"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Netjes hoor! Komt er nog window+ccfl in?
Ja ik wil erg graag zo'n window erin. Maar ik ben een gigantische kluns met dremels en dat soort dingen, dus ik wil eigenlijk zo'n window kit hebben en iemand anders het erin laten zetten. Verder wil ik blauwe ledjes hebben en een display waar ik alle temps enz op kan zien. Ik ga donderdag een Epox kopen, weet iemand of ik daar zoiets voor kan krijgen. Iets universeels ofzo? Ook een tip voor een mooie window kit is welkom.Op dinsdag 19 februari 2002 20:49 schreef Cornholio2001 het volgende:
Netjes hoor! Komt er nog window+ccfl in?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Netjes gespoten. Ziet er goed uit 
Kijk voor een window kit eens bij de OC shop. Daar hebben ze ze wel. Link staat ergens in de FAQ..
Kijk voor een window kit eens bij de OC shop. Daar hebben ze ze wel. Link staat ergens in de FAQ..
Vet! Ben benieuwd naar de pix die nog moeten komen.
temps: digidoc!!!!Op dinsdag 19 februari 2002 20:54 schreef dodemaa het volgende:
[..]
Ja ik wil erg graag zo'n window erin. Maar ik ben een gigantische kluns met dremels en dat soort dingen, dus ik wil eigenlijk zo'n window kit hebben en iemand anders het erin laten zetten. Verder wil ik blauwe ledjes hebben en een display waar ik alle temps enz op kan zien. Ik ga donderdag een Epox kopen, weet iemand of ik daar zoiets voor kan krijgen. Iets universeels ofzo? Ook een tip voor een mooie window kit is welkom.
Verwijderd
en wat vinden jullie van mijn mod dan? Ik zal morgen ff alles in elkaar bouwen en betere pics maken 
kicken!! hehe, gaat hij nu ook sneller uit het raam vliegen als windhoos vastlooptOp dinsdag 19 februari 2002 21:34 schreef Roezjuh het volgende:
en wat vinden jullie van mijn mod dan? Ik zal morgen ff alles in elkaar bouwen en betere pics maken
[afbeelding]
Verwijderd
allebei zeer netjesOp dinsdag 19 februari 2002 21:34 schreef Roezjuh het volgende:
[afbeelding]
Nou mijn ramplank is ook droog; dit is em, mijn eerste Logitech I-Navigator Mod compleet met AMD Athlon sticker 
Vette ramplank! ik gaat mijne ook maar eens modden als ik geld heeft.
Dat tikplankie van je is ook wel stoer... Nou je monitor nog
Pagina: 1