Wat is het nut van het koelhouden / koelmaken van je northbridge? Met andere woorden waar dient hij voor en heeft het veel nut? Ik heb nu een MSI K7PRO mobo, met zon groene heatsinkJE erop, ik kan eventueel een klein koelertje erop doen, heeft dit veel nut??
Verwijderd
deste koeler die is deste stabieler ie zal lopen dus in tweaker taal deste hoger je je systeem kan overclocken
kortom koeler erop dus
, ik heb nu namelijk op mn proc een FOP38 (straaljager met Potmeter
) en hier komt warme lucht uit het heatsinkblok, deze stroomt over mn northbridge en daardoor wordt ie dus juist warmer! Ik ga die kooler erop knallen
Verwijderd
ja helpt altijd iets je moet niet verwachten dat het veel gaat schelen maaaarr !! alle kleine beetjes helpen heOp dinsdag 19 februari 2002 23:26 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
kortom koeler erop dus, ik heb nu namelijk op mn proc een FOP38 (straaljager met Potmeter
) en hier komt warme lucht uit het heatsinkblok, deze stroomt over mn northbridge en daardoor wordt ie dus juist warmer! Ik ga die kooler erop knallen
als je niet overclocked heeft het geen nut om een koeler erop te zetten
Standaard: AMD 1.2 Ghz.Op dinsdag 19 februari 2002 23:31 schreef BlizzarD het volgende:
als je niet overclocked heeft het geen nut om een koeler erop te zetten
NU: 1.45 Ghz
Temp standaard: idle: 28 Graadjes
stressed: 37 graadjes
Temp overclock: idle 31 graadjes
stressed 41 graadjes
My case, FLINK gemodde HQ08
Pagina: 1