Ik wil voor mijn dolby surround systeem een center speaker en een paar stevige nieuwe frontspeakers schaffen, ik heb nu bose, welk merk past er kwa geluidsbeeld wel een beetje bij die bose`s?
Dit wordt echt zovaak gevraagd, wat je moet doen is gewoon proberen en luisteren in de winkel.
Probeer een VCS30 met die surround speakers, grote kans dat ze het best matchen.
Je moet kopen wat jij het best vindt klinken, en voor tips kan je het best even de search gebruiken:
[search=centerspeaker]
Het beste waar dit op uitloopt is namelijk dat men de eigen center aanraadt (die vinden ze zelf natuurlijk goed), maar dat kan je in de vorige topics wel vinden, of dat men aanraadt passende te vinden...
Dat heeft een beetje een "been there, done that" smaak
.
Probeer een VCS30 met die surround speakers, grote kans dat ze het best matchen.
Je moet kopen wat jij het best vindt klinken, en voor tips kan je het best even de search gebruiken:
[search=centerspeaker]
Het beste waar dit op uitloopt is namelijk dat men de eigen center aanraadt (die vinden ze zelf natuurlijk goed), maar dat kan je in de vorige topics wel vinden, of dat men aanraadt passende te vinden...
Dat heeft een beetje een "been there, done that" smaak
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()