Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
zie ik dat nou verkeerd of zit er geen schijf meer in
Don't try this at home met je nieuwe 120 gieg....
het ziet er echt
uit!
Het is alleen niet gezond voor je hd, als er ook maar 1 stofje in komt kan ie al naar z'n grootje gaan.
Het is alleen niet gezond voor je hd, als er ook maar 1 stofje in komt kan ie al naar z'n grootje gaan.
nee denk heet ook niet.
Want eenmaal open kan je die schijf echt niet meer gebruiken als opslag ruimte.
elk stofje daarbinnen is dodelijk.
Want eenmaal open kan je die schijf echt niet meer gebruiken als opslag ruimte.
elk stofje daarbinnen is dodelijk.
je ziet 't goed 
/edit
was reactie op vraag: zie ik 't verkeerd........
/edit
was reactie op vraag: zie ik 't verkeerd........
Als je heel het artikel had gelezen had je kunnen zien dat er nog wel een schijf in zit.
Er zijn trouwens wel meer mensen die dit gedaan hebben en waarbij de schijf het nog steeds doet.
Maar ook een hoop waarbij de schijf is overleden
Er zijn trouwens wel meer mensen die dit gedaan hebben en waarbij de schijf het nog steeds doet.
Maar ook een hoop waarbij de schijf is overleden
Verwijderd
Ik heb mijn oude hdd 1.5 gig toen ie dood was gegaan opengemaakt, nu hangt ie aan de muur als een soort klok die platters zijn een te gekke wijzerplaat
.
ziet er zekur kikkuh uit ... maar uhm ... volgens mij moet je _als je aan je HD ofzow gaat kloten_ toch ook weer zorgen dat ie luchtdicht is?? hoe wil je dat dan allemaal voor mekaar krijgen, en hoe doe je dat met stofdeeltjes enzow??
HDD is niet luchtdicht... alleen goede filter
stofdeeltjes... daarom moet je em niet openmaken
stofdeeltjes... daarom moet je em niet openmaken
daarvoor staat de link erbijziet er zekur kikkuh uit ... maar uhm ... volgens mij moet je _als je aan je HD ofzow gaat kloten_ toch ook weer zorgen dat ie luchtdicht is?? hoe wil je dat dan allemaal voor mekaar krijgen, en hoe doe je dat met stofdeeltjes enzow??
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Heb ook wel eens een hd open gehad. Bleef de park aldoor hangen. Even wat veranderd en toen deed ie het weer.
En hij heeft zeker nog 2 jaar gedraaid zonder 1 bad sector en toen is de hele pc verkocht.
Dus met stof valt het wel mee alleen zou geen nieuw hd openmaken. Probeer het met een oudere hd en kijk hoe lang hij het gaat doen.
Of neem een IBM daarvan weet je toch al dat ie niet lang leeft
En hij heeft zeker nog 2 jaar gedraaid zonder 1 bad sector en toen is de hele pc verkocht.
Dus met stof valt het wel mee alleen zou geen nieuw hd openmaken. Probeer het met een oudere hd en kijk hoe lang hij het gaat doen.
Of neem een IBM daarvan weet je toch al dat ie niet lang leeft
Pagina: 1