[CM] Mijn tweede casemod

Pagina: 1
Acties:

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 18:11
Nou, mijn huisgenoot (Brazza) had de stoute schoenen aan getrokken en had gisteren zijn kast gespoten. Nou d8 ik laat ik dat ook eens doen met mijn kast. Het is een A-Open HQ8 die oorspronkelijk wit en baby-blauw is. (Bah dus)
Ik heb hem mettalic blauw gespoten met een zilveren lijst ernaast. Je ziet het niet goed, morgen maak ik een nieuwe post, want ook het omhulsel van mijn Logitech keyboard heb ik dezelfde mettalic blauwe kleur gegeven, en dan is het beter te zien vanwege daglicht. Hier alvast een pic van de kast.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/demaa/kassie.JPG

PS: Ja ik weet het de dvd en fikker moeten ook, maar die zijn net verkocht en daar komt donderdag wat nieuws voor.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Netjes hoor! Komt er nog window+ccfl in?

Verwijderd

mooie paint/spray-job ;)

Verwijderd

Lekker kleurtje, jammer van de brakke picz :r

Verwijderd

Ziet er netjes uit

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
:7 + :9~

• MacDokie
Op dinsdag 19 februari 2002 20:49 schreef Cornholio2001 het volgende:
Netjes hoor! Komt er nog window+ccfl in?
Ja ik wil erg graag zo'n window erin. Maar ik ben een gigantische kluns met dremels en dat soort dingen, dus ik wil eigenlijk zo'n window kit hebben en iemand anders het erin laten zetten. Verder wil ik blauwe ledjes hebben en een display waar ik alle temps enz op kan zien. Ik ga donderdag een Epox kopen, weet iemand of ik daar zoiets voor kan krijgen. Iets universeels ofzo? Ook een tip voor een mooie window kit is welkom.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

Netjes gespoten. Ziet er goed uit :)

Kijk voor een window kit eens bij de OC shop. Daar hebben ze ze wel. Link staat ergens in de FAQ..

Verwijderd

mooi gespoten

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Vet! Ben benieuwd naar de pix die nog moeten komen.

Verwijderd

mooie mod ... thumbs up :7

Verwijderd

zoiets wou ik ook al doen :)

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Op dinsdag 19 februari 2002 20:54 schreef dodemaa het volgende:

[..]

Ja ik wil erg graag zo'n window erin. Maar ik ben een gigantische kluns met dremels en dat soort dingen, dus ik wil eigenlijk zo'n window kit hebben en iemand anders het erin laten zetten. Verder wil ik blauwe ledjes hebben en een display waar ik alle temps enz op kan zien. Ik ga donderdag een Epox kopen, weet iemand of ik daar zoiets voor kan krijgen. Iets universeels ofzo? Ook een tip voor een mooie window kit is welkom.
temps: digidoc!!!!

Verwijderd

en wat vinden jullie van mijn mod dan? Ik zal morgen ff alles in elkaar bouwen en betere pics maken ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014150748

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Op dinsdag 19 februari 2002 21:34 schreef Roezjuh het volgende:
en wat vinden jullie van mijn mod dan? Ik zal morgen ff alles in elkaar bouwen en betere pics maken ;)
[afbeelding]
kicken!! hehe, gaat hij nu ook sneller uit het raam vliegen als windhoos vastloopt :D

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 21:34 schreef Roezjuh het volgende:
[afbeelding]
allebei zeer netjes

• MacDokie
Nou mijn ramplank is ook droog; dit is em, mijn eerste Logitech I-Navigator Mod compleet met AMD Athlon sticker :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/demaa/keyboard.JPG

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
Vette ramplank! ik gaat mijne ook maar eens modden als ik geld heeft. :+

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Dat tikplankie van je is ook wel stoer... Nou je monitor nog >:)
Pagina: 1