Toon posts:

Word 2000 Fout bij uitvoeren macro

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een computer die tijdens het uitvoeren van een macro in Word de volgende fout geeft:

Kan opgegeven macro niet uitvoeren

Fout -2147352573 (80020003)

Nu ligt het niet aan de macro's en scripts, want die staan op het netwerk en geen een andere computer heeft daar problemen mee.

Nu heb ik heel Office al gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, maar dat mocht niet baten (vraag me trouwens af of hij zulke dingen niet onthoud, ook met deinstalleren).

Een ander iets wat hij ook niet wil doen is in zijn werkbalk de extra twee opties die ook op het netwerk staan laten zien.

Weet iemand wat dit kan zijn, of een manier om echt Office goed te deinstalleren, en dat hij zijn instellingen ook wist? Toen ik nu Office had gewist, had hij namelijk ook de path's van de sjablonen / macros onthouden.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:11
normal.dot corrupt ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
Normal.dot staat op het moment dat ik de gebruikers slablonen en de groep slablonen allemaal op een centrale plaats zet toch ook centraal? Of is dat niet zo?

• Remco
weet ik niet zeker, volgens mij niet.
Hier in ieder geval niet.
Hebben alleen de paden naar de werkgroepsjablonen aangepast enz..

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt ook aan die computer, want er staan nog 100 andere computers die het allemaal wel goed doen.

• Remco
dus kan het aan de lokale normal.dot liggen ?

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik Office dan zou verwijderen, hoe kan ik dan het beste al die local settings gaan verwijderen?

edit:

Heb het net even uitgeprobeerd, maar die lokale normal.dot doet op dit moment niet meer. Die kan ik verwijderen en er vanalles mee doen, dat maakt niet uit.

De normal.dot haalt hij ook gewoon van het netwerk. Is de standaard namelijk bij iedereen hetzelfde.

• Remco

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt...

Ik heb na het wissen even alle folders waarin office dingen stonden weg gehaald en toen office weer geinstalleerd.

In ieder geval bedankt Remc0, want wat dat artikel op technet al aangeeft, dan is er waarschijnlijk iets geinstalleerd door die gebruiker, wat niet met office 2000 wil werken.
Pagina: 1