aldi draadloze hoofdtelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 1.877 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-05 20:54
Aangezien alle aanbiedingen van de aldi hier nog wel eens doorgelicht worden het volgende...

Ze hebben nu een draadloze hoofdtelefoon in de aanbieding, ik heb er niet zo gek veel verstand van, maar ik vraag me af of het wat is...kan de merknaam net niet lezen.

Het ding is niet echt duur (32 euro), en er zit 2 jaar garantie op dus wat dat betreft.
de link: http://www.aldi.nl/index_nl.htm
Doen of niet doen.... :7
groeten mc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Laatst online: 15:34

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

deze dus :
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_08/BILD02.JPG
stereo ontvangst via 863 Mhz fm
met adapter en oplaadbare
batterijen
reikwijdte 50 mtr.
incl. zender/ontvanger, met
'automatic tuning'
en oplaadbare batterijen
automatische oplaadfunctie,
LED-indicatie voor laden
energie-spaarstand, volumeregelaar
incl. aansluitsnoeren geschikt
voor audio/videoapparatuur
met hoofdtelefoonuitgang
mm, ja 32.99 euro vind ik vrij veel voor iets wat waarschijnlijk nogal brak is. Zelfs de betere merken krijgen het vaak nog niet voor elkaar om een goede draadloze koptelefoon op de markt te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
wat is brak? ben niet super kritisch qua geluid, als er maar niet teveel storing in het geluid zit (ruis, kraken o.i.d), en ik ga em ook alleen maar op m'n kamer gebruiken voor bij de pc, leek me wel gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

als het maar voor op je kamer is bij je pc dan kan je gerust ook een draadloze met infrarood nemen, dat is veel goedkopen en werkt voor dit doel even goed, ik heb er namelijk ook zo een, en die doet het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
mmm zal er nog eens over denken of dit een goede aankoop is, nog maar ff rondkijken wat er verder nog is...
of toch maar wachten op een koptelefoon met bluetooth >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
Ik heb nog twee vrijwel ongebruikte, die mag je wel kopen. Eentje van Philips en de ander van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24516

Die goedkope dingen zijn ook niet alles ze...
'k Heb ne Sony van een goeie 60€ en die's kwalitatief zeer goed, heel deftig geluid...

Je moet wel goed nadenken en opletten he. De meeste draadloze koptelefoons zijn IR's (infra rood) maw er mag niet te veel in de weg staan of je verliest signaal. De iets duurdere hebben sterkere IR dan die goedkope. Wil je echter door je huis kunnen lopen met dat ding op je kop, dan neem je best een FM, en dan maar hopen dat je buurman niet juist dezelfde heeft of je hoort elkaars muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Volgens mij is het merk dat erop staat Audiosonic.
Niet al te best merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47785

Hmmmm Draadloos Heb zelf ooit eens z'on ding thuis gehad om twe testen maar vond er teveel ruis inzitten (was ongeveer 100 euro) Ik weet het niet maar Als ik dan dat ding zie leek het mij helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grizzlybear
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-02 15:52
Op woensdag 20 februari 2002 08:58 schreef thamar het volgende:
[...]

Je moet wel goed nadenken en opletten he. De meeste draadloze koptelefoons zijn IR's (infra rood) maw er mag niet te veel in de weg staan of je verliest signaal. De iets duurdere hebben sterkere IR dan die goedkope. Wil je echter door je huis kunnen lopen met dat ding op je kop, dan neem je best een FM, en dan maar hopen dat je buurman niet juist dezelfde heeft of je hoort elkaars muziek :)
Volgens de specificaties is het dus een FM koptelefoon. Het merk is inderdaad AudioSonic, maar dat is geen echt slecht merk meer. Het behoort natuurlijk niet tot de beste, maar ja wat wil je...

Ik heb deze koptelefoon getest en hij beviel best goed, door heel het huis redelijke ontvangst en op een paar meter afstand gewoon perfect.

Wil je dus niet teveel uitgeven en toch een koptelefoon, dan kopen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op dinsdag 19 februari 2002 20:58 schreef Emcee het volgende:
[..]
Als jij hem nou koopt kan je ons vertellen of het was is! :P

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 10:33

Tjark

DON'T PANIC

tja, een keer iemand gezien die zo'n ding tijdens een lan party had: hij kon 'm niet gebruiken: door alle open kasten van pc's had ie te veel storing (was wel een philips of sony met FM dus).

Een ander had zo'n 'goedkope' met infrarood en die had nergens last van (maar met zo'n IR kun je thuis niet door het huis lopen)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
nah heb em zojuist gekocht, en ik moet zeggen dat ik er wel tevreden mee ben,
geluid is goed genoeg (ben niet zo'n audiofiel)
krijg er wel zweetoren van

en kan em anders altijd nog als gehoorbescherming gebruiken als tie stuk gaat *lol*

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 17:23
Ik heb 'm zojuist gehaald en hij bevalt prima. Ook door muren en plafonds is de ontvangst beter dan ik had gedacht. Prima dingetje voor die € 32,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 15:10
Hehe, die hadden ze geloof ik een half jaar geleden ook in de aanbieding. Toen hadden wij hem gekocht.

De klank en frequentie bereik zijn "acceptabel". De koptelefoon heeft wel nadelen. Het is wel een IR draadloze koptelefoon (dus mogen er muren tussen het signaal zitten). Hij heeft een stel nadelen.

Je moet je hoofd goed stilhouden wil je een beetje goed signaal ontvangen van het station. Hij is enorm zwaar, de oorschelpen zijn niet comfortabel. Rooie oortjes zijn geen uitzondering. Als je niet zoveel waarde hecht aan geluidskwaliteit maar voor weinig geld toch overal door het huis stereo kunnen luisteren zit je met dit ding goed.
Volgens mij is het merk dat erop staat Audiosonic.
Niet al te best merk.
Ja, sommigen auto's zijn ook van Kia. Een niet te best merk, maar je betaald er dan ook weinig voor. Net als met deze koptelefoon. Relatief denken.
Zelfs de betere merken krijgen het vaak nog niet voor elkaar om een goede draadloze koptelefoon op de markt te brengen
Klopt, vanaf ongeveer 80 euro heb je een "goede" draadloze FM koptelefoon, de RS 40.
Pagina: 1