Toon posts:

Baldur's Gate demo probleem :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik net de demo gedownload van bijna 650 MB, de boel installen, ik mijn characther maken, en wil ik spelen, en vraagt vervolgens om cdrom :?

Iemand een idee wat dat kan zijn?

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Hahaha, lijkt me geen demo. Wat je nodig hebt is een no-cd crack.

De vos loopt door het bos.

• WILDEAAP
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Ok dat is een grote demo. Maar misschien moet je toch wel een patch ofzi erover gooien..

De vos loopt door het bos.

• The Will
  • Laatst online: 11:33
Is idd een demo, vaag wist niet eens dat er een was van BG2. Uhh... heb je allebei die patches er overheen gezet?

Anders idd een cd-crack of die gasten van gamespot ff meelen.

There is no magic.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op dinsdag 19 februari 2002 23:52 schreef The Will het volgende:
Is idd een demo, vaag wist niet eens dat er een was van BG2. Uhh... heb je allebei die patches er overheen gezet?

Anders idd een cd-crack of die gasten van gamespot ff meelen.
Meneer "gasten van Gamespot",

ik zou gaarne een NoCD crack voor uw demo van Baldurs Gate willen ontvangen.

Bvd,

The Will

:P

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie hier wel allemaal cracks voor BG2 maar zal dat ook met de demo werken? lijkt me niet echt

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie hier wel allemaal cracks voor BG2 maar zal dat ook met de demo werken? lijkt me niet echt.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Bestaat er een demo van BG?? Dacht het niet?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

De minimale install (zonder video's) voor BG2 is meen ik idd. 650 Mb dus ik verwacht dat dat een rip is...

http://www.interplay.com/bgate2/index.html kent geen demo's. Ook op www.bioware.com staan geen demo's :P

Overigens zijn die sites ZEER uitgebreid en ondersteunen de mensen van Bioware Real-Time bij hardware- en installatieproblemen dus kun er van opaan dat die zeker de demo zouden hebben gehad.

Volgens mij is er NOOIT een BG demo geweest omdat men er van overtuigd was dat deze games zouden aanslaan.

• The Will
LOL @ M@NIC :D

Op die site van gamespot staat toch echt dat het een demo is hoor. :? Maar het lijkt IMHO meer op de Compact install van BG2, maar goed.

Edit: Ik moet toch eens wat sneller gaan zijn dan ItSnows :(

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
kijk de link boven maar...

• M@NIC
The demo of Baldur's Gate II: Shadows of Amn is now available. The demo is 618 MB total, and you can transfer your character from the demo to the full version.
:?

• The Will
Ja het staat er wel, maar het lijkt toch echt meer op de Compact install. Ik snap het ook niet helemaal, ik denk dat ik toch maar eens een mailtje ga sturen. En dan niet M@nic style ;)

There is no magic.

Verwijderd

prototype je mag van me aannemen dat ik VERSLAAFD ben aan de BG serie en aan Torment. Ik heb maanden lang ALLES gelezen wat ik kon vinden en kan me niet herinneren ooit een demo gezien te hebben. Volgens mij is er alleen een Trailer van BG(2) in omloop.

• The Will
Jep, daar hebbie gelijk in. Naar mijn weten is er ook nooit een officiële demo van BG2 uitgekomen. Van niet een uit de BG serie eigenlijk. (en ook niet van Torment)

Opzich wel jammer want dan zouden mensen eindelijk eens kunnen ervaren hoe goed RPG's eigenlijk zijn. Zonder daar eerst € 45 aan uit te geven. Nu hebben namelijk veel mensen zoiets bij RPG's van "Ik ken het niet, en strax valt het tegen dus laat ik het maar niet kopen".

There is no magic.

• M@NIC
Op woensdag 20 februari 2002 00:02 schreef The Will het volgende:
Ja het staat er wel, maar het lijkt toch echt meer op de Compact install. Ik snap het ook niet helemaal, ik denk dat ik toch maar eens een mailtje ga sturen. En dan niet M@nic style ;)
Wat is er mis mee dan ;(

Verwijderd

hehehehehe
probleem opgelost >:)

Zoekt en alles is te vinden:

http://feedback.blackisle.com/forums/showthread.php?s=&threadid=21375&highlight=demo

Prototype het is idd een demo ;)

Nooit geweten :P

• The Will
Op woensdag 20 februari 2002 00:08 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan ;(
Denk niet dat ik veel antwoord krijg, voornamelijk omdat zij engels zijn en jouw meeltje in het nederlands is. En verder omdat ik niet denk dat ze daar serieus op in gaan, maar dat komt omdat een cd-crack voor een demo erg stom klinkt. ;)

Nothing personal hoor.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
De patch werkt dus niet de demo. :(

• M@NIC
Op woensdag 20 februari 2002 00:09 schreef ItSnows het volgende:
hehehehehe
probleem opgelost >:)

Zoekt en alles is te vinden:

http://feedback.blackisle.com/forums/showthread.php?s=&threadid=21375&highlight=demo

Prototype het is idd een demo ;)

Nooit geweten :P
Ahum :D :X

* M@NIC krijgt nu boze berichtjes via ICQ :P

Verwijderd

En nu weer on-topic! Waarom werkt het niet >:)

• The Will
Dat vraag ik me ook af, je zou het iig met een cd-crack kunnen proberen. Misschien dat het werkt. Ik heb nu ff geen zin om zelf te gaan experimenteren, ten eerste omdat ik nog 50 Mb vrij heb, en ten tweede omdat ik geen zin heb om te wachten totdat ie klaar is met downen ;)

There is no magic.

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Misschien de hele zut branden op een CD en daaraf installeren?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• The Will
Dat zou idd nog wel eens kunnen. Of er een iSO van maken, en het vervolgens met de Daemon Tools mounten. (bespaart je een cd'tje en brandtijd)

There is no magic.

• M@NIC
Op woensdag 20 februari 2002 00:31 schreef The Will het volgende:
Dat zou idd nog wel eens kunnen. Of er een iSO van maken, en het vervolgens met de Daemon Tools mounten. (bespaart je een cd'tje en brandtijd)
1 Euro en 2 1/2 min.

Sorry >:)

• The Will
Hangt er vanaf hoe snel je brander is :P

Bij mij zal het zo'n 25 mins zijn ;)

There is no magic.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:32 schreef M@NIC het volgende:

[..]

1 Euro en 2 1/2 min.

Sorry >:)
Alleen 1 euro >:) Iso maken en mounten kost meer tijd.

• The Will
Mounten kost 2 à 3 seconden. Iso maken vanaf Hd lijkt me dat dat redelijk snel gaat. En ik beschik niet over een snelle brander (ik heb een 8 speed) dus ik doe zo'n 25 mins over 650 Mb branden :(

There is no magic.

• M@NIC
Op woensdag 20 februari 2002 00:36 schreef The Will het volgende:
Mounten kost 2 à 3 seconden. Iso maken vanaf Hd lijkt me dat dat redelijk snel gaat. En ik beschik niet over een snelle brander (ik heb een 8 speed) dus ik doe zo'n 25 mins over 650 Mb branden :(
Dat deed ik erover met m'n 4x brander :?

• The Will
Ik wist wel dat er iets niet klopte aan mijn brander :(

There is no magic.

Verwijderd

Er is iig een BG2 demo, aangezien ik em zelf heb gespeeld en volgens mij (nog) niet dement ben.
Was gewoon de helft van de dungeon van Irenicus....

In het begin vond ik het echt vette bout, maar toen kwam ik op het idee om het spel een keer te lenen van iemand :) --> and theJoker became addicted :D

Verwijderd

Heb ik net de demo gedownload van bijna 650 MB, de boel installen, ik mijn characther maken, en wil ik spelen, en vraagt vervolgens om cdrom :?

Iemand een idee wat dat kan zijn?
Bij de demo van IceWind Dale I had ik dat probleem ook (vond van dat spel een demo op een oude DVD-zone). Probleem had ik toen opgelost door een kopietje van een werkende demo-cd te maken.
In het begin vond ik het echt vette bout, maar toen kwam ik op het idee om het spel een keer te lenen van iemand --> and theJoker became addicted
Dat ervaarde ik ook. In het begin lijkt het net alsof je zelf geen controle tijdens de gevechten hebt. Maar als je eenmaal bij het einde van Irenicus dungeon bent, dan ben je 180 graden bijgedraait :)

[en vervolgens heb je geen enkele moeite meer met de verwande spellen als torment, etc.]

Verwijderd

Topicstarter
en zit er trouwens verschil in BG2 en die andere BG2?
wnat ik wil hem meschien van de week gaan kopen :)

• The Will
Op woensdag 20 februari 2002 11:46 schreef lnfinitive het volgende:

[en vervolgens heb je geen enkele moeite meer met de verwande spellen als torment, etc.]
Dat ben ik niet helemaal met je eens, de BG serie is veel meer combat based dan Torment. Dus dat je er dan geen enkele moeite mee hebt is onzin. Verder is elke RPG weer anders, dus je kan het nooit zeker zeggen.

There is no magic.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 14:29 schreef pr0t0type het volgende:
en zit er trouwens verschil in BG2 en die andere BG2?
wnat ik wil hem meschien van de week gaan kopen :)
Die andere BG2 bedoel je Throne of Baal mee? Is een ADD-ON. Dus je 'dient' BG2 uit te spelen en kun je daarna verder met die karakters in BG2 ToB ;)

• IceStorm
  • Laatst online: 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Pff, valt me tegen van sommige mensen dat ze niet wisten dat er een demo was van BG :P

Ik heb zelfs een IceWind Dale Demo Disc liggen (ergens).

Ok, nutteloos, sorry :P

• The Will
Nee, dat zou je juist als iets goeds moeten zien, wij kopen het spel gewoon meteen zonder ook maar 1 demo te spelen ;)

There is no magic.

• IceStorm
  • Laatst online: 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 20 februari 2002 14:50 schreef The Will het volgende:
Nee, dat zou je juist als iets goeds moeten zien, wij kopen het spel gewoon meteen zonder ook maar 1 demo te spelen ;)
Uiteraard, dat doe ik ook. Maar dan nog hoor je te WETEN dat er een demo was >:) :+

Verwijderd

Spellen van BioWare kun je zondermeer gewoon kopen :+
Valt me trouwens tegen dat op de FTP van ing dat ding niet staat :\

• The Will
Hmm... misschien zou ik het wel weten als het een demo van Torment was. Torment vind ik namelijk vele malen leuker dan BG - ik vind BG niet zo super, beetje weinig praten ;)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Maar in iedergeval is er niemand die mij weet te helpen?
met mijn Probleem? :)

• The Will
Misschien ff op cd branden, en dat ie het dan doet. Is hierboven al eerder gezegt hoor.

There is no magic.

Verwijderd

Ik heb die demo ook gehad bij de PC Gameplay en hij bestaat idd al heel lang :P Maar volgens mij moet je hem dus op cd branden, want als ik me het goed herinner, moest je de cd altijd gebruiken als je de demo opstarte... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem al aan de praat, bleek dat ik na het installeren, niet gelijk de game mag configureren :?,
beetje vaag allemaal maar hij doet het :)

En wat moet ik trouwens doen ik het begin? ik heb alle armor en wapens gepakt en aan getrokken, maar het doet vet lang als je zo'n vleermuisje moet dood maken :? (met zn drieen nog wel)

• The Will
Vaag die beesten zijn toch over het algemeen in een paar slagen dood :?

There is no magic.

Pagina: 1