Heb ik net de demo gedownload van bijna 650 MB, de boel installen, ik mijn characther maken, en wil ik spelen, en vraagt vervolgens om cdrom 
Iemand een idee wat dat kan zijn?
De vos loopt door het bos.
De vos loopt door het bos.
There is no magic.
Meneer "gasten van Gamespot",Op dinsdag 19 februari 2002 23:52 schreef The Will het volgende:
Is idd een demo, vaag wist niet eens dat er een was van BG2. Uhh... heb je allebei die patches er overheen gezet?
Anders idd een cd-crack of die gasten van gamespot ff meelen.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
There is no magic.
The demo of Baldur's Gate II: Shadows of Amn is now available. The demo is 618 MB total, and you can transfer your character from the demo to the full version.
There is no magic.
Verwijderd
There is no magic.
Wat is er mis mee danOp woensdag 20 februari 2002 00:02 schreef The Will het volgende:
Ja het staat er wel, maar het lijkt toch echt meer op de Compact install. Ik snap het ook niet helemaal, ik denk dat ik toch maar eens een mailtje ga sturen. En dan niet M@nic style
Verwijderd
Denk niet dat ik veel antwoord krijg, voornamelijk omdat zij engels zijn en jouw meeltje in het nederlands is. En verder omdat ik niet denk dat ze daar serieus op in gaan, maar dat komt omdat een cd-crack voor een demo erg stom klinkt.Op woensdag 20 februari 2002 00:08 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan
There is no magic.
AhumOp woensdag 20 februari 2002 00:09 schreef ItSnows het volgende:
hehehehehe
probleem opgelost
Zoekt en alles is te vinden:
http://feedback.blackisle.com/forums/showthread.php?s=&threadid=21375&highlight=demo
Prototype het is idd een demo
Nooit geweten
There is no magic.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
There is no magic.
1 Euro en 2 1/2 min.Op woensdag 20 februari 2002 00:31 schreef The Will het volgende:
Dat zou idd nog wel eens kunnen. Of er een iSO van maken, en het vervolgens met de Daemon Tools mounten. (bespaart je een cd'tje en brandtijd)
Verwijderd
Alleen 1 euroOp woensdag 20 februari 2002 00:32 schreef M@NIC het volgende:
[..]
1 Euro en 2 1/2 min.
Sorry
There is no magic.
Dat deed ik erover met m'n 4x branderOp woensdag 20 februari 2002 00:36 schreef The Will het volgende:
Mounten kost 2 à 3 seconden. Iso maken vanaf Hd lijkt me dat dat redelijk snel gaat. En ik beschik niet over een snelle brander (ik heb een 8 speed) dus ik doe zo'n 25 mins over 650 Mb branden
Verwijderd
Verwijderd
Bij de demo van IceWind Dale I had ik dat probleem ook (vond van dat spel een demo op een oude DVD-zone). Probleem had ik toen opgelost door een kopietje van een werkende demo-cd te maken.Heb ik net de demo gedownload van bijna 650 MB, de boel installen, ik mijn characther maken, en wil ik spelen, en vraagt vervolgens om cdrom
Dat ervaarde ik ook. In het begin lijkt het net alsof je zelf geen controle tijdens de gevechten hebt. Maar als je eenmaal bij het einde van Irenicus dungeon bent, dan ben je 180 graden bijgedraaitIn het begin vond ik het echt vette bout, maar toen kwam ik op het idee om het spel een keer te lenen van iemand --> and theJoker became addicted
Dat ben ik niet helemaal met je eens, de BG serie is veel meer combat based dan Torment. Dus dat je er dan geen enkele moeite mee hebt is onzin. Verder is elke RPG weer anders, dus je kan het nooit zeker zeggen.Op woensdag 20 februari 2002 11:46 schreef lnfinitive het volgende:
[en vervolgens heb je geen enkele moeite meer met de verwande spellen als torment, etc.]
There is no magic.
Verwijderd
Die andere BG2 bedoel je Throne of Baal mee? Is een ADD-ON. Dus je 'dient' BG2 uit te spelen en kun je daarna verder met die karakters in BG2 ToBOp woensdag 20 februari 2002 14:29 schreef pr0t0type het volgende:
en zit er trouwens verschil in BG2 en die andere BG2?
wnat ik wil hem meschien van de week gaan kopen
There is no magic.
Uiteraard, dat doe ik ook. Maar dan nog hoor je te WETEN dat er een demo wasOp woensdag 20 februari 2002 14:50 schreef The Will het volgende:
Nee, dat zou je juist als iets goeds moeten zien, wij kopen het spel gewoon meteen zonder ook maar 1 demo te spelen
Verwijderd
There is no magic.
There is no magic.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq