Laptop tas (klein!)

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 22:02
Ik ben op zoek naar een laptoptas, maar deze moet dusdanig klein zijn, dat hij in mijn Eastpak-tas past.

Dit omdat ik nogal veel hoor en lees dat er laptops worden gejat, vanwege die mooie tassen die roepen: Ik ben een laptop en wil gejat worden! |:(

Dat wil ik dus voorkomen, dus moet ik een stevige tas hebben die erg klein is. Er hoeven dus geen accesoires in, alleen de laptop zelf.

Zijn die ergens te koop? Ik heb al bij Dynabyte gekeken, maar die tassen zijn toch erg groot. Prijs is niet echt belangrijk, alhoewel 100 toch wel richting het maximum gaat. Ik heb veel goedkoperen gezien, dus volgens mij moet dat wel lukken.

Ik heb een laptop (Dell Inspiron 8100) met 15" scherm, misschien is dat wel belangrijk om even te vermelden, wat betreft de tasmaat.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 20:15
ik ben eigenlijk ook wel geinstresseerd.

Ik heb een Compaq Armada 1590 15" scherm.
Volgens mij is die ongeveer net zo groot als die van de topic starter.

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 08:52
Bestel het BackPack van Dell zelf ?
Lijkt me toch 'n toffe rugzak.

Ik heb zo'n lederen tas van Dell erbij gekregen ...

This space intentionally left blank.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Samsonite heeft verschillende laptop-rugzakken. Ze zien er gewoon uit als een luxe rugzakje.... Past in principe meer dan voldoende in.... Kostte vorig jaar iets van 200 gulden... dus onder de 100 €

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor mijn notebook heb ik een tas van caselogic.
Past de notebook denk ik wel 4 keer in, maar is iig een hele stevige tas.

Verwijderd

ik heb voor de zelfde reden, en omdat ik geen zin had die #$@#$%@#$* laptop (tas) mee te zeulen ... gewoon ff van katoen een zakje genaaid met een rits er in helemaal rondom..
daar paste ie precies in (ff meten he :)

en zo kon ik me laptop mooi in me rugzak mee nemen ...

ik moet wel zeggen dat die laptop mij niet lang heeft overleefd...
na een tijdje kon ik em niet meer ergens anders gebruiken dan op een platte tafel.. zodra ik em een paar cm kantelde HING de laptop... en ik snap nogsteeds niet waarom ie dat deed.. misschien door al dat gehobbel in me rugzak...

• Smarron
Het belangrijkste is dat de tas zodanig klein moet zijn, zodat hij in mijn andere tas past. Mensen hoeven niet te zien dat ik met een laptop rondloop.

Een rugtas zie ik niet als optie. Daar kan ik vanwege mijn werk echt niet mee lopen. Die Eastpak-tas is al op het randje, maar die vond ik gewoon erg mooi.

De tas moet klein en stevig zijn, dat is alles.

Verwijderd

Wat dacht je van zo'n stoffen tasje
Altijd stevig !

Dan bedoel ik zo'n katoenen tasje

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Wat dacht je van deze van caselogic.

http://www.caselogic-oem.com/cgi-bin/sgsh0101.exe?SKW=OEM,K101100102&FNM=22&UID=2002022002564544

Heb ze gezien bij de regenboog, soort stretch zacht dik spul.

Verwijderd

Ik zou wel een echte laptop tas nemen ipv een katoenen zak zoals iemand hierboven meldde. Een echte laptop tas heeft op een aantal belangrijke punten bescherming zitten. Hierdoor blijven bijvoorbeeld de hoeken van je lap heel.

Ik heb zelf de kleinste Case Logic, is precies even groot als de laptop (gekocht bij de Mediamarkt in Duitsland).
En de lap tas past ook precies in m'n schooltas (Jan Sport), en volgens mij is een Eastpack tas groter.

Neem anders gewoon even je tas mee naar de winkel en ga passen of het past.

ps. Als je een kleine tas neemt kun je geen andere dingen zoals een adapter in de tas doen. Er zit wel een vak voorop, maar daarmee zit je lap binnen een week onder de krassen en deuken.

• Smarron
Op woensdag 20 februari 2002 11:09 schreef Toverstaf het volgende:
Ik zou wel een echte laptop tas nemen ipv een katoenen zak zoals iemand hierboven meldde. Een echte laptop tas heeft op een aantal belangrijke punten bescherming zitten. Hierdoor blijven bijvoorbeeld de hoeken van je lap heel.

Ik heb zelf de kleinste Case Logic, is precies even groot als de laptop (gekocht bij de Mediamarkt in Duitsland).
En de lap tas past ook precies in m'n schooltas (Jan Sport), en volgens mij is een Eastpack tas groter.

Neem anders gewoon even je tas mee naar de winkel en ga passen of het past.

ps. Als je een kleine tas neemt kun je geen andere dingen zoals een adapter in de tas doen. Er zit wel een vak voorop, maar daarmee zit je lap binnen een week onder de krassen en deuken.
Ik zie die tas nu van CaseLogic. Deze zien er goed uit! En ze moeten inderdaad echt wel in mijn andere tas passen. Past er btw een 15" laptop in, want volgens mij zijn die dingen gemaakt voor 14,1" laptops ...

Als ik de laptop in mijn Eastpak heb zitten dan heb ik aan beide kanten nog ongeveer 7cm aan ruimte over. Dus ik denk dat het makkelijk moet lukken met zo'n tas (mits 15")

Verwijderd

Ik heb een tas van Samsonite (trunk&co) en die ziet er uit als een gewone rugtas, maar heeft een mooi vak voor je laptop..

Heb ik gekocht voor 166 gulden..

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Targus notepac is lekker klein.
Alleen als je een 15" scherm hebt gaat dat natuurlijk niet passen zoals Guider aangeeft te hebben.

Oerbrood!

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 20:15
Op woensdag 20 februari 2002 11:59 schreef Chevalric het volgende:
Targus notepac is lekker klein.
Alleen als je een 15" scherm hebt gaat dat natuurlijk niet passen zoals Guider aangeeft te hebben.
Heb net even gekeken naar mijn specs van mijn laptop maar ik heb een 12.1" scherm sorry dat ik zo over dreef.

Dus dat moet makkelijk gaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.toplaps.nl/images/compaq_1500_serie.gif

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-01 00:17
Ik heb zelf dit backpack van Targus, gekocht om dezelfde reden dat niemand ziet dat er een notebook in zit.

Afbeeldingslocatie: http://www.targus.com/product_images/CCB1_cases_a.jpg

• Smarron
Ok, ik moet dus een soort van Caselogic hebben, maar dan voor een 15". Die moeten heus wel ergens te vinden zijn!

Mijn tas(ongeveer, niet helemaal dezelfde maar lijkt erop. Lekker undercover voor een laptop)

Afbeeldingslocatie: http://www.eastpak.com/europe/images/beauty/e_l_DELEGATE.jpg

• Smarron
Ik heb er volgens mij 1 gevonden. Hij is van het merk Solidex. Een internetsite hebben ze volgens mij (nog) niet.

Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/pictures/993809.gif

Heeft iemand zo'n tas of weet iemand of deze geschikt is voor een 15" laptop ?

Verwijderd

hmmz

geen idee waar je die dingen kan vinden... al op de sites van maxdata gekeken ofzo?

;)

*grinnik*

• Smarron
Ben er dus achter dat die tas die ik bedoelde, bedoeld was voor een 12" laptop. Wederom geen geluk voor mij.

Waar zijn van die kleine dingen te koop voor een 15" laptop ?!

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 12:49 schreef Sovereign het volgende:
Ik heb zelf dit backpack van Targus, gekocht om dezelfde reden dat niemand ziet dat er een notebook in zit.

[afbeelding]
hee die heb ik ook :)

best fijne tas vindt ik het, een aanrader.

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Op donderdag 21 februari 2002 21:56 schreef Smarron het volgende:
Ben er dus achter dat die tas die ik bedoelde, bedoeld was voor een 12" laptop. Wederom geen geluk voor mij.

Waar zijn van die kleine dingen te koop voor een 15" laptop ?!
Ik denk eigenlijk dat een kleine tas icm een 15" notebook een beetje onmogelijke combinatie is, want je notebook is gewoon erg groot......

Oerbrood!

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Op woensdag 20 februari 2002 11:04 schreef Ghost het volgende:
Wat dacht je van deze van caselogic.

http://www.caselogic-oem.com/cgi-bin/sgsh0101.exe?SKW=OEM,K101100102&FNM=22&UID=2002022002564544

Heb ze gezien bij de regenboog, soort stretch zacht dik spul.
Hier past volgens mij wel een 15.1" incher in, als de randen naast het scherm niet al te dik zijn.
Een 14.1 gaat er gewoon makkelijk in.

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
Ik heb voor m'n lappie ook een "undercover" tas een rugzak van het merk Traveller is een behoorlijk goeie tas met lekker wat ruimte en lijkt naar mijn idee niet op echte laptop tas

pas kreeg ik opmerking van iemand uit me klas "is dat een speciale tas daarvoor" dat zij die toen ik me laptop in het vakje schoof wat er tegen je rug aan zit
die had het dus ook nog nie door dat het echt lappie tas was

enige nadeel van die traveller was z'n prijs ongeveer 100 euro
maar de verbouwingsopruiming bood mij uitkomst*D

• Mosez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022

Mosez

Watermanager

Misschien moet je in plaats van een "undercover" tas een duidelijk herkenbare laptop tas met holster gaan gebruiken. Daarmee geef je een heel ander signaal af >:)

Mooi zitten? Barcelona chair!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.dression.com/fsimages//e3211315kl.gif

Hier past hij zeker in ;)

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op www.trunk-co.com staat een leuk voorbeeldje van laptassie in rugzakformaat en schoudertas

Verwijderd

Sorry dat ik dit oude topic weer omhoog haal, maar ik heb een vraagje over die kleine neoprene tassen van Caselogic.
Zijn ze echt stevig? Dus dat je er gewoon buiten mee kan lopen en neerzetten (uiteraard voorzichtig), maar dat het tegen een stootje kan.
En ik heb een hele kleine laptop (Compaq Armada M300) en waarschijnlijk is er aan de bovenkant en zijkant nog zo rond de 6 cm vrij, kan dit kwaad?
Alvast bedankt.
Pagina: 1