Nu je het zegt, het zal wel nog heel lang gaan duren. 'kwenie wat m'n vader allemaal heeft gedaan, maar er was iets met HCCnet, en dat heeft iets van knp overgenomen...
Ik geloof dat de gemiddelde wachttijd nu iets van 3 maanden is dus je hebt nog ff 
Ik heb hetzelfde gehad met mijn chello pakketje. Ik moest daar toen 5 maanden op wachten maar in ruil daarvoor zou ik een gratis maand krijgen.
Toen chello geinstalleerd was heeft het 1 dag gewerkt en daarna 3(!)weken niet. Kortom, ik had geen reet aan die gratis maand.
Ik heb hetzelfde gehad met mijn chello pakketje. Ik moest daar toen 5 maanden op wachten maar in ruil daarvoor zou ik een gratis maand krijgen.
Toen chello geinstalleerd was heeft het 1 dag gewerkt en daarna 3(!)weken niet. Kortom, ik had geen reet aan die gratis maand.
Bij mij duurde het iets van 6 weken. Gewoon netjes binnen de afgesproken tijd
. 1 probleempje gehad met mijn modem maar ff die helpdesk gebeld en het was ook verholpen.
Maar ik ken ook mensen die 6 maanden of langer op hun ADSL wachten.
Maar ik ken ook mensen die 6 maanden of langer op hun ADSL wachten.
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
zonnet breedband plus via versatel: 4 weken
XS4all basic: 10 kantoordagen 
Dit is niet normaal dus. Bel gewoon ff.
Dit is niet normaal dus. Bel gewoon ff.
Verwijderd
Heb ik dus ook maar besteld na negatieve ervaringen bij Cistron (service is niet meer wat het geweest isOp donderdag 21 februari 2002 14:52 schreef broes_willems het volgende:
zonnet breedband plus via versatel: 4 weken
alleen de up is wel een beetje weinig, maar te doen.
en, tevreden
nou nee over de service van zonnet ben ik niet tevreden: Krijg nooit correcte/complete antwoorden op mijn vragen.
Upload wordt binnenkort verdubbeld gelukkig.
Naja vanaf juni ga ik wrschnlk naar metia ...512 up
Upload wordt binnenkort verdubbeld gelukkig.
Naja vanaf juni ga ik wrschnlk naar metia ...512 up
ik weet wat je hebt doorgemaaktOp woensdag 20 februari 2002 09:09 schreef SH007 het volgende:
Ik heb er meer dan een half jaar op gewacht, omdat KPN een foutje had gemaakt
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Verwijderd
alle problemen ten spijt sinds 13 januari, sta ik nu sinds vandaag opeens op status 5/6, voolopige aansluitdatum:
Nu Zon breedband dus weer annuleren ..... (net gisteren de reg. form gefaxt, hopen dat ze ermee akkoord gaan)
edit:
07-03-2002 ....
07-03-2002 ....
Nu Zon breedband dus weer annuleren ..... (net gisteren de reg. form gefaxt, hopen dat ze ermee akkoord gaan)
Verwijderd
KPN heeft problemen met adsl uitleveren en willen niet dat de klanten dat merken mijn idee is dat het nog wel 3 maanden kan duren waarschijnlijk langer
Zelf heb ik Cistrom Broadband en tja snelle levering bijna asap
als KPN moet line sharen moet,dan duurt het 2 tot 5 weken en dan heb je wat:
uit mijn modem gegrabbed :
Line Status: Up
Upstream Speed: 512 kbps
Downstream Speed: 7616 kbps
Nou is wat je wil he :-)
Advies als oa telecommer Neem geen mxstream sommige mensen gaat het goed meeste hebben problemen maar ja wie ben ik :-)
Ik heb geen zin in zinloze flames over KPN is beter of niet
dit is puur mijn jaren lange ervaring met KPN andere mensen zullen betere ervaringen kunnen hebben
maar zelf adviseer ik Cistron of een andere provider van DSL en geen KPN wat je met dat advies doet is je eigen prob
Zelf heb ik Cistrom Broadband en tja snelle levering bijna asap
als KPN moet line sharen moet,dan duurt het 2 tot 5 weken en dan heb je wat:
uit mijn modem gegrabbed :
Line Status: Up
Upstream Speed: 512 kbps
Downstream Speed: 7616 kbps
Nou is wat je wil he :-)
Advies als oa telecommer Neem geen mxstream sommige mensen gaat het goed meeste hebben problemen maar ja wie ben ik :-)
Ik heb geen zin in zinloze flames over KPN is beter of niet
dit is puur mijn jaren lange ervaring met KPN andere mensen zullen betere ervaringen kunnen hebben
maar zelf adviseer ik Cistron of een andere provider van DSL en geen KPN wat je met dat advies doet is je eigen prob
Pagina: 1