Toon posts:

[THINK] niet opgeslagen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik ben bezig met think en hij begint met de "primairy task" geen idee wat dit allemaal inhoud. Maar ik zit op 14 uur nu was ik gisteren op 18 gekomen. Vannochtend zette ik mijn pc weer aan en zat ik weer op de 14 uur??? Heeft iemand hier uitleg voor :?

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 08:53 schreef Sugar het volgende:
Hey,

ik ben bezig met think en hij begint met de "primairy task" geen idee wat dit allemaal inhoud. Maar ik zit op 14 uur nu was ik gisteren op 18 gekomen. Vannochtend zette ik mijn pc weer aan en zat ik weer op de 14 uur??? Heeft iemand hier uitleg voor :?
Dit komt omdat UD niet altijd saved.
Normaal gesproken zou hij aan het einde van iedere molecule saven.
Dus je PC was simpel weg nog niet aan het einde van die molecule.
Je kan ook hierover info vinden op het UD forum.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 08:53 schreef Sugar het volgende:
Hey,

DPC-ers mogen eigenlijk niet eens denken aan het uitzetten van hun PC :P

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 09:43 schreef Floppus het volgende:

[..]

DPC-ers mogen eigenlijk niet eens denken aan het uitzetten van hun PC :P
Ja dat is ook nog eens waar.
Bij ons draaien nagenoeg alle PC's 7x24x365.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzz daar heb je eigenlijk gelijk in. Ik woon nog thuis denk niet dat mijn parents dat zo goed zouden vinden. Binnenkort pc op mijn kamertje dus... Maar ik kan hem ook niet laten saven ofzo..

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 09:54 schreef Sugar het volgende:
Hmmzz daar heb je eigenlijk gelijk in. Ik woon nog thuis denk niet dat mijn parents dat zo goed zouden vinden. Binnenkort pc op mijn kamertje dus... Maar ik kan hem ook niet laten saven ofzo..
Nee je kan hem niet zelf saven.
Dit doet hij zelf.
Pagina: 1