- B.L.A.A.T. -
Er zullen vast wel T.net banners zijn denk ik
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hehe jah, toch ben ik helaas niet zo bedreven...Op woensdag 20 februari 2002 00:11 schreef bolk het volgende:
Banner maken ken iedere boer
Er zullen vast wel T.net banners zijn denk ik
En ook hoe meer ideeen hoe beter natuurlijk
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd

Was een geintje toendertijd (topic ging ook over banners, maar kan het niet zo gauw meer vinden).
Heb dit topic expres hier geplaatst, omdat ik gezien heb dat soortgelijke topict hier naartoe werden verhuisd. Vandaar.Op woensdag 20 februari 2002 00:21 schreef PC-Reactive het volgende:
Gooi dit idee in W&G
- B.L.A.A.T. -
Het lijkt me niet dat daar al te moelijk over gedaan moet worden, toch?Op woensdag 20 februari 2002 00:57 schreef Buzzman het volgende:
Ik weet wel dat als er een banner is, je toestemming nodig zal hebben om die op je site te plaatsen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Geen id, daar ga ik niet overOp woensdag 20 februari 2002 01:18 schreef JvS het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat daar al te moelijk over gedaan moet worden, toch?.
Ik had het alleen ergens opgevangen
Is een banner niet juist bedoeld om overal te plaatsen?Op woensdag 20 februari 2002 00:57 schreef Buzzman het volgende:
Ik weet wel dat als er een banner is, je toestemming nodig zal hebben om die op je site te plaatsen
Verwijderd
Voor nerds, en andere echte mannen...Op woensdag 20 februari 2002 00:24 schreef Cheatah het volgende:
[afbeelding]
Nerds zijn echte mannen
DuhOp woensdag 20 februari 2002 08:50 schreef Phruster het volgende:
[..]
Voor nerds, en andere echte mannen...
Nerds zijn echte mannen
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 12:47 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Aannames zijn fataal.
Jah.Op woensdag 20 februari 2002 11:23 schreef Morgoth het volgende:
Die daar links?
Aannames zijn fataal.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Op woensdag 20 februari 2002 11:21 schreef GaMeOvEr het volgende:
Woei ! Ik zit in een banner !

Heb ik ooit uit een LA topic gehaald
en een button :

van happyfun.nl gehaald toen..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Onzinforum.nl, zou die op een banner wachten?
Op woensdag 20 februari 2002 13:31 schreef Ecteinascidin het volgende:
Ja, en dan posten bij fora als Prive.com en Computertotaal.nl.
Onzinforum.nl, zou die op een banner wachten?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hoe moeilijk is het?Op woensdag 20 februari 2002 14:23 schreef Destruction het volgende:
[..]
wat bedoel je?
zit jij te wachten op mensen van computertotaal.nl?
Oh bedoelt ie het zo..Op woensdag 20 februari 2002 14:25 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het?
zit jij te wachten op mensen van computertotaal.nl?
Nee natuurlijk niet.
Hahaha, wat heeft iedereen toch tegen newbies?Op woensdag 20 februari 2002 14:27 schreef Destruction het volgende:
[..]
Oh bedoelt ie het zo..
Nee natuurlijk niet.
dat is iedereen hier toch ooit geweest, of is het nogsteeds.
🌞🍃
Vooral als GoT voor mensen is die geen newbie meer zijnOp woensdag 20 februari 2002 15:39 schreef DataBeest het volgende:
Hahaha, wat heeft iedereen toch tegen newbies?
Ik zie nergens zo in de FAQ staan dat GoT alleen voor newbies is, het enige wat er echt over staat is:Op woensdag 20 februari 2002 15:42 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Vooral als GoT voor mensen is die geen newbie meer zijn
Het is dus voor allebij... officieëel dan.Houd er alsjeblieft rekening mee dat niet iedereen even "gifted" is.
Er lopen hier zowel professionals als newbies rond, maar zo af en toe komen we allemaal wel een probleem tegen wat we zelf niet op kunnen lossen. Hou daar rekening mee. Onthoud: domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Maarja, ik ga nu wel erg offtopic, dit heeft niks met die banner te maken.
🌞🍃
Verwijderd
Ja je hebt domme en luie nieuwe bezoekers. Die luie mogen afgeschoten worden maar de 'domme' wil ik best helpen als ze het lief vragenOp woensdag 20 februari 2002 15:39 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Hahaha, wat heeft iedereen toch tegen newbies?
Dit doet me denken aan wat Jotti een tijdje terug tegen mij zei.Op woensdag 20 februari 2002 15:52 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Ja je hebt domme en luie nieuwe bezoekers. Die luie mogen afgeschoten worden maar de 'domme' wil ik best helpen als ze het lief vragen
We hadden het over school/cijfers, en ik had niet zulke bijzondere...
Dus moet ik nu ook worden afgeschoten?Jotti: cijferlijsten zeggen niet zo bijzonder veel bij luie mensen
🌞🍃
Hehe, ik voel me net zo'n dom konijn.Op woensdag 20 februari 2002 15:52 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Ja je hebt domme en luie nieuwe bezoekers. Die luie mogen afgeschoten worden maar de 'domme' wil ik best helpen als ze het lief vragen
Maar ach je kunt ook niet alles weten
- B.L.A.A.T. -
jij mag blijven levenOp woensdag 20 februari 2002 16:06 schreef DataBeest het volgende:
Dus moet ik nu ook worden afgeschoten?
Dat bedoelde ik daarmee.. ware het niet dat GoT eik al druk zat is op het huidige aantal bezoekers.. (imo)Op woensdag 20 februari 2002 15:52 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]