Verwijderd

Topicstarter
Mijn abbonement is bijna afgelopen en nu zoek ik eigenlijk een telefoon met mp3 speler lijkt me wel lache maar die 5510 is me net wat aan de grote kan en sl45 van siemens heeft een batterij waar je niks mee kunt dus zijn er mensen met een gsm en mp3 speler en wat is jullie ervaring ermee ? En wat raden jullie mij aan !! ??

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb de Ericsson T68 in combinatie met de HPM-10 mp3 speler. Dit werkt perfect! De mp3-speler klikt onderaan de telefoon en er wordt een 32 MB multimediakaartje en een kaartlezer/schrijver bijgeleverd. Ik heb er nu wel een 64 MB kaartje bijgekocht. Hij verbruikt weinig stroom van de batterij. De bediening gaat via de telefoon, op het display verschijnt titel- en artiestinformatie en de trackduur. Het geluid is goed. De oordopjes werken ook als handsfreeset, met opnameknop. Deze mp3-speler werkt op alle nieuwere toestellen van Ericsson (vanaf de T28).
Alternatieven zijn de Samsung M100, Siemens mp3-speler of de Nokia Musicplayer, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
haas, vervang je dat 32 mb kaartje door die van 64 mb of prik je die van 64 erbij?

Verwijderd

Topicstarter
Thanks nog meer mensen met ervaringen ??

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op dinsdag 19 februari 2002 21:41 schreef Artcore het volgende:
haas, vervang je dat 32 mb kaartje door die van 64 mb of prik je die van 64 erbij?
Er kan maar één kaartje in tegelijkertijd. Dus ik vervang het kaartje. Maarja, je kan toch maar naar één kaartje tegelijk luisteren.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

...en sl45 van siemens heeft een batterij waar je niks mee kunt dus...
wat bedoel je daarmee? hij kan toch best lang standby??

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb nu een 6210 en die gaat 7 a 10 dagen mee en die siemens is maar 170 uur standby net 7 dagen dus en dat haal je al nooit. En ik heb eerder een c35i nou die moets ook 180 min mee gaan maar die moest ik ook elke dag opladen 3 keer terug geweest naar siemens 2 nieuwe accu's verder en een hele nieuwe telefoon gehad maar nog steeds het zelfde probleem. Toen heb ik hem weg gedaan. Werd gek van dat ding viel steeds midden in een gesprek uit dus ik heb het niet zo op Siemens.
Pagina: 1