Toon posts:

hp 920c of 960c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik sta op het punt om een nieuwe printer te gaan kopen en mijn keuze is een HP geworden.

nu twijfel ik tussen de hp 920c en de hp 960c, volgens pricewatch is het prijsverschil 70,- dat is nogal wat.

Ik vind iets langer wachten geen probleem, en druk nooit dubbelzijdig af, wel wil ik een hele goede kwaliteit.
Om welke rede zou ik dan toch de 960 moeten kopen ipv de 920?

wie kan me verder helpen??

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-05 17:16
Je kan op de HP site de preciese specificaties vinden, en makkelijk je eigen conclusie trekken...

Verwijderd

ik heb vorige week een hp 960 voor m'n opa gekocht en die print echt fantastisch

snel en mooi!
ik weet niet of die 920 dat photoret III heeft, maar die 960 heeft dat wel

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 10:53 schreef Eddo het volgende:
ik heb vorige week een hp 960 voor m'n opa gekocht en die print echt fantastisch

snel en mooi!
ik weet niet of die 920 dat photoret III heeft, maar die 960 heeft dat wel
de 920 heeft ook photoret III

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 11:16 schreef pasjoo het volgende:

[..]

de 920 heeft ook photoret III
heb ff bij hp zitten kijken en beide printers hebben zowel usb als parallel

en 920 heeft geen invoer voor enveloppen, maar wat verder de exacte verschillen zijn?? misschien aantal pagina's per minuut...

hp 920c

hp 960c

Verwijderd

Topicstarter
iemand zelf ervaringen met deze printers?

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als ik zie wat je nodig hebt zou ik gewoon voor de 920 gaan

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wat de 960C als voordeel heeft is dat hij een andere zwart cartridge gebruikt. De 920C gebruikt (naar mijn weten) de nr. 15. Die is 25ml voor €39,95. De 960C gebruikt de nr. 45, 41ml voor €42,95. De kosten per afdruk zijn dus lager. Afdrukkwaliteit is hetzelfde.

Hé, je verkoopt printers of niet hé :7

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 09:44 schreef Compubiter het volgende:
Hé, je verkoopt printers of niet hé :7
als jij printers verkoopt kan je me dan ff helpen plz? :*
heb hier een 930c en die zit steeds te zagen dat de zwarte cartridge niet goed geïnstalleerd is en dit begon na een format C: maar zelfs als het dialoogvenstertje er opkomt drukt ie toch nog af :?
het is nog de originele cartridge die erbij zat die er nu inzit en ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg het maar niet weg
zou het zonde vinden dat ik hiervoor een nieuwe cartridge moet kopen :'(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op maandag 25 februari 2002 10:34 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

als jij printers verkoopt kan je me dan ff helpen plz? :*
heb hier een 930c en die zit steeds te zagen dat de zwarte cartridge niet goed geïnstalleerd is en dit begon na een format C: maar zelfs als het dialoogvenstertje er opkomt drukt ie toch nog af :?
het is nog de originele cartridge die erbij zat die er nu inzit en ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg het maar niet weg
zou het zonde vinden dat ik hiervoor een nieuwe cartridge moet kopen :'(
Heb je al gekeken als je het klepje opendoet waar de pijl stopt. De printer is (waarschijnlijk) niet stuk, maar misschien is je cartridge leeg/beschadigd. Dit krijg je te zien zodra je het klepje van de printer opendoet. Ook al op een andere PC geprobeerd?

Verwijderd

Ik zelf zou voor de hp 940 gaan.
Het verschil tussen de 920 en 960 is inderdaad dat de 960 dubbelzijdig kan printen en waarschijnlijk iets sneller is met afdrukken.
Maar qua kwaliteit zijn ze hetzelfde.
Aangezien de 920 zo'n raar inklapbaar papierlade heeft zou ik zelf voor de robuste 940 gaan voor 160 euro.

Degene met de 930, mocht je er niet uitkomen dan ga je er toch gewoon mee terug naar de winkel waar je deze gekocht heb, mogen hun het verder oplossen.
Het lijkt mij dat de winkel wel wat service zal verlenen.
Pagina: 1