Ik heb dus RTCW al een paar keer uitgespeelt, maar nu wil ik wel eens lekker fraggen tegen tegenstanders die net zo goed zijn als mij! Ik heb RTCW versie 1.1 en als ik nu in multieplayer mode ga, dan krijg ik geen een server waar ik kan spelen...
Wie kan mij uitleggen hoe het werkt?
Zet source eens op internet ipv local...
Nee, dat werkt ook niet dan zoekt hij 1 seconde en dan doet hij het niet meer.Op woensdag 20 februari 2002 09:48 schreef KillerAce_NL het volgende:
Zet source eens op internet ipv local...
geeft ie geen foutmelding? (onderin ergens dacht ik)
dit is geen link
Connectie gedeeld?
Router/firewall?
Kan best zijn dat de poorten voor deze game dicht zitten.
Router/firewall?
Kan best zijn dat de poorten voor deze game dicht zitten.
Verwijderd
Gebruik all seeing eye
vervangt al die nutteloze troup als MSN zone , gamespy , imgame browser etc etc
support voor alle popi spellen en demos
vervangt al die nutteloze troup als MSN zone , gamespy , imgame browser etc etc
support voor alle popi spellen en demos
Nope, geen foutmelding, hij zoekt een kleine seconde en dan heeft die geen lijst met servers ect. Ik heb geen firewall. En als ik hem op Local zet dan duurt het heel lang en dan gebeurt er nog niets. Recht onderaan loopt een lichtkrant met info over wat ik heb daar geeft hij netjes 1.1 aan.Op woensdag 20 februari 2002 10:07 schreef Shadow19 het volgende:
geeft ie geen foutmelding? (onderin ergens dacht ik)
zet eens wat ips in je favorites:
jolt 4: 195.149.21.61:27963
jolt 5: 195.149.21.61:27964
doen die het wel?
doen die het wel?
dit is geen link
Ik heb dus een ip nummer ingevoerd en ok ok geklikt, en dan gebeurt er niets. Als ik dan dat knopje wat daarnaast zit (add to fafourites) aanklik gebeurt er ook niets.Op woensdag 20 februari 2002 11:13 schreef Shadow19 het volgende:
zet eens wat ips in je favorites:
doen die het wel?
kan je de update niet eens opnieuw starten?
dit is geen link
Ik heb hem er opnieuw opgezet, maar geen suc6.
Kan iemand het mij pllz. vertellen? Als ik de consel open, wat moet ik dan intiken om te joinen? Want mieschien werkt dat.
Verwijderd
owkee....
zet source op favorites (zoals hieronder staat)

en druk dan op new favourite
-geef het een naampie
-vul ip in
-druk op ok
dan moet ie daar echt in de lijst komen
ff een refresh doen om de echte naam van de server te zien en spelen maar
zet source op favorites (zoals hieronder staat)

en druk dan op new favourite
-geef het een naampie
-vul ip in
-druk op ok
dan moet ie daar echt in de lijst komen
ff een refresh doen om de echte naam van de server te zien en spelen maar
Hij doet inderdaad iets, ik krijg een rare code in mijn lijst, als ik daarop druk blijft hij maar connecten.. Verder werkt het gewoon niet.
Of mensen die beter zijn dan jeOp woensdag 20 februari 2002 21:29 schreef ExiRana het volgende:
Pleez, kan iemand mij vertellen wat er verkeerd is want ik wil zo graag eens lekker raggen tegen mensen die net zo goed zijn als jij zelf!
Maare al eens via The all seeing eye geprobeerd?
Probeer bovenstaande ip's eens in je console in te tikken..
Dus:
(tile-knop om de console naar beneden te brengen) en dan:
Als dat het niet doet moet je echt ff gaan kijken of je überhaupt wel een internet connectie hebt
Een router/ firewall zou overigens geen drol hoeven uitmaken voor een RTCW client. Alleen voor een server.
Dus:
code:
1
| ` |
(tile-knop om de console naar beneden te brengen) en dan:
code:
1
| /connect <ip>:<poort> |
Als dat het niet doet moet je echt ff gaan kijken of je überhaupt wel een internet connectie hebt
Een router/ firewall zou overigens geen drol hoeven uitmaken voor een RTCW client. Alleen voor een server.
Verwijderd
Ehhh nou lijkt mij toch wel hoor mijne firewall blokt gewoon al het uitkomende verkeer en das dus ook rtcwOp woensdag 20 februari 2002 22:43 schreef RedTop het volgende:
Waarom zou je inhemelsnaam je eigen uitgaande verkeer willen blokken?Op woensdag 20 februari 2002 22:44 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Ehhh nou lijkt mij toch wel hoor mijne firewall blokt gewoon al het uitkomende verkeer en das dus ook rtcw
Bovendien... wat lul je nou Dave... ik zie je regelmatig met dezelfde tag als ik rondlopen op de servers
Ahh, het is me nog steeds niet gelukt.
Ik ben nu al 3 dagen bezig om te kunnen spelen maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar!
Verwijderd
Ehhhh, bij the way,
Weet iemand een manier om met een "geleende" RTCW online te kunnen spelen????
Kun je alleen locaal multiplayeren , maar Internet wordt geblokt.Op vrijdag 22 februari 2002 21:21 schreef weirdo1 het volgende:
Ehhhh, bij the way,
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
oftwel... nope. Helaas.Op vrijdag 22 februari 2002 21:23 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Kun je alleen locaal multiplayeren , maar Internet wordt geblokt.
RTCW is wel goed beveiligd op dat punt. Ik ben iig niet op de hoogte van een crack die dat kan. (Behalve de gekraakte servers dan, maar die moet je zelf maar ff zoeken
Moet je gekraakte servers zoeken. Weet ik zelf niet. Heb een cd-keyOp vrijdag 22 februari 2002 21:21 schreef weirdo1 het volgende:
Ehhhh, bij the way,
tip: als je het leuk vind --> spel kopen
Pagina: 1