Toon posts:

News @ HetNet !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje ter zekerheid (is belangrijk!):

Ik wil me aanmelden bij hetnet (www.hetnet.nl) maar daar vragen ze ook om bankgegevens (verplicht invullen), terwijl ik had begrepen dat het een gratis provider is...?? :?

Kan ik dit gewoon invullen zonder dat morgen een rekening binnenkomt?

thnx

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

HetNet is niet gratis meer.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 21:38 schreef Ferdo het volgende:
HetNet is niet gratis meer.
heb ff alles doorgelezen daar: HetNet is NOG STEEDS gratis, alleen krijg je nu een aparte hetnet-rekening voor de telefoontikken, maar dus geen abbo-kosten.

Mijn vraag blijft echter: Heeft iemand van tweakers een Hetnet account terwijl hij bij een andere provider inbelt?
(en dus geen telefoonrekening van HetNet krijgt?)

Verwijderd

ja ik heb een HetNet account terwijl ik momenteel via kabel internet. Ik ontvang hiervoor geen telefoonkostenrekening; maak alleen gebruik nog van het mailaccount :)

Echter; dit account bezit ik al geruime tijd ( > 2 jaar) en is na de verandering van de aanmeldprocedure gewoon door blijven lopen.

Je zou kunnen bellen met de helpdesk van hetnet maar waarom meld je je niet gewoon aan; zolang je niet inbelt verbruik je ook geen tikken of zie ik dit te simpel :?

overigens zijn er zoveel gratis providers dat ALS je alleen een extra provider wilt hebben als back-upverbinding er grote keuze is (ik ben overigens wel tevreden over de stabiliteit van hetnet; ligt er zelden uit)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op woensdag 20 februari 2002 15:34 schreef nickles het volgende:
ja ik heb een HetNet account terwijl ik momenteel via kabel internet. Ik ontvang hiervoor geen telefoonkostenrekening; maak alleen gebruik nog van het mailaccount :)

Echter; dit account bezit ik al geruime tijd ( > 2 jaar) en is na de verandering van de aanmeldprocedure gewoon door blijven lopen.

Je zou kunnen bellen met de helpdesk van hetnet maar waarom meld je je niet gewoon aan; zolang je niet inbelt verbruik je ook geen tikken of zie ik dit te simpel :?

overigens zijn er zoveel gratis providers dat ALS je alleen een extra provider wilt hebben als back-upverbinding er grote keuze is (ik ben overigens wel tevreden over de stabiliteit van hetnet; ligt er zelden uit)
idd...'k heb ook 2 accountjes...gebruik het voor de 20MB webspeeees :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kan gewoon een NEPnummer invullen? :?
Of anders gewoon je eigen, ze halen heus niet zomaar wat van je rekening af, want iemand anders kan ook jouw nummer invullen, dus zou het wel raar zijn als het automatisch eraf gaat.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 16:13 schreef DataBeest het volgende:
Je kan gewoon een NEPnummer invullen? :?
Uhm...dat is tuurlijk niet helemaal waar: als je je banknummer invult samen met al je gegevens en die komen overeen, dan mogen we er wel vanuit gaan dat het ook klopt.
Maar zonder machtiging mag er zoiezo nix van worden afgeschreven dus dat is het probleem niet.

MAAR:

Ik heb me inmiddels aangemeld en heb de gegevens ontvangen maar als ik in Forte FreeAgent news.hetnet.nl + mijn user/pass invoer en vervolgens probeer nieuwe newsgroepen te krijgen ('get new groups') krijg ik het bericht:
"Error reported by Server: 502 Connection refused."
Zoals gezegt gebruik ik hierbij NIET HetNet als provider maar FriaCo Thuisnet, alleen zou dat nix uit moeten maken bij HetNet. Inbellen bij HetNet met mijn gegevens kan ik echter wel.

Iemand suggestiez plz...? :?

{heb btw ook al meeltje naar helpdesk HetNet gestuurd}

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 20:00
HetNet heeft de nieuws groepen ruim een jaar geleden afgesloten voor gebruikers die niet inbellen via het eigen netwerk.

De reden:

De servers van HetNet zijn/waren snel en compleet (vooral de binaries) maar werden door de kabelgebruikers leeg getrokken waardoor er een te grote stroom data verkeer gebruikt werd. aangezien HetNet het toch moet hebben van de telefoontikken is de keus snel gemaakt om het te blokkeren voor de kabel gebruikers.

ik kan alleen niet vertellen of het nu nog zo is, ik gebruik ze niet meer

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Even nog wat duidelijker:
Bij HetNet heb je 2 abbonnementsvormen:
Internetten zonder abbonnement en 10% korting op de tikken
Internetten Met abbonnement en 20% korting op de tikken. Dat vaste bedrag is een paar euro per maand.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:21
Op vrijdag 22 februari 2002 21:24 schreef gumtree het volgende:
HetNet zijn/waren snel en compleet (vooral de binaries) maar werden door de kabelgebruikers leeg getrokken waardoor er een te grote stroom data verkeer gebruikt werd. aangezien HetNet het toch moet hebben van de telefoontikken is de keus snel gemaakt om het te blokkeren voor de kabel gebruikers.
[Off-topic]

Zijn er nog andere gratis providers met een soortgelijk pakket (lees: binaries groepen) die nog wel een verbinding toestaan van buiten het eigen netwerk??

[/Off-topic

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1