Toon posts:

Geen tv in win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen

ik heb een probleem , namelijk :

ik had met hauppauge win tv go kaart in me p1 200 met win2k zitten en dat werkte perfect , aangezien die vanacht in de fik is gevlogen heb ik de tv kaart in me andere pc gezet
(celeron 633) met daarop ook win2k

het gekke is dat ik de softwrare op die bak nie an de praat krijg , als je de tv software start loopt die sofware kopeloos vast ...

alles is dus hetzelfde (os drivers kaart etc etc)
aleen de pc waar ie nu in zit zitte lan , vga , sound en modem onboard dus ik weet egt niet wat ik kan doen nu

voor de duidelijkheid , die tv kaart werkte met hetzelfde moederbord als ie nu inzit wel inwin 98 se en nie in xp , win2k herkent de kaart wel enz enz maar de software flipt dus
de tv kaart is ook nie kapot ofzo want dit probleem had ik al langer maar werd opgelost door die andere pc als tv te laten fungeren :(

heeft iemand een id hoe dit kan en wat er aan te doen is , en of er evt vervangende software is (heb nu de hauppauge sware) ?

ik hoor ut wel :D

GrEEtZ

Verwijderd

Hoi,

Waarschijnlijk moet je even op site van de gene die de videokaard heeft gemaakt effe een Win2K driver downloaden. Dan zal het vast en zeker wel werken.

Gr Mark

• Devilfish
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 16:20
Probeer eens om de videokaart er uit te halen, dan de software installereren en dan de videokaart er weer in

Verwijderd

Win2k heeft WDM drivers nodig. Het is helaas wel zo dat je daarmee geen canal+ meer kan bekijken :(

Verwijderd

Topicstarter
mannen , thnx voor de repy's maar als je goed had gelezen las je dat het op me andere pc in win2k perfect werkte en hier niet...