Als je er een gewoon fat-bestandssysteem op wil zetten dan is er het programma 'mformat'. Mocht je het programma nog niet hebben dan zit het waarschijnlijk in een package genaamd 'mtools'.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
            Wat is het normale bestandssysteem voor een linux-flop?
<edit>Het moet een Linux-flop worden, geen DOS flop.</edit>
            <edit>Het moet een Linux-flop worden, geen DOS flop.</edit>
            Hoe bedoel je 'het moet een linuxflop worden'? Wil je er een bootdisk van maken? Dat gaat nog iets anders, daarbij moet je direct naar de diskette schrijven, met behulp van 'dd'.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
            De floppy is nog niet geformatteerd. Ik wil hem gebruiken om in Linux te mounten en er files op te zetten.
Kan ik hem dan het beste FAT maken, zoals je net beschreef, of kan ik hem ook formatteren in een linux-bestandssysteem?
            Kan ik hem dan het beste FAT maken, zoals je net beschreef, of kan ik hem ook formatteren in een linux-bestandssysteem?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1