bereik van Telfort in Groningen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

Topicstarter
Voor m'n vriendin ben ik een beetje aan het rondkijken voor een leuk mobiel abo'tje. Als provider zat ik te denken aan Telfort. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Telfort in de stad en provincie Groningen? Zo ja, zouden die hier hun ervaringen met mij en de medetweakers willen delen?

Ze heeft nu Ben, maar elke keer als ik haar bel, dan moet ze naar het raam rennen, anders kan ik haar echt niet verstaan :r Schiet niet op dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
telfort is in de stad en de provincie groningen wel vrij goed, bij mijn kameraden in delfzijl en appingedam heb vrijwel vol ontvangst en in de stad zelf ook, alleen in huis is het wel wat minder

Topicstarter
Zijn er verder geen Telfortters in Groningen?

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

sll

Op donderdag 21 februari 2002 19:41 schreef Silverstar het volgende:
Zijn er verder geen Telfortters in Groningen?
Jazeker, hier één :)

Ik heb twee pre-paid Telfort mobieltjes (waaronder die van de Postbank). Ik heb helemaal niets te klagen wat het bereik betreft.

Bij mij thuis is het wat minder (2 a 3 van de 5 streepjes), maar de verbinding is wel altijd stabiel. Op school en op de twee stagebedrijven waar ik dit jaar ben is de verbinding wel maximaal.

(Dit alles in de stad Groningen).

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 22:21 schreef sll het volgende:

[..]

Jazeker, hier één :)

Ik heb twee pre-paid Telfort mobieltjes (waaronder die van de Postbank). Ik heb helemaal niets te klagen wat het bereik betreft.

Bij mij thuis is het wat minder (2 a 3 van de 5 streepjes), maar de verbinding is wel altijd stabiel. Op school en op de twee stagebedrijven waar ik dit jaar ben is de verbinding wel maximaal.

(Dit alles in de stad Groningen).
Op welke plekken in de stad?