Toon posts:

keyboardpoweronfunction

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraag, ik heb in mijn BIOS de keyboardpoweronfunction actief gesteld en toen bij specific key for poweron een space gegeven, en nu doet me pc helemaal niets meer... iemand id-en om dit ongedaan te maken? lijkt erop of me hele pc geen stroom krijgt maar me keyboard en mouse lampjes branden wel.

alvast bedankt, SPR

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06 10:53

madwoody

Connection reset by ME

Ik zou haast denken dat hij in hibernate mode staat. Probeer is spatiebalk te drukken, powerswitch 4 seconden ingedrukt houden of gewoon ff de stroom eraf halen en erop zetten.

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

Verwijderd

Het zou kunnen dat je op het MOBO ook nog ff een jumpertje moet verzetten om PowerOn Keyboard te activeren.

Als je hem echt niet meer kunt opstarten moet je ff CMOS-Batterijtje loshalen zodat je BIOS-Geheugen gewist word.

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Op woensdag 20 februari 2002 00:10 schreef SPR het volgende:
Hallo, ik heb een vraag, ik heb in mijn BIOS de keyboardpoweronfunction actief gesteld en toen bij specific key for poweron een space gegeven, en nu doet me pc helemaal niets meer... iemand id-en om dit ongedaan te maken? lijkt erop of me hele pc geen stroom krijgt maar me keyboard en mouse lampjes branden wel.

alvast bedankt, SPR
Als de lampjes van je keyboard nog branden betekend dat er nog stroom loopt in je comp, heb ik ook wel es last van als m'n pc te snel afsluit voor windows.

Dan dus gewoon ff de stroomstekker eruit trekken aan de achterkant, of als dat werkt je powerknop voor 5 a 10 sec ingedrukt houden.

suc6 ermee

Verwijderd

Topicstarter
arf, thnx allemaal maar niets werkt. Ik heb "Power-On by keyboard" jumper op aan EN uit gezet, werkte niet. Me CMOS jumper op clear data gezet, en weer terug gezet, werkte ook niet. me CMOS battery losgehaalt en weer terug gezet, ook geen resultaat, powerknop 10 seconden ingedrukt gehouden...nog niets. Voeding stekker low gehad, holp ook niet....:(

iemand nog ideeen ?

alvast bedankt, SPR

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

Kogando

Humordenaar

Op woensdag 20 februari 2002 19:52 schreef SPR het volgende:
arf, thnx allemaal maar niets werkt. Ik heb "Power-On by keyboard" jumper op aan EN uit gezet, werkte niet. Me CMOS jumper op clear data gezet, en weer terug gezet, werkte ook niet. me CMOS battery losgehaalt en weer terug gezet, ook geen resultaat, powerknop 10 seconden ingedrukt gehouden...nog niets. Voeding stekker low gehad, holp ook niet....:(

iemand nog ideeen ?

alvast bedankt, SPR
Reset je BIOS gewoon effe...

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Verwijderd

Topicstarter
CMOS batery is voor me BIOS, dus heb hem gereset.
Pagina: 1