whahah mensen , ik ken der wel om lachen maar egt leuk vink het nie , me serverbak pI 200 staat naast me , ruik ik iets ens pringt me bak uit ik kijk indie kast komt er allemaal rook uit zon chip op me mobo !1(asus) heeft iemand een id hoe da zo kan komen , want het enige wat ik deed was me proc er ff uit en weer erin , en toen starte windows en vloog ie weer uit windos en hij doet nu egt nix meer
Volgens mij is het stuk.heeft iemand een id hoe da zo kan komen
UNOX: The worst operating system
per ongeluk mischien een los slingerend schroefje in je kast ???
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Op irc typte je netter dan hierOp woensdag 20 februari 2002 02:11 schreef WaXWeAzLE het volgende:
whahah mensen , ik ken der wel om lachen maar egt leuk vink het nie , me serverbak pI 200 staat naast me , ruik ik iets ens pringt me bak uit ik kijk indie kast komt er allemaal rook uit zon chip op me mobo !1(asus) heeft iemand een id hoe da zo kan komen , want het enige wat ik deed was me proc er ff uit en weer erin , en toen starte windows en vloog ie weer uit windos en hij doet nu egt nix meer
irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!
Ik typ nooit netjes , jah op irc soms omdak 9/10 uur die ik online ben op irc zit , maareh , het zuigt wel
Ja, idd... het zal snachts of als er niemand thuis is gebeuren...Op woensdag 20 februari 2002 03:29 schreef WaXWeAzLE het volgende:
Ik typ nooit netjes , jah op irc soms omdak 9/10 uur die ik online ben op irc zit , maareh , het zuigt wel
irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!
jah , dan ben je om het ff makkelijk te zegge , flink genaaid
laat ik es gaan slapen ofzo , trusten enzo :):D
laat ik es gaan slapen ofzo , trusten enzo :):D
Zo'n chip? Die chip? Lekker duidelijk.. Om welke chip gaat het? Er zitten er wel 10 op een normaal moederbordje
Ik heb zo het idee dat het een voltage regular module was, oftewel je voltage regelaar. Die dingen worden altijd erg heet, zeker als je de bijna hoogst mogelijk cpu erop zet.Op woensdag 20 februari 2002 07:57 schreef BalusC het volgende:
Zo'n chip? Die chip? Lekker duidelijk.. Om welke chip gaat het? Er zitten er wel 10 op een normaal moederbordje
Heb hier een cyrix 233, draait op vcore van 2.9, vrm wordt echt bloed heet, heb me fikken der al 1x aangebrand
Als het goed is zitten erg wel kleine heatsinkjes op die dingen maar die zijn nooit echt je van het.
niks aan de hand. die chip moest nog even inbranden
pics
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Idd, dat wil ik ook wel eens zienOp woensdag 20 februari 2002 11:36 schreef mkleinman64 het volgende:
pics
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
pics ? jullie zouden met me mee moeten leven ! 
die proc die er in zat was iig het maximale wat erinkon , en van 200 overgeclocked naar 225 (maximale haalbare)
zal der vast wel iets me te maken gehad hebbe
<edit>
/me heeft @ da moment geen camera
</edit>
die proc die er in zat was iig het maximale wat erinkon , en van 200 overgeclocked naar 225 (maximale haalbare)
zal der vast wel iets me te maken gehad hebbe
<edit>
/me heeft @ da moment geen camera
</edit>
Verwijderd
goh.. lang over nagedacht zeker:?Op woensdag 20 februari 2002 02:51 schreef Sjoko het volgende:
[..]
Volgens mij is het stuk.
Verwijderd
Hij vroeg om hoe het kwam, niet om wat het resultaat was, dit had ie zelf ook wel kenne bedenkenOp woensdag 20 februari 2002 02:51 schreef Sjoko het volgende:
[..]
Volgens mij is het stuk.
Ik heb elke dag mobos in me handen waarvan chips zijn (door-)gefikt.
Het mooie ervan is juist als ze in de fik vliegen als je ze aansluit..
Het mooie ervan is juist als ze in de fik vliegen als je ze aansluit..
Vaag. Zeker weten dat je mobo nergens (elektrisch) contact maakte met de kast?
Ik hoop voor je dat de andere onderdelen die erop zaten nog wel werken (proc, mem, kaarten). Succes... En gecondoleerd
En leen ff een webcam van iemand ofzo
Ik hoop voor je dat de andere onderdelen die erop zaten nog wel werken (proc, mem, kaarten). Succes... En gecondoleerd
En leen ff een webcam van iemand ofzo
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Het is een complot van de mobo-fabrikanten!
Ik verwacht een hele reeks van aangefikte mobo-chips, zodat iedereen een nieuw plankje moet gaan kopen...
Ik verwacht een hele reeks van aangefikte mobo-chips, zodat iedereen een nieuw plankje moet gaan kopen...
Neh, waar haal je nu nog een nieuw socket 7 mobotje vandaan? Ik heb trouwens ook zo'n soort mobo, ook max 225Mhz...begin bang te worden dat daar ook nog een chip van kapotgaatOp woensdag 20 februari 2002 17:57 schreef worship het volgende:
Plz not !
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Volgens mij zit er gewoon een timer in die wordt geactiveerd als je hem voor het eerst aanzet. Na 366 dagen knalt er vervolgens een chip uit!Op woensdag 20 februari 2002 17:57 schreef worship het volgende:
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
hehe , tering wat een dreuge comments tog weer , welke chip ? geen id , er staat pci set op ...maarja op die andere 8 ook hehehe , boeit me nix eigenlijk maar ik ken nu die proc nie testen dus daar baal ik van ,want als ie heel is hoef ik alleen een oud mobo tje te regelen , anders mobo en proc
Pagina: 1