Khoorde net van een gast dat er in purmerend een game cafe is. Weet iemand of er ook 1 in amsterdam zit?
Wat moet ik me hierbij voorstellen 
Klinkt als een ideale plek om je weekend door te brengen
Klinkt als een ideale plek om je weekend door te brengen
Zeg maar internet cafe maar dan zijn op alle computers spellen geinstalled die je daar dan kan gaan spelen.
There is no magic.
Verwijderd
Ik weet het je wilt het niet weten maar in Eindhoven zijn er 2 
Oh en niet altijd PCs. Ook PS2 enzo.
Oh en niet altijd PCs. Ook PS2 enzo.
Rotterdam (geloof ik) heeft de Quake Pub waar Clanbase de afgelopen Eurocup finals heeft gehouden.
Hier in Zeeland wordt er eind volgende maand eentje geopend. Gamecafe en gamesspeciaalzaak. Maarre dat was je vraag niet echt .. sorry
Cool had ik eigenlijk nog nooit van gehoord, en zover ik weet zit er hier ook niet zoiets in de buurt.. Lijkt me wel vet
Maar wat zou zoiets kosten per uur dan?? Moet wel redelijk blijven..
En in Den Haag heb je House of Quake (HoQ). Schijnt er alleen veels te druk te zijn tegenwoordig...
Is net iets te ver voor me. had ik nou maar me rijbewijsOp woensdag 20 februari 2002 04:37 schreef KingSky het volgende:
Ik zit er toevallig nu in 1tje
www.cyber-i-future.com
Der zit echt een (tijdenlijke?) markt in dat soort zaakjes hoor!
Veel internetcafe`s houden het niet open doordat de faciliteiten gewoon te kort schieten. bv, te weinig autorisatie op de internet pc`s, geen mogelijkheden om veel data mee te nemen (bv via branders of zip drives) ETC.
Wat wil je dan doen op internet? chatten en hotmailen zeker. Ja nl in nou eenmaal geen backpackers land he.
De laatste jaren is het aantal spelhallen ook afgenomen. Alleen in Scheveningen is er naar ik weet nog een echte goede hal.
Veel internetcafe`s houden het niet open doordat de faciliteiten gewoon te kort schieten. bv, te weinig autorisatie op de internet pc`s, geen mogelijkheden om veel data mee te nemen (bv via branders of zip drives) ETC.
Wat wil je dan doen op internet? chatten en hotmailen zeker. Ja nl in nou eenmaal geen backpackers land he.
De laatste jaren is het aantal spelhallen ook afgenomen. Alleen in Scheveningen is er naar ik weet nog een echte goede hal.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Die hal in Scheveningen is ook niet meer wat hij geweest is. Over die faciliteiten, dat kan dus gewoon niet. Dan ga je dus krijgen dat mensen illegaal films gaan zitten tappen in jouw internetcafe. Maakt jou op dat moment schuldig. Sommige cafe's hebben wel ZIP-drives, maar verder dan dat zal het wel niet komen. Bovendien moet alle software die daar gedraaid wordt natuurlijk ook legaal op die pc's staan. Levert een flink kostenplaatje op, maar het met toch rendabel kunnen zijn lijkt me. Je hebt alleen wel heel hard Ghost nodig in zo'n kroegOp woensdag 20 februari 2002 11:43 schreef Dinictus het volgende:
Der zit echt een (tijdenlijke?) markt in dat soort zaakjes hoor!
Nee klopt , er is hier niets.. maar daar komt heel snel verandering inOp woensdag 20 februari 2002 11:24 schreef devv05 het volgende:
Cool had ik eigenlijk nog nooit van gehoord, en zover ik weet zit er hier ook niet zoiets in de buurt.. Lijkt me wel vetMaar wat zou zoiets kosten per uur dan?? Moet wel redelijk blijven..
Verwijderd
dan moet je reserverenOp woensdag 20 februari 2002 11:31 schreef Just_Johnny het volgende:
En in Den Haag heb je House of Quake (HoQ). Schijnt er alleen veels te druk te zijn tegenwoordig...
goed te doen en nog goedkoop ook
Verwijderd
Oh is dat zo, waar dan??Op woensdag 20 februari 2002 11:20 schreef scuzz het volgende:
Hier in Zeeland wordt er eind volgende maand eentje geopend. Gamecafe en gamesspeciaalzaak. Maarre dat was je vraag niet echt .. sorry
In zandvoort zitten er zeker nog 3, waarvan Circus zeer goed is.Op woensdag 20 februari 2002 11:43 schreef Dinictus het volgende:
Maar wat reken ze hiervoor per uur nou dan??
Klinkt beter dan, elke keer mijn pc meesjouwen begint wat te vervelenOp woensdag 20 februari 2002 11:59 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
dan moet je reserveren
goed te doen en nog goedkoop ook
In vlissingen, mag hier natuurlijk geen reclame maken maarre alles is geregeld en eind volgende maand gaan we open. Gaat echt heel leuk worden!Op woensdag 20 februari 2002 12:46 schreef MK9 het volgende:
[..]
Oh is dat zo, waar dan??
Weet iemand ook of je ergens een lijst kunt krijgen welke er zijn, en welke internetcafés dan ook maar gelijk. 
En of dat er ook voor Frankrijk is, vooral Noord-Frankrijk.
ALs ik nu ergens naartoega moet ik altijd dat helemaal opzoeken, dat is altijd zo'n gekut.
En of dat er ook voor Frankrijk is, vooral Noord-Frankrijk.
ALs ik nu ergens naartoega moet ik altijd dat helemaal opzoeken, dat is altijd zo'n gekut.
🌞🍃
Verwijderd
JAZEKER!!! Mad Processor op de Bloemgracht (achter/parallel aan de rozengracht)Op dinsdag 19 februari 2002 23:17 schreef ajampaniki het volgende:
Khoorde net van een gast dat er in purmerend een game cafe is. Weet iemand of er ook 1 in amsterdam zit?
In tweeen gedeeld internetcafe, voorin zitten de toristen te surfen, achterin zitten de 1337-gam0rz.
Plek voor 20 man ofzo, de sfeer is die van een kroeg.
echt goed dus ...
http://www.madprocessor.com/
Verwijderd
Bij de Mad processor ben ik iets van 7 jaar geleden geweest ofzo, toen was het vrij duur,
hoeveel kost dat nu ?
hoeveel kost dat nu ?
Verwijderd
En waar precies?, nog nooit gezien of van gehoord.Op dinsdag 19 februari 2002 23:17 schreef ajampaniki het volgende:
Verwijderd
Op woensdag 20 februari 2002 20:14 schreef computeraap het volgende:
[..]
En waar precies?, nog nooit gezien of van gehoord.
stond maar twee posts erbovenOp woensdag 20 februari 2002 14:58 schreef opium het volgende:
[..]
JAZEKER!!! Mad Processor op de Bloemgracht (achter/parallel aan de rozengracht)
In tweeen gedeeld internetcafe, voorin zitten de toristen te surfen, achterin zitten de 1337-gam0rz.
Plek voor 20 man ofzo, de sfeer is die van een kroeg.
echt goed dus ...
http://www.madprocessor.com/
[aanvulling]
Ben er wel een slangsgelopen maar nooit binnen geweest VInd thuis over internet gamen toch veel makkelijker.
Hier weet ik namelijk hoe alles in elkaar zit
Weet niemand hoe duur het is? Ik vind het een goed initiatief, komen al die Die-hard Rambo's ook eens het huis uit
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
Yep hier in Masterdam hebben we een Te Gruwelijk GameCafe, The madprocessor. Bloemgracht 82 te amsterdam
Het is geen internet cafe maar een Gamcafe waar je toevallig ook kun internetten (surfen dus)
GameCafe is super, je speelt gewoon ff lan met iedereen die daar zit, dus gewoon een sorrt van lan-party waar je na 2 uurtjes (of eerder maar dan ben je toch wel Xtreem nep) uit kunt stappen en morgen weer na toe kan gaan, om weer verder te lannuhh
ik vind het best wel masterlijk, vooral counterstrike, als ik dat thuis op internet ga spelen, is het nogal saai:
Of teveel n00bs of te veel cheaters. Bij Gamecafe (die in adam dan) heb je beide niet..
Het is geen internet cafe maar een Gamcafe waar je toevallig ook kun internetten (surfen dus)
GameCafe is super, je speelt gewoon ff lan met iedereen die daar zit, dus gewoon een sorrt van lan-party waar je na 2 uurtjes (of eerder maar dan ben je toch wel Xtreem nep) uit kunt stappen en morgen weer na toe kan gaan, om weer verder te lannuhh
ik vind het best wel masterlijk, vooral counterstrike, als ik dat thuis op internet ga spelen, is het nogal saai:
Of teveel n00bs of te veel cheaters. Bij Gamecafe (die in adam dan) heb je beide niet..
Verwijderd
jup klopt het was 7,50 in guldens, nu dus iets van 3,50 euro (ofzoietsdergelijksdaaromstreeksindebuurtongeveer
)
Eigenaar is fette hashrokende neger, die zelf ook gamed enzo, ik heb er in al die tijd dat ik er ben geweest nog geen spel gemist. Daar wordt wel voor gezorgd.
En als je liev ben (lees: als je goed pijpt
) mag je volgens mij ook games kopieeren geloof ik.
Maar dah he'k self nog nooi gedoahn.
Dus je weet wat je te doen staat!!
rush ----------->
ehhehehehehhehe (zie je daar
)
Eigenaar is fette hashrokende neger, die zelf ook gamed enzo, ik heb er in al die tijd dat ik er ben geweest nog geen spel gemist. Daar wordt wel voor gezorgd.
En als je liev ben (lees: als je goed pijpt
Maar dah he'k self nog nooi gedoahn.
Dus je weet wat je te doen staat!!
rush ----------->
ehhehehehehhehe (zie je daar
Verwijderd
Nee je mag geen games kopieren, sorry en de eigenaar is geen neger, geloof ik.. indo of maluku (week niet zkr).
Maar goed, onder welke nick speel je daar wel es??
/me =Lingod: misschien ziek je daar wel eens
Maar goed, onder welke nick speel je daar wel es??
/me =Lingod: misschien ziek je daar wel eens
Vroeger ging ik om de 2 weken wel eens naar HoQ maar de laatste maanden steeds minder geweest maar ik krijg er wel weer zin na dit topic
Serve The Humanity , Be Server
Verwijderd
tsja, ik kom de laatste tijd niet meer zo vaak, heb nu thuis "supersnel" internet + PC.
ja klopt ja is nie echt een neger
van dat kopieren hoorde ik van vriend, die was weer goed bevriend met keppie en so on ans so on...
en ik speel onder opium ^^
ja klopt ja is nie echt een neger
van dat kopieren hoorde ik van vriend, die was weer goed bevriend met keppie en so on ans so on...
en ik speel onder opium ^^
Pagina: 1