Alle makers, moderators, administrators en natuurlijk users gefeliciteerd met het PHP-forum!!!
[complimenteus]
Ziet er erg goed uit
[complimenteus]
Ziet er erg goed uit
[complimenteus]
Waarom niet gelijk een andere layout?
In de echte grijs-rode Tweakers kleuren? Lijkt me cool.
Enne, ik vind het wel een beetje onhandig dat je de topic waar je op replied niet kan zien op het Reply paginaatje. Voor de rest werkt het goed, lekker snel e.d.
Ga zo door.
In de echte grijs-rode Tweakers kleuren? Lijkt me cool.
Enne, ik vind het wel een beetje onhandig dat je de topic waar je op replied niet kan zien op het Reply paginaatje. Voor de rest werkt het goed, lekker snel e.d.
Ga zo door.
Gefeliciteerd! Ik heb het gevoel dat het allemaal sneller gaat. En het ziet er nog weer gelikter uit ook. (Ben alleen eventjes ong. 30 posts kwijt in m'n profile, maar goed, voor wat hoort wat zullen we maar zeggen
)
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Ziet er goed uit jongens, ik ben alleen mijn huisje kwijt...
Verwijderd
Iedereen bedankt die hier aan meegewerkt heeft. Het mocht trouwens ook wel eens, we wachtten al zoooo lang
.
Vergeten en vergeven, nu het PHP-forum er eindelijk is
.
Vergeten en vergeven, nu het PHP-forum er eindelijk is
Ik mis in het reply-scherm de posts die tot nu toe gedaan zijn. (kon vroeger mooi even naar beneden scrollen, quoten etc.).
Nu maar extra venstertje openen.
Nu maar extra venstertje openen.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ook namens mij gefeliciteerd.
Het lijkt er alleen op dat snelheid niet echt super is (of ligt dat aan mijn CampusNet connectie
)...
Verder is het jammer dat de icons niet op de GoT-server zelf staan... Niet alle servers zijn zo snel.
Het lijkt er alleen op dat snelheid niet echt super is (of ligt dat aan mijn CampusNet connectie
Verder is het jammer dat de icons niet op de GoT-server zelf staan... Niet alle servers zijn zo snel.
Nou het gaat bij mij nu echt SUPERsnel. Sneller als bij het oude forum. Vooral de overzichten van threads gaan snel.
En waarschijnlijk gaat het later nog wel sneller want kijk eens hoe druk het nu is:
En waarschijnlijk gaat het later nog wel sneller want kijk eens hoe druk het nu is:
Het lijkt wel of alles nu kleiner is geworden of is dat gezichtsbedrog?
maareuh,
designtjuhh!
snelheidjuhh!
lekker!! Gefeliciteerd dus...
maareuh,
designtjuhh!
snelheidjuhh!
lekker!! Gefeliciteerd dus...
Verwijderd
Is echt wel een verbetering, ook met die roelerdende opties van plaatjes en signatures (hoewel dit wel de laadtijd nadelig beinvloed).
Kickuh!
Hareugh...reutel...ik draaf door!
Kickuh!
Hareugh...reutel...ik draaf door!
Pagina: 1