[win98se] internet delen mxstream VPN

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 19:43

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Topicstarter
Hallo allemaal, nu heb ik de vreemde behoefte internet te delen via mijn win98se, ja je hoort het goed win98se server.
Maar het lukt me niet via windows internet connection sharing het internet te delen. Ik heb dit opgelost door een deelprogramma te installeren browsegate.
Dit programma zuigt wel aangezien ik geen online spelen meer kan spelen.
Vroeger met Casema :r kon ik altijd wel via internet connection sharing het internet delen.

Nu is mijn vraag dit, en ja ik heb de faq gelezen en de search gebruikt, zijn er hier mensen die in win98se met een ungemodde alcatelmodem internet gedeeld hebben terwijl ze wel gebruik maken van het vpn?

...

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 07:25
Yep, ik heb zelf ook mxstream lopen op een server met win98se. Ik gebruik zelf het programma Sygate, is lekker simpel en werkt prima. Maar het moet ook gewoon werken met andere progjes als wingate.

Ik heb mijn alcatel modem ook niet gemod en ik kan UT en andere spellen gewoon spelen.

• earthforce

earthforce

Topicstarter
ik wil sygate wel proberen, maar is dat niet heel ingewikkeld om alles in te stellen?
wat moet ik waar dan instellen?
er zijn 5 computers op het netwerk en een server.
de ip adressen zijn als volgt de server 192.168.0.1 en de hieropvolgende reeks voor de andere computers dus 192.168.02 etc..
Wat moet ik doen om mijn spelen weer te kunnen spelen op een computer die bovenstaat (zeg ip 192.168.0.4)
Moet ik daar ook sygate installeren? of hoef ik alleen het adres op te geven van de server en de poort?
Het probleem is namelijk dat ik de server niet geconfigureerd krijg om een spel op de zone (msn) te spelen.
Help me pleaseeeee

...

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 07:25
Zoals ik al zei is Sygate erg makkelijk in het gebruik daarom nam ik het zelf ook =P Het programma wijst zichzelf, op de server doe je de server install en op de client pc's de client install (selecteer je tijdens de setup)

Ik speel(de) zelf TA op de zone dus dat zou gwoon moeten werken. Als je files wil sturen via icq of msn moet je nog wat poorten mappen maar daarvoor kan je kant en klaar cfg files downloaden van de sygate website.

Het programma bevat zeer uitgebreide beschrijvingen waarmee je makkelijk alles aan de praat zou moeten krijgen.

veel suc6 en lees gwoon de readme's =)

• earthforce

earthforce

Topicstarter
nou in idergeval heel erg bedankt ik heb het gedownload en ga het morgen proberen :)

...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Internet delen via Win98 ANS ??

<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
Staat ook nog eens allemaal in de FAQ