Toon posts:

Laatste prob A7M266-D?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar weken heb ik nu mijn A7M266-D goed draaien. Onder Win2K werkt alles naar behoren, maar onder winXP heb ik nog een probleem:

Mijn USB 2.0 controller (het extra kaartje wat je dus ipv onboard USB 1.1 krijgt) is daar nogal buggy. Heb reeds nieuwe 2.0 drivers van NEC gebruikt (reference), PCI volgorde veranderd etc etc.
Post dit maar bij deze thread, omdat het heel specifiek over DIT Mobo gaat (gok ik :?)

Zodra ik meer data over de controller heenstuur gaat het fout (mijn muisje geeft geen enkel probleem): Vooral mijn Dynalink USB-LAN adapter is een kleine ramp.
Meest voorkomende melding: "BAD POOL CALLER". Wotever that means....

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Heb je de pci->usb in een 64bit slot zitten. Ik heb er namelijk geen prbolemen mee. Hij vint alleen een extra usb controler waar voor je geen drivers kunt instaleren. Alleen mijn Aopen 12xDVD doet af en toe raar.

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

Geen ervaringen helaas met het dual-mobo,
maar ik heb in een P90/24MB :P een USB2.0 kaart zitten.
Merk onbekend, maar gebruikt de drivers van www.orangemicro.com (volgens mij zijn alle drivers voor usb2.0 gelijk mits ze de NEC usb2.0 controller gebruiken).

Mn Aten 10Mbit USB2ethernet adapter werkte niet op die usb2.0 kaart, dus dan maar een SITECOM 10/100Mbit ethernet usb-apparaat gekocht.

Dit alles om een PCI-SLOT te besparen :+ (en mn Intellimouse Explorer te kunnen gebruiken aangezien de PS/2 aansluiting het niet deed).