Vage Konqueror Bug :(

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Als ik naar de index van GoT ga of naar een van de fora dan geeft hij soms blijkbaar niets weer behalve de .GIF'jes ;(

Weet iemand hoe dit komt? Mijn gok is dat het "dynamische" deel van de PHP page niet goed getoond wordt, hoe fix ik dit?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:44

Nakebod

Nope.

Dit probleem komt me bekend voor, mijn oplossing die ik altijd deed (Als ie na refreshen oid nog steeds nix deed):
Start Mozilla/Netscape/Ghoper.. of andere browser,
en ineens deed ie et wel.

Maar een echte oplossing voor probleem ken/weet ik niet :(

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Heb ik inderdaad ook wel eens, meestal (altijd?) helpt een refresh. Ik vermoed dat het een javascript-bug is. Gelukkig is in KDE3 de javascript-engine flink verbeterd, dus misschien dat het binnenkort over is :) .

* odysseus is nu KDE3 aan het compileren...

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

Ik heb het soms ook weleens met Opera. Refreshen van de pagina helpt soms wel, maar soms ook niet. Dan moet ik de hele cache leeggooien voordat het weer werkt. :( Ik heb het alleen maar bij GoT.

Misschien is het een bug in de javascript-caching van Topix ofzo?

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hmmz, ik kon met konqueror GoT niet eens goed zien!
Ik zag dan alleen het bovenste gedeelte van de pagina.

Onder Opera zie ik de pagina's wel goed, maar af en toe mis ik een plaatje. Wat wel vreemd is onder Opera, is dat als je een bericht edit hier, het post en daarna weer wil editen; je 1e edit verdwenen is! (wat een zin).

Maarja, dit is nogal offtopic :o

• Laurent
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 21:11 schreef saviour het volgende:

Onder Opera zie ik de pagina's wel goed, maar af en toe mis ik een plaatje. Wat wel vreemd is onder Opera, is dat als je een bericht edit hier, het post en daarna weer wil editen; je 1e edit verdwenen is! (wat een zin).

offtopic:
Hier ook wel last van, dan kapt hij na het laden van de banner (die verder gewoon tevoorschijn komt dus daar ligt het niet aan), erg irritant (Opera 6.0 TP3).

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op dinsdag 19 februari 2002 21:11 schreef saviour het volgende:
Dan moet je even javascript aanzetten (staat ergens onder settings) :)

Om dat te voorkomen, moet je als je een bericht voor de 2e keer edit, eerst de pagina refreshen (F5).

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op dinsdag 19 februari 2002 21:17 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

offtopic:
Hier ook wel last van, dan kapt hij na het laden van de banner (die verder gewoon tevoorschijn komt dus daar ligt het niet aan), erg irritant (Opera 6.0 TP3).
Dat is dus precies wat ik ook vaak heb (Opera 6.0 TP3). Soms lukt het pas weer na tien keer refreshen. Wat wel in één keer werkt is je hele cache leeggooien (al is dat niet zo handig).

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Om dat te voorkomen, moet je als je een bericht voor de 2e keer edit, eerst de pagina refreshen (F5).
Even testen, ik meen nml dat ik dat vanmiddag ook al had gedaan.. ff editen nu :)

edit: Het werkt dus niet, zelfs niet met ctrl-F5 (Opera 6 TP3) :{

• odysseus
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op dinsdag 19 februari 2002 21:18 schreef The_Surfer het volgende:
Dan moet je even javascript aanzetten (staat ergens onder settings) :)
Als javascript uitstond dan zou hij het de eerste keer ook al niet doen, niet? Het probleem ligt op de een of andere manier bij Konqueror/kjs: hij rendert soms geen javascript terwijl het wel aan staat.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Nakebod
  • Laatst online: 06:44

Nakebod

Nope.

Owja, wat ook zo is, was volgens mij op GoT en Fok, of alleen @ Fok, kan ik nu ff niet testen, dat ik de banners 2x zag.
Was alleen in konqueror. Heeft dit hier ook 1igzins iets mee te maken?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op dinsdag 19 februari 2002 22:00 schreef odysseus het volgende:

[..]

Als javascript uitstond dan zou hij het de eerste keer ook al niet doen, niet? Het probleem ligt op de een of andere manier bij Konqueror/kjs: hij rendert soms geen javascript terwijl het wel aan staat.
Uit de posting van saviour begreep ik dat het hem nog _nooit_ was gelukt GoT goed in Konqueror te openen. Dan zou het er dus aan kunnen liggen dat hij geen javascript aan heeft staan.

• odysseus
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op woensdag 20 februari 2002 08:43 schreef The_Surfer het volgende:

[..]

Uit de posting van saviour begreep ik dat het hem nog _nooit_ was gelukt GoT goed in Konqueror te openen. Dan zou het er dus aan kunnen liggen dat hij geen javascript aan heeft staan.
Dat is waar, maar ik had het over de topicstarter en die heeft het over 'soms', dus daar kan het niet aan een uitgeschakelde javascript liggen. Kleine communicatiestoornis :) .

Verwijderd

javascript aanzetten that's all

• odysseus
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ehm, moet je daarvoor een oud topic omhoog halen? Het is de bedoeling dat je dat alleen doet als je echt iets nieuws wilt weten of zo, niet voor het geven van antwoorden aan een topicstarter die hier toch waarschijnlijk niet meer naar kijkt en die bovendien weinig aan dit (foute) antwoord heeft...

* odysseus kan overigens melden dat KDE3 dit probleem niet lijkt te hebben...ben het in ieder geval niet tegengekomen de afgelopen tijd :).

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op maandag 15 april 2002 19:59 schreef odysseus het volgende:
(...)

* odysseus kan overigens melden dat KDE3 dit probleem niet lijkt te hebben...ben het in ieder geval niet tegengekomen de afgelopen tijd :).
Helaas heb ik er in Opera 6.0B1 nog steeds erg vaak last van, het is echt verschrikkelijk irritant. Het vreemde is dat het alleen maar bij GoT voorkomt, andere sites geven geen problemen.

Pagina: 1