Als lamp aan het plafond!
Geef wat info, wat wil je doen, als server workstation? Mod? Overclock?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Maar max geheugen erin en een paar oudere disks erbij en als file/printerserver gebruiken
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Hmm, probeer deze URL eens, veel info over Casemods, LCDs, Overclocken en servers.Op dinsdag 19 februari 2002 23:50 schreef bluberdeblub het volgende:
gewoon als server met wat case mods, een kennis is druk bezig met lcd display ervoorop dat leek me ook wel wat. waar te koop hoeveel enz. en valt zoiets nog over te klokken??
Tip!
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
En eeeh als ik wil doomen draai ik wel lekker doom op openGL
Verwijderd
Verwijderd
maar de beste tip is besteed er geen geld meer aan (of je moet nog een server hebben) geef em aan een of andere asielzoeker (kan die lekker pacman spelen
En als je er nog wat geheugen bij wilt prikken...http://computeronderdelen.ontheweb.nl/
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Je bent tweaker om dit soort dingen te doen, ouwe spullen zover tweaken dat ze weer nuttig wordenOp donderdag 21 februari 2002 12:48 schreef _DaWamZ_ het volgende:
nou.. mp3'z luisteren op een p75 is niet echt een pretje hoor.. wil je een beetje normaal kunne luisteren moet je winamp op half quality zetten .. misschien als je em wat overklokt.. ik geloof dat 133 mogelijk was..
maar de beste tip is besteed er geen geld meer aan (of je moet nog een server hebben) geef em aan een of andere asielzoeker (kan die lekker pacman spelen) en besteed je tijd aan nuttigere dingen...
Verwijderd
Verwijderd
en dan een macintosh kopen.
(Waar is de middelvinger smiley?)Op donderdag 21 februari 2002 13:17 schreef Amin het volgende:
vet vaak expres laten vastlopen voor de lol.. is altijd wel leuk.. maar als het te ver gaat gooi je 'm uit het raam, wel ff filmpje maken.. kunnen wij ook genieten.
en dan een macintosh kopen.
Computers expres slopen is niet leuk... Wel om iets te testen, als "what happens when my cpu cooler fails", maar dan op een iets professioneler manier dan tom's hardware deed (ik wil zelf nog wel eens een filmpje maken met alleen het killen van de fan, maar dan moet ik wel een sponsor vinden die wat spullen kan leveren
Maar testen of je pc crasht als je 'm uit het raam gooit is lam. Testen wat er gebeurt als de fan/heatsink sterft is ook niet interresant bij deze cpu, een P1 loopt waarschijnlijk vrolijk door
Maak er dan meteen een koffermod van zegOp donderdag 21 februari 2002 13:34 schreef freddammer het volgende:
handvat erop lassen dan is hij draagbaar.
Maak er inderdaad een servertje of dergelijke van
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Nee joh! Wolfenstein 3D (de gouwe ouwe)Op woensdag 20 februari 2002 12:19 schreef polaris het volgende:
Je kan er nog lekker Doom op spelen.
Oh, dat heb ik nog op een 386 gespeeld...Op donderdag 21 februari 2002 13:47 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Nee joh! Wolfenstein 3D (de gouwe ouwe)
Die goeie ouwe tijd...dat m'n moeder iemand opdracht gaf dat "achterlijke spel met duitsers" eraf te gooien
Later toen ik een andere pc had vond ik wolfenstein weer op een shareware cd, ff op hd en...oude tijden herleven
Geweldig spel
Ik heb em nog! Het ziet er niet uit, maar ik heb er echt uren/weken/maanden/jaren mee vermaakt!Op donderdag 21 februari 2002 13:55 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nog op een 386 gespeeld...
Die goeie ouwe tijd...dat m'n moeder iemand opdracht gaf dat "achterlijke spel met duitsers" eraf te gooien
Later toen ik een andere pc had vond ik wolfenstein weer op een shareware cd, ff op hd en...oude tijden herleven
Geweldig spel
Heb jij de full version? Die heb ik nooit meer ergens gevonden...Op donderdag 21 februari 2002 14:00 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Ik heb em nog! Het ziet er niet uit, maar ik heb er echt uren/weken/maanden/jaren mee vermaakt!
[oeps-mode]We zijn een beetje offtopic
[OT]
Maak van die P75 een Quake 1 server oid
Maakt soms wel eens een foto ...
(ja inderdaad 3 dom dom dom)
maar wel w98, dus het valt allemaal wel mee. er word hard aan gewerkt. meer tips altijd welkom
Verwijderd
ik heb p200 en 32mb en 2gig schijf
nu heb ik 288mb ram, 32gig schijf
en gaat toch wel stukke beter
Verwijderd
Beetje oc-en, extra schijf erin. Bios flashen zodat ie ook je grotere schijf ondersteund.
Je kunt er inderdaad dan een MP3 station van maken, of een internetshare utility. File server. Je kunt er nog genoeg mee.
Of gebruik hem om nieuwe besturings systemen op uit te proberen zoals freesco, etc.
Bouw hem in op de plee, kun je fijn daar het laatste nieuws op tweakers volgen en je posts doen.
A.k.a. basjes
een pentium 75 is echt niet snel genoeg voor mp3, zelfs niet met dos spelers.Op vrijdag 22 februari 2002 01:45 schreef arjandijk het volgende:
een p75 is snel sat voor mp3 dus daar zou je m voor kunnen gebruiken en je kunt er duke nukem 3d op zetten, was toendertijd een meesterlijk mulitplayerspel
Vanaf een MHz of 120 lukt het om een mp3 fatsoenlijk af te spelen. Ik heb dit zelf uitgeprobeerd met een ouwe pentium 75 en pas na opkietelen tot 120Mhz leek het ergens op
A.k.a. basjes
Erg brakke p75 dan ...Op zaterdag 23 februari 2002 23:30 schreef zuigzoen het volgende:
[..]
een pentium 75 is echt niet snel genoeg voor mp3, zelfs niet met dos spelers.
Vanaf een MHz of 120 lukt het om een mp3 fatsoenlijk af te spelen. Ik heb dit zelf uitgeprobeerd met een ouwe pentium 75 en pas na opkietelen tot 120Mhz leek het ergens op
hij staat een mp3 spelertje met een dos player (mpxplay)
werkt prima ,sb 16 paar meg ram en een echte p100 op 75 mhz
niet met pitch oid gaan stoeien want daan gaat ie over z'n nek
Het kan natuurlijk ook aan de rest van het systeem hebben gelegen.
A.k.a. basjes
die gaan we nu nog maar ff proberen
Wat? hij is nu freesco router geworden, en draait al enkele weken non-stop door.
zonder hd en met 96 mb geheugen op 75mhz
heerlijk stil
wel een boel leuke ideetjes in een oud topic
En hiervoor moet je dit topic na een half jaar kickenVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:23:
enige tijd later : Hij doet het
Wat? hij is nu freesco router geworden, en draait al enkele weken non-stop door.
zonder hd en met 96 mb geheugen op 75mhz
heerlijk stil
wel een boel leuke ideetjes in een oud topic![]()
Leuk... 96 MB lijkt me vette overkill trouwens, maar ach. Freesco draait met alle extra services en troep al met 16 MB ofzo d8 ik. Meer dan 32 lijkt me dan al overkill...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()