Toon posts:

Logo In Plstic Case Maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik het beste in mijn tv een leuk logo frezen

aan de pc mag ik namelijk neit beginnen (me ouders paniekeren al bij eht inbouwen van een netwerkkaart)

nou d8 ik laat ik mijn TV mar eens ombouwe nou zit er al een blauwe led in (opzich wel kwel) nou wil ik er ook een logo in en blauw licht in (net als al die pc's hiero)

mar nou denk ik al ik met de dremel (nouja dremel antiek miniatuurboormachientje voor modelbouw van vader) op los ga smelt het toch

iemadn nog tips ideen logo's of een idee hoeveel volt een tv gebruikt waarop en hoe ik het blauwe licht in moet bouwe

(heb gelukt de zij en achterkant kan er in 1 deel af en dan heb je alleen plastic kap dus beeldbuis en sjit kan blijven :P)

en ja dit is CASE modding (een tv heeft ook een case

En hier hebben jullie al en topic nar de huiskamer ontwoerd en aangezien ik daar niet inkan wil ik het hier houden

PLEASE PHREAK???

Verwijderd

Als je die look a like dremel langzamer can zetten gaat het plastic niet smelten hoor!!!

Verwijderd

figuurzaagjes?

ps. Phreak is nog ff skien :)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op dinsdag 19 februari 2002 21:04 schreef _AscII_ het volgende:
figuurzaagjes?

ps. Phreak is nog ff skien :)
offtopic:
icon gejat van terw_dan. door die E ipv een c wordt ie echt niet onherkenbaar ofzo. Snel ff veranderen.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 21:06 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

offtopic:
icon gejat van terw_dan. door die E ipv een c wordt ie echt niet onherkenbaar ofzo. Snel ff veranderen.
offtopic:
ahum??
ik kwam er ook pas later 8er dat hij eenzelfde logo had als ik. deze heb ik ZELF gemaakt, en niet lame lopen knippen en plakken :( :( :(

/edit
btw. als terw_dan dat niet leuk vind dan hoor ik HEM wel

back to [ontopic]

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-01 11:03

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Op dinsdag 19 februari 2002 21:08 schreef _AscII_ het volgende:

[..]

offtopic:
ahum??
ik kwam er ook pas later 8er dat hij eenzelfde logo had als ik. deze heb ik ZELF gemaakt, en niet lame lopen knippen en plakken :( :( :(
FLAMEWAR!!!!!!!!! >:) B-)

In times of war the law falls silent

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

wat ik op school heb geleerd: open noooooit een televisie! Na ongeveer 2 weken is de spanning eraf, maar anders kan je een schok van iets van 30000 Volt krijgen: niet aan te raden dus!

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-01 11:03

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Op dinsdag 19 februari 2002 21:13 schreef merijnen het volgende:
wat ik op school heb geleerd: open noooooit een televisie! Na ongeveer 2 weken is de spanning eraf, maar anders kan je een schok van iets van 30000 Volt krijgen: niet aan te raden dus!
Goh... Wouw... ok... Klopt...

Maar, volgens mij wil hij enkelt een gat in ze case snijden, en aangezien hij er ook al een blauw ledje heeft ingebouwd, zal hij ook wel weten dat hij geen electro componenten moet aan raken..

Gewoon met een figuur zaagje doen, langzaam aan. *D

In times of war the law falls silent

Verwijderd

kap eraf halen, rustig zagen, dus niet aan stuk door rammen op die behuizing, maar geleidelijk aan ......

Verwijderd

VOlgens mij kun je hetbeste 2 weken wachten voor de spanning
Anders kun je goed doodgaan })

Verwijderd

Topicstarter
ik werk met TV's (monitors mar dast zelfde) en ik weet heus wel wak moet doen. mar mijn (imitatie)-dremel kan niet trager hoek moek nou ut logo maken???

Verwijderd

1 gaatje boren en figuurzagen, gaat best.
Pagina: 1