Creative remote? waarvan is ie?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-04 07:59
hallo ik heb een paar remotes kunnen krigjen.. en ik wil graag weten waarvan ze zijn? en of ik er ook nog wat mee kan?

het zijn van die creditcrard remotes.. van creative..

ik kan de link van die pic upload site niet meer vinden die post wie ff wil je dan heb ik ook een pic van de remote..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

www.endoria.net/upload
ik ben bang dat we zonder pics weinig kunnen zeggen

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:34
Die kleine zaten bij hun DVD spelers

Flickr | Lego collectie

• mr_niceguy
oke tnx hier is de foto...

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014224738

Verwijderd

Infra cd-rom/s dvd spelers zaten ze bij! Heb er hier ook een bij een 18x cd-rom van Creative.

• mr_niceguy
kan ik er nog wat mee?

of kan ik ze weggooien

Verwijderd

Heb je z'n cd-rom speler? Dan waarschijnlijk niet.. Of je moet zo'n los infrarood boxje kopen bij b.v. Gadgeds shop (of hoe heet dat?)

Verwijderd

Beetje off-topic:'Mijn Citta Gilera---->100+ km/u: 70cc Malossi Nicasil - Uitgevreesde 15/15 carb - Malossi krukas - c4 lagers- Electronische carter uitgevreest + veel grotere inlaat - Race Koppeling grotere diameter - Polini Waterkoeling(kop), Top Racing uitlaat' Ben je levensmoe ofzo, sjeemig, denk ff na, een CITA, lekkere remmen! Dat je het nou zoals ik op een AeroX doet en 140 gaat oke, misschien nog wel een beeeetje verantwoord :7 No Flame Intended, ps. sorry voor dit ultieme Off-Topic maar ik moet het ff kwijt

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

stuur mijn zon ding op, handig voor divx kijken :) Kortom, als je ze weg gaat gooien, ik lust er wel eentje!

• mr_niceguy
Op woensdag 20 februari 2002 19:05 schreef m-m het volgende:
stuur mijn zon ding op, handig voor divx kijken :) Kortom, als je ze weg gaat gooien, ik lust er wel eentje!
ik zou je er best eentje op willen sturen...
als ik een oplossing vind om die dingen te gebruiken...
ik heb er 4 liggen...

heeft iemand een voorbeeld en een linkje van de producten waarbij deze remotes worden gebruikt?

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Euhm, ja stuur mij er ook 1 :)

Ken ze verder niet, maar ws is het gewoon een ir afstandbediening. Dus moet je ff een ir ontvanger in elkaar knutselen (€15,- max. aan onderdelen). Of je koopt een tvkaart, daar zit ook wel eens een ir ding bij.

You're so fucking special. I wish I was special.

• mr_niceguy
Op woensdag 20 februari 2002 20:16 schreef Exposure het volgende:
Euhm, ja stuur mij er ook 1 :)

Ken ze verder niet, maar ws is het gewoon een ir afstandbediening. Dus moet je ff een ir ontvanger in elkaar knutselen (€15,- max. aan onderdelen). Of je koopt een tvkaart, daar zit ook wel eens een ir ding bij.
op mijn stage bij funprice :9 heb ik zo'n klein ir oogje los zien liggen... er zat een seriele aansluiting op...
kan ik zo'n ding gebruiken volgens mij word dat oogje dat ik zag ook bij tv kaarte geleverd.. ik zal eens ff zoeken.. diegene die de oplossing vind voor mij welke oogje + link naar dat oogje ik kan gebruiken.. en welke software ik moet downen stuur ik gratis zo'n ding op! ze zijn nieuw met een lithium batterij erin!

• m-m
  • Niet online

m-m

Als je een beetje kan solderen: http://www.tweakhardware.com/guide/remote/
(echt niet moeilijk), vervolgens kan je het programma winLirc(geloof ik) gebruiken, of een winamp plugin (zie winamp.com) die dat ook kan om je winamp te besturen (bestaat).
//edit ook handig is misschien [topic=279454/1/25]
// en anders die van je werk die bij een tv-kaart zat, dat moet ook kunnen werken met die software denk ik, zou ik sowieso eerst proberen
//edit2: http://www.lirc.org/receivers.html ook misschien nuttig, zie ook http://winlirc.sourceforge.net

• mr_niceguy
ik heb ook al iets gevonden.. een kant-en-klaar ir-ontvanger van http://www/gadgetdelivery.nl

ik ga hem denk ik bestellen...

hij is 22 euro, 34 euro incl verzending...

• m-m
  • Niet online

m-m

Op woensdag 20 februari 2002 20:57 schreef mr_niceguy het volgende:
ik heb ook al iets gevonden.. een kant-en-klaar ir-ontvanger van http://www/gadgetdelivery.nl

ik ga hem denk ik bestellen...

hij is 22 euro, 34 euro incl verzending...
suc6
hmm nu moet ik ergens anders proberen een afstandsbediening te versieren :|

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24

bAm

Hey, ik wil er ook wel graag 1 :D
heb al n mailtje gedaan

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Argh 34€ voor een ding die je voor de helf zelf in elkaar kan flansen! Dat ding wat je bij funprice hebt zien liggen kun je misschien ook wel gebruiken, maar het zou kunnen dat dat creative ding een rare frequentie gebruikt. Daar zou je eigenlijk eerst achter moeten komen, kan je daarna de goeie ontvangst-module bij conrad ofzo bestellen. Want misschien werkt dat ding van gadget shop ook niet.

You're so fucking special. I wish I was special.

• Jackbq
  • Laatst online: 21:33
oke ik heb hier voor me neus ook zo'n remote (de dvd speler zelf is al tijdje gestorven) en ik heb een laptop met infrarood, welke software kan ik gebruiken voor deze "credit-card remote" want ik heb ff gegoogled maar alles wat ik vind is voor die audigy remote's enzo.

• Pollewob
  • Niet online
Oud topic, je kan beter een duidelijk nieuw topic hierover openen, met wat meer info enzo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.