T39? T65 of nou toch 6310

Pagina: 1
Acties:

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Ik heb nu een 6210, maar ik zit er aan te denken om een ander mobieltje te nemen. Ik ben de hele avond al de search aan het napluizen en de ericsson site aan het lezen, maar ik weet nog steeds niet welke het moet worden.
Wat zijn nu echt de verschillen tussen de Ericsson T39 en de T65? En welke van die twee kan ik nu het beste nemen? Of is het beter om bij Nokia te blijven (bv: 6310)?

Ik wil graag via mijn mobieltje mijn hotmail kunnen lezen. Verder voldoen al deze toestellen aan mijn eisen. Plz help@!!!!

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:16 schreef Bas het volgende:
Wat zijn nu echt de verschillen tussen de Ericsson T39 en de T65?
T39 heeft bluetooth & ir poort maar een antenne & kleiner display. Ziet er wat volwassener maar ouderwets uit.

T65 ziet er wat kinderachtiger uit, geen antenne, groter display maar geen bluetooth of ir poort.
En welke van die twee kan ik nu het beste nemen?
De features waren voor mij het belangrijkst dus had ik eerst de T39. Vervolgens kwam er een telefoon met de features van de T39 maar dan nog wat extra, en met een mooier uiterlijk (de T68) dus nam ik die. De T39 is overigens naar mijn mening fijner qua omvang als de 6210 die ik daarvoor had.
Of is het beter om bij Nokia te blijven (bv: 6310)?
Ik vond de 6210 irritant lang, hij zat gewoon echt niet comfortabel in mijn broekzak. Als ik naar de nieuwere Nokia's kijk vind ik dat ze te duur zijn voor de functies die ze bieden, en bij sommige types is de kwaliteit ronduit belachelijk.
Ik wil graag via mijn mobieltje mijn hotmail kunnen lezen. Verder voldoen al deze toestellen aan mijn eisen. Plz help@!!!!
Een vriend van mij gebruikt zijn T68 voor email (heeft geen computer of normale internet verbinding), en hij heeft een hotmail email adres. De email functie van de T68 is voor zover ik weet vrijwel gelijk aan de email functie van de T39 dus dat zou moeten werken. Ik vermoed dat de T65 dat ook wel kan.

Verwijderd

Volgens mij werken die Ericsson testellen gewoon met POP en kan je dus geen hotmail mails lezen, maar zeker weten doe ik het niet. Overigens zou ik, wanneer ik het geld er voor had zeker voor de T68 zijn :7

Verwijderd

Hotmail kan wel via POP, dus kan wel.... }:O

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Wel via pop? Da's nice! Heb je daar toevallig instellingen van? Ik moet met spoed mijn huidige abonnement opzeggen (is veel te duur).

Ik dacht dat de T65 ook IR had?

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

pop kan volgens mij niet, je kan in outlook express hotmail wel gebruiken maar dat gaat niet via pop geloof ik :?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Op woensdag 20 februari 2002 07:54 schreef reboq het volgende:
Hotmail kan wel via POP, dus kan wel.... }:O
Kijk uit met wat je zegt!! Omdat je met Outlook je hotmail kan checken wil dat niet automatisch zeggen dat er ook een POP server aan te pas hoeft te komen! Het gaat nl (bij Outlook etc.) gewoon via een http server..

Ik zou iig erg verrast zijn als jij een hotmail pop server adres kan posten hier... >:)

edit:

Verder zou ik wat betreft het toestel misschien nog ff wachten op die nieuwe (nokia) 6510. Iets robuuster dan die "gammele" 8210 en wel lekker veel functies!
Mooi dingetje!

Wees consequent, maar niet altijd

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Nokia's zijn echt duur geworden. Daarnaast heb ik al 3 nokia's gehad en wil ik wel wat anders. Hotmail is dus no-option voor het ophalen van mail?

Tjielp... een vogel.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op woensdag 20 februari 2002 15:06 schreef Bas het volgende:
Nokia's zijn echt duur geworden. Daarnaast heb ik al 3 nokia's gehad en wil ik wel wat anders. Hotmail is dus no-option voor het ophalen van mail?
[heel erg offtopic]ze hebben in almelo iig genoeg telefoonwinkels. Ik was daar laatst omdat een vriendin van me er woont en het was echt verbazingwekkend :) Vergeleken met amstelveen of haarlem ofzo dan he[/heel erg offtopic]

Ik zou voor de 6310 gaan. Ik denk dat dat ook gewoon heel erg persoonlijk is. Ik vind ericsson op de een of andere manier helemaal niks. Het zal wel aan mij liggen, maar ach...

Voor mij niks anders als nokia, heb nu een 6210 :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb hiervoor een aantal Nokia's gehad (3210, 7110, 6510) en heb daarna een aantal Ericsson gehad (T20, T65 en nu de T39) en ik heb ervaren dat de kwaliteit van de Ericssons gewoon een stuk hoger ligt. Bovendien hebben de Ericssons meer mogelijkheden dan de Nokia's.

Ik zou voor de T39 of de T68 gaan :7

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kan je (hot)mail ook via wap bekijken (www.wapmx.com) hotmail doet t vooralsnog niet :s

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 20 februari 2002 17:46 schreef Roelemewoel het volgende:
Je kan je (hot)mail ook via wap bekijken (www.wapmx.com) hotmail doet t vooralsnog niet :?
Heeft het wel gedaan overigens..

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

persoonlijk zou ik voor de 6310 gaan, het is in ieder geval mijn phone-of-choice (jaja daarom gaat ik hem ook hebben zeeeer binnenkort).
Bovendien --> Dat irritant lange valt wel mee, en ik kan nou niet zeggen uit ervaring, dat ericsson altijd lekkere kwaliteit levert.
Mijn 3210 heb in iedergeval een doop in een vaasje overleeft, heeft samen met de gebruiker enige regelmaat de goot/stoep/lantraanpalen/andere obstakels ontmoet, en heeft een ontmoeting gehad met een trein (eeuhmm... meneer de conducteur, ja voordat we weggaan, mijn telefoon ligt daaro, enneuh, zou je die ff kunnen pakken? *D en bedankt)
Dan komt het mooie --> Hij doet ut nog steeds ... Tja, wat ericsson betreft kan ik weinig positief lullen, een maatje van mij had er een (ben ff kwijt welke) en die was dus twee weekeinde later overleden... maar goed.
Dus ik heb gekozen voor een 6310, ik vind het een toptoestel, het bied alles wat ik nodig heb / nodig ga hebben, vandaar.

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Pagina: 1