 treinen is voor mietjes), betere seinenwerking (stoplichten zijn NIET voor mietjes), en zo voort.Op woensdag 27 februari 2002 00:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
ja natuurlijk wil ik dat! Er hoeft maar bar weinig aan te veranderen wat mij betreft; enigszins up-to-date graphics, grotere maps en hogere resoluties
Mother, will they like this song?
Hoe speel ik TTD Deluxe full screen af in Win2k? Ik heb al de patch gedowned van de chris sawyer site (zonder die start ie niet eens op), maar ik kan alleen windowed doen, ook al zet ik in de config het op full screen
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
DOEN! Als belangrijke feature will ik GEEN tijd/geld limiet!! Ik wil eewig kunnen doorgaan met $$ verdienen en super ingewikelde trein crossings bouwen (krijg wat met die seinlampen)
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Lees de eerste post van [topic=394154] ffOp donderdag 28 februari 2002 20:49 schreef Darkvater het volgende:
Hoe speel ik TTD Deluxe full screen af in Win2k? Ik heb al de patch gedowned van de chris sawyer site (zonder die start ie niet eens op), maar ik kan alleen windowed doen, ook al zet ik in de config het op full screen
Uhm de ontwikkeling van een nieuwe TT is een tijd geleden al stop gezet hoor.
Op vrijdag 01 maart 2002 07:41 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Dank je. Hier is het:Op donderdag 28 februari 2002 23:51 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Lees de eerste post van [topic=394154] ff
How to Enable Compatibility Mode Properties
The Compatibility-mode technology is not exposed by default. To enable an interface so that you can use this technology for your programs after you apply Windows 2000 SP2:
Log on as Administrator.
Click Start , and then click Run .
In the Open box, type the following command, and then click OK , where %SystemRoot% is the drive and folder in which Windows is installed:
regsvr32 %systemroot%\apppatch\slayerui.dll
How to Use Compatibility Mode Properties
Administrators can use a program shortcut to set the compatibility mode for a target program. This requires that the Compatibility-mode properties be correctly installed and registered on the computer by using the previous steps. To enable Compatibility mode by using a program shortcut:
Log on as Administrator.
Right-click the shortcut, and then click Properties .
Click the Compatibility tab. This tab appears only if the Compatibility-mode interface has been properly enabled on the computer.
Click to select the Run in Compatibility Mode check box to enable Compatibility-mode support for the program.
Click either Windows 95 or Windows NT 4.0 compatibility mode in the drop-down box.
Click OK to save the changes.
Double-click the shortcut to run the program.
NOTE : Be careful if you use Compatibility mode to bypass version warnings in Setup or installation programs. Some programs are designed for a specific operating system and intentionally prohibit use on future versions. These are most often system-level programs that run at a very low level and have the potential to cause serious problems if installed.
How to Disable Compatibility Mode
Because you enable Compatibility mode independent of the Windows 2000 SP2 installation process, uninstalling Windows 2000 SP2 does not remove Compatibility mode. To uninstall Compatibility mode:
Log on as Administrator.
Click Start , and then click Run .
In the Open box, type the following command, and then click OK , where %SystemRoot% is the drive and folder in which Windows 2000 is installed:
regsvr32 /u %systemroot%\apppatch\slayerui.dll
Administrators can enable and disable the mechanism that improves compatibility with older platforms (also known as Shim Technology) by using the Compatibility Layer Tab. Once a shortcut has a Compatibility Layer enabled, the user will run the program under the compatibility layer as well, however, the user cannot see the settings in the Compatibility Layer Tab.
Eeuh... Hoe kom je hier bij? Het is wel zo dat Chris Sawyer bezig is gegaan met TT2, maar na een tijdje is besloten dat dit een ander spel werd (dit is uiteindelijk Roller Coaster Tycoon geworden).Op vrijdag 01 maart 2002 07:41 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Op www.chrissawyer.com staat dat hij op dit moment met 2 project bezig is, waarvan hij nog niet gaat zeggen wat precies, plus dat er ook ergens staat dat er een nieuwe versie van TT komt.
Ik heb nog steeds help nodig. Eindelijk de compatibility mode aangezet, hij draait ook full screen... onder Administrator.
Maar ik wil niet als administrator de hele tijd inloggen, en als power user wil die niet full screen, ook niet als ik 'run as' doe als admin.
Iemand enig idee?
Maar ik wil niet als administrator de hele tijd inloggen, en als power user wil die niet full screen, ook niet als ik 'run as' doe als admin.
Iemand enig idee?
ikke!
tof spel, maar idd is de deluxe versie veel voller dan de gewone (daarom kan ik onder dos ook veel langer spelen dan onder windows).
Wat moet erin dan?
-Eventueel helemaal in 3D, dat je ook overal in mee kunt rijden enzo
-Auto's in de straten
-Trijnen naar een ander 'land'
-geen limieten
-massive multiplayer (iig meer dan 2)
en alles wat jullie nog meer verzonnen hadden
die seinen is idd nogal kut geregeld
Ik had een trein die reed van A naar B, over de rails van C naar D. Dus daar moest een stoplicht in. Stoplicht op rood, en de trein draait om en gaat via A een rondje door het land rijden naar B
(ja, de meeste spoorwegen liggen bij mij aan elkaar)
tof spel, maar idd is de deluxe versie veel voller dan de gewone (daarom kan ik onder dos ook veel langer spelen dan onder windows).
Wat moet erin dan?
-Eventueel helemaal in 3D, dat je ook overal in mee kunt rijden enzo
-Auto's in de straten
-Trijnen naar een ander 'land'
-geen limieten
-massive multiplayer (iig meer dan 2)
en alles wat jullie nog meer verzonnen hadden
die seinen is idd nogal kut geregeld
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Pagina: 1