Toon posts:

waarom ijs op een zwelling?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ja een vriendin van me die heeft net een :P piercing genomen en die zit nu de hele dag ijs te kanen om het te koelen en ze zit ook zwaar onder de pijnstillers:Z

maarreh dat vroeg ze aan mij ( (8> ) maar ik kon echt niks verzinnen, jullie?

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 05:40 schreef ngbom het volgende:
ja een vriendin van me die heeft net een :P piercing genomen en die zit nu de hele dag ijs te kanen om het te koelen en ze zit ook zwaar onder de pijnstillers:Z

maarreh dat vroeg ze aan mij ( (8> ) maar ik kon echt niks verzinnen, jullie?
De zwelling is een natuurlijke reactie bij een beschadiging van het lichaam. Door te koelen worden de bloedvaten vernauwd en zal daardoor de zwelling geremd worden, en vervolgens afnemen. Hierdoor wordt de genezing versneld.

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

yep..je tong ken wel twee keer zo dik worden, na het zetten van een piercing.
Alleen heeft niet iedereen er zó'n last van.

Na een dag of drie / vier zou de zwelling dan ook al een heel eind moeten afnemen.

Wel 1337 hoor, die tongpiercing :9

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 16:07

MaDLiVe

.-Observer-.

Klopt als je de zwelling tegengaat, dan zal er minder schade aan het omringende weefsel optreden. Het is de zwelling die extra schade aanricht en het genezings proces remt.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Tongpiercing :r

Wel eens opgevallen hoe slecht men kan praten met zo een ding? Af en toe spreek je wel eens zo iemand en ze slissen als de pest.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Heb je de w&l policy gelezen? Als je dat had gedaan wist je dat dit topic niet aan de eisen voldeed zoals daar aangegeven staat. Deze gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.