Toon posts:

[Mod] HD-mod, Kan dit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Ik heb zo'n mod gezien waar de bovenkant (deels) van de HD vervangen is door een plexiglas. Dat dit kan weet ik maar de vraag is: blijft de HD werken?

Foto:

http://bit.ukgn.org/images/article/66/dscf1201.jpg

Please help mij. ik zou dit willen doen maar wil zeker zijn. En btw, van stof op de hd schijf als ze open is zal ik geen last hebben, ik ga het op mijn werk in de cleanroom doen dus...

link: http://www.bit-tech.net/article/66/2

thx

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Het kan, maar of een nieuwe HD dat snel zal overleven.. je hebt toegang tot een cleanroom. Als je alles vantevoren op maat boort voor de scroefjes etc dan zou het goed te doen kunnen zijn denk ik

Neem geen schijf die snel warm wordt want plexiglas laat weinig warmte door met metaal vergeleken en t zou misschien kunnen gaan vervormen

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38

mymind*

A Beautiful Mind

Ja, het kan, ik heb het wel eens gedaan met een hdd.

Zie topic : [topic=178058/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
Het kan dus blijkbaar wel want heb nog eentje gevonden die het ietsje leuker heeft gedaan en heb wat rond gevraagd, het kan perfect, morgen beginnen dus.

link: http://www.moddin.net/article.asp?ArticleID=33&PageNo=0

Verwijderd

Het is gewoon heel simpel...

Haal die kap eraf..en je zal het wel merken.

-erste paar uur doet hij het nog
-daarna wordt ie trager omdat de eerste stofdeeltjes zijn tol eisen
-De eerste bad sectors komen terwijl de schijf trager en trager wordt!

Doe dit niet met je mooie nieuwe schijfje, want dat is echt je geld in de fik steken

Tenzij je een cleanroom (niet dus)hebt echt niet aan te raden !!!!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 00:29

krietjur

Where am I?

Op woensdag 20 februari 2002 07:21 schreef igor het volgende:
Tenzij je een cleanroom (niet dus)hebt echt niet aan te raden !!!!
Op woensdag 20 februari 2002 00:09 schreef Astoc-Marley het volgende:
En btw, van stof op de hd schijf als ze open is zal ik geen last hebben, ik ga het op mijn werk in de cleanroom doen dus...
:z

Verwijderd

Cleanroom? waar werk jij dan wel niet?

Maar zelfs dan is het een linke klus. Ik zou 't iig niet aanraden.

En waar is je gefilterde gaatje voor luchtdrukvariaties dan?

Verwijderd

Topicstarter
Helaba,
gijle gelooft ook niet snel iets hé, awel ik ook niet. Maar Ik werk wel degelijk in een cleanroom,
de site van mijn werk:

http://www.imec.be

En zoek bij personen naar siebe,(mijn naam, zie profiel).
En hupsakee, daar sta ik.

Verwijderd

Topicstarter
En btw, het is een van de hoogste klasse cleanroom, klasse 10

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Het modden van je HD kan heel goed goedgaan; mits je maar voldoende voorzorgsmaatregelen neemt.

Maar let wel: het kan ook fout gaan. Mod dus nooit een HD, als je zeker wilt zijn dattie het blijft doen.

Je garantie vervalt natuurlijk ook niet voor niets. Je loopt gewoon risico's. Maar het bekende gezegde luidt:

"If it ain't broke, fix it till it is..."

Dus gewoon proberen, en als het mislukt je verlies accepteren. Als het lukt hou je er in ieder geval een nifty diskje aan over.

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op woensdag 20 februari 2002 18:00 schreef tofus het volgende:
Het modden van je HD kan heel goed goedgaan; mits je maar voldoende voorzorgsmaatregelen neemt.

Maar let wel: het kan ook fout gaan. Mod dus nooit een HD, als je zeker wilt zijn dattie het blijft doen.

Je garantie vervalt natuurlijk ook niet voor niets. Je loopt gewoon risico's. Maar het bekende gezegde luidt:

"If it ain't broke, fix it till it is..."

Dus gewoon proberen, en als het mislukt je verlies accepteren. Als het lukt hou je er in ieder geval een nifty diskje aan over.
als het mis gaat, kun je er muziek mee maken (frontpage)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
Heb wel vaker HD mods gezien, errug leuk natuurlijk, maar vraag me toch af wat je er nou helemaal aan hebt. 'K bedoel, wie kan zn HD zien terwijl'ie in de kast zit >:)

Maar als je toch bezig bent: maak er dan ook gelijk LED's in :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Pagina: 1