Athlon gebruikers help mij met overclocken!

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:08

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Al enige tijd draai ik mijn Athlon 750@950 met de volgende onderdelen:

- Vos32 cooler (computernerd)
- PowerBoost GFD
- Artic Silver Compound

- Asus K7B MOBO (bios 1008 beta)
- 128 MB PC133 MHz ram
- Geforce DDR
- Maxtor 40.9 GB

Instellingen:

- Muliplier op 9,5 x 100 = 950 MHz
- CPU Voltage op 1,9 Volt
- I/O Voltage op 3,4 Volt

Voor de rest draai ik deze 2 besturingssystemen:
Windows 2000 Pro UK
Windown ME UK

Mijn Athlon CPU'tje wil nog gewoon POSTEN op 1000 MHz, maar daarna spring win2k er spontaan uit.....

Ik zou graag oplossing of tips voor het stabiel krijgen van mijn systeem.

Alvast Bedankt!

Whatever.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06
Je hebt je voltage al op 'zeer hoog modus' staan dus daar zou ik niets meer aan veranderen. Loopt het trouwens in Win ME wel stabiel?
Ander moet je ietsje verder met de FSB, verder dan de 1000MHz zal je dan wel niet komen iig.

Suc6

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
In de BIOS kun je ook nog enkele vertragingen instellen. Zet het DRAM bijvoorbeeld eens op 3T, en de PCI latency iets hoger.

Verwijderd

Ik denk dat je pech hebt ! Pas s.v.p. wel op, wnat ik was ook niet blij met 865 (500 project). Ik wilde persee de 900 halen, en toen zij ie toedeloe... fik.

Ik denk dat je de 1 Gig haalt, maar met Watercooling... Gdew is hier goed in... di kreeg zijn 500 op 950/960 of zo STABIEL!!! Dus... maar we hadden allebij een core van 650... ik weet niet wat voor core je 750 heeft, maar 200 Mhz (om te klokken) moet haalbaar zijn... 250 is mischien de bottleneck... wellicht ligt het aan je Cache... (te sloom ?)... me 800 wil ook niet hoger dan 1050 STABIEL... ik heb deze jongen nog niet Bloot gelegd, dus weet ook niet wat voor core / cache ik heb... maar dat komt nog wel... :)

Wel gaaf zeg dat nieuwe UBB !

Verwijderd

Off topic : hoe doen jullie die icoontjes ???????????

Verwijderd

ff uploaden naar een site en de link in je Profile zetten Stan
Pagina: 1