Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarom moved ie hem dan niet gewoon!?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=417021/1/25]

Ik vroeg gewoon wat over popup scherm, zegt ie ga de handleiding lezen!: ( als iedereen die een vraag had over auto's de anwb gids moest lezen

of iedereen een vraag had over belastingen de belastinggids moest gaan lezen dan was het snel uitgestorven he! :( .. mijn vraag is kan die A weer open e eventueel verplaatst worden.. en B, sinds wanneer heeft javascript ed niet meer met scripting te maken? maar goed..

thnx alvast

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

[topic=411717/1/25]

en over het opruimen: we zijn je moeder niet :)
<edit>
Webdesign & Graphics

Het forum voor webdesign, (D)HTML, Javascript,
graphics, 3D-rendering, Flash en alles wat ermee te maken heeft.

Programming & Webscripting
Het programmeer en webscripting forum bij uitstek voor echte applicaties, PHP, MySQL, ASP, etc.
Allemaal hele koele dingen, maar niet altijd even makkelijk. Als je er zelf niet meer uitkomt: hier zitten de experts.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De reden om javascript te weren uit P&W wordt uitvoerig genoeg besproken in de P&W faq.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

ik move hem niet omdat ozboz hem volgens mij meteen zou sluiten. verder is got niet je persoonlijke gratis helpdesk. Als jij een paar honder piek voor DW4 neertelt dan mag je er wel een behoorlijk handleiding bij verwachten dunkt /me

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wil jou hetzelfde verzoeken als ik bij iemand anders ook al heb gedaan.

Zou je in het vervolg gewoon een vraagteken (?) willen gebruiken ipv een uitroepteken (!) als je een vraag stelt?

Hartstikke bedankt.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

[Reageert puur op titel]

Omdat we je moeder niet zijn!
We zijn geen schoonmakers die jouw trtoep op moeten ruimen omdat jij het niet op de goede plek weet te zetten...

<hr> Wij zitten hier ook voor ons plezier en opruimen is nou niet echt de meest plezierige bezigheid wel?

Bericht hierboven

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

of iedereen een vraag had over belastingen de belastinggids moest gaan lezen dan was het snel uitgestorven he!
Dat valt wel mee, blijkbaar.

Als je graag wil dat lagere niveau topics ook moeten kunnen, reageer dan maar in die link van D2K met goede argumenten, en lees eerst de thread.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.