Reality beats fiction by far!
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Vandaag is het feest en morgen ook.
Die hebben toch een behoorlijk rendement?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op woensdag 20 februari 2002 08:20 schreef GeJe het volgende:
Ziet er vet uit, geef is wat specs!

Specifications
music power : 300W / 4ohm ; 200W / 8ohm
rms power : 155W / 4ohm ; 100W / 8ohm
harmonic distortion : 0.005%
damping factor : > 600
input sensitivity : 1Vrms
signal-to-noise ratio : 112dB (A-weighted)
frequency response : 3Hz - 120kHz
speaker switch-on delay and protection
thermal and short-circuit protection
dimensions : 270 x 90 x 140mm (10.6" x 3.5" x 5.5")
weight : 4.8Kg
De sub zelf

66 hoog
42 breed
37 diep
24,5 kilo
http://home.student.utwente.nl/e.j.j.ulfman/
Ja, die heb ik ook.. maar wel een stuk groterOp woensdag 20 februari 2002 13:39 schreef JvS het volgende:
tbusquet: zijn dat dan exact dezelfde als die jij eerst had?
Die hebben toch een behoorlijk rendement?
En ja het rendement van de kast is behoorlijk groot.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Gelijk kijken hoe de sub eigenlijk klinkt daar.
Op goed geluk in de karlson gooien en kijken hoe die klinkt.
Is het naar tevredenheid, dan hou ik het zo, is het zwaar bagger dan, dan naar speaker & co rijden, de slave er bij kopen en dempings materiaal.
/edit
Verwijderd
Heb hem ooit verkocht en wat anders gebouwd, nog groter. Degene aan wie ik hem heb verkocht heeft hem nog denk ik , alleen wordt die niet meer gebruikt.
Verwijderd
blaat? BLAAAAAAAAT!
ow sorry dat ik zo laat reageer want als ik inlog en op mijn naam druk, staat dit topic namelijk niet bovenaanOp woensdag 06 maart 2002 14:06 schreef sju het volgende:
Kun je mij vertellen of die versterker een beetje bevalt/goed is? Ik loop namelijk al een maandje met het id om dat ding ook te gaan maken. Ook zou ik wel willen weten wat jij er nou in totaal (versterker) voor kwijt was.
maarja de verster koste 369 piek, en heb nog 2 extra elco's bijgeplaast voor extra buffering, en 2x aansluitingen voor de ingang/uitgang, dus z'n 405 piek ofzo
Verwijderd
Ja, errug dun, 18 cm...Op woensdag 06 maart 2002 12:47 schreef Geurt het volgende:
Ze hebben inderdaad een enorm rendement maar gaan niet echt laag. Verder was het originele ontwerp op basis van een hout dikte van 18cm wat eigenlijk te dun is. Ik had de "gordijntjes" aan de voorkant dan ook verbonden met stokjes naar de schuine wand van de speaker om resonantie te voorkomen.
Verwijderd
NeeOp maandag 11 maart 2002 10:18 schreef tbusquet het volgende:
Hey E-man, heb je die Peerless er nou ingehangen ?