advies over celeron 1ghz@1,33

Pagina: 1
Acties:

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb nu een celeron 1ghz op 1,33 lopen. Met een vcore van 1.9 ipv de standaard 1.75. En het systeem lijkt nu wel stabiel. Op 1,85 liep hij nog vast in 3dmark. Nu heb ik al 3 keer 3dmark 2001 gedraaid en een keer 2000. En nu al een half uur koetje. Ik heb een p2b-f, en er zit dus geen temp. meter op voor de cpu. De lucht die eraf komt is redelijk warm. De koeling is standaard intel. Net wou ik een hier posten en toen liep IE ineens vast, is me nog nooit eerder gebeurd.

Nu zijn mijn vraagjes:
De intel standaard koeling, wat voor een soort fan zit erop. Wat is zijn luchtverplaatsing. RPM is 3400. Kent iemand deze dingen en waar kan ik eventueel meer info over het ding vinden(google en de zoek hier gebruikt.)

Ik heb hier een fan van panaflow liggen, die ik eventueel zou kunnen gebruiken ipv de standaard intel fan. Deze staat voor 32.1 CFM. Zou ik daar goed aan doen?

Verder heeft die intel fan een raar uitstekend dingetje aan de bovenkant zitten. Lijkt alsof ze een krimpkousje over iets heen hebben gedaan. Wat kan dit zijn? Ik dacht aan iets vaan een temp meter voor de snelheid van de fan ofzo, maar dat is maar een gedachte spinsel.

I, for one, like Roman numerals

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Gebruik zelf ook die 1Ghz koeler. Heb ik van mijn vader zijn 1Ghz Celeron af geplukt. Die heeft nu op de zijne een Golden Orb. Maar heb geen idee wat de luchtverplaatsing, etc. is :?

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 20:23 schreef Rave17 het volgende:
Gebruik zelf ook die 1Ghz koeler. Heb ik van mijn vader zijn 1Ghz Celeron af geplukt. Die heeft nu op de zijne een Golden Orb. Maar heb geen idee wat de luchtverplaatsing, etc. is :?
Welke cpu heb je? En kan jij de temps uitlezen?

I, for one, like Roman numerals

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik zelf heb een 700 @ 787 maar dit kan ik ook met de standaard koeler halen. En ik kan mijn temps. uitlezen ja.