Ik heb tot nog toe nog niet de smileys gezien zoals ik ze wilde, dus ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Ik heb de smileys van Sassie als basis gebruikt en heb toen het één en ander veranderd:
- Transperante smilies, dus geen witte hokjes meer
- Een aantal ontbrekende GoT/Fok smilies toegevoegd
- Zo veel mogelijk de codes van GoT/Fok aangehouden (soms wil het niet)
- De codes tevens zoveel mogelijk compatible met MSN
- Paar geluidjes erbij
Zo ziet het eruit:

Dit zijn de codes die Trillian verstuurd als je een smiley uit het menu kiest
Als je echter de main.xml bekijkt met notepad, zul je zien dat er meer mogelijkheden zijn voor dezelfde smilies. Ik gebruik deze codes voor het menu aangezien er dan vergelijkbare smilies bij een msn contact naar voren komen. Over het algemeen kunnen ook de GoT/Fok codes worden gebruikt op een uitzondering na.
Om het te installeren:
Ik heb versie 0.724 gebruikt
1. Zoek deze map op: ?:\Trillian\skins\TP2\plugins\TP15Emoticons-16x16
2. Maak een backup van main.xml en emoticons.bmp
3. Download hier de files verpakt in een zip
4. Extract alles files naar ?:\Trillian\skins\TP2\plugins\TP15Emoticons-16x16 en overschrijf de bestaande (backup eerst!).
5. start Trillian opnieuw op en enjoy
Met dank aan www.tweakers.net voor de smilies en aan Sassie voor het andere werk.
En natuurlijk ben ik niet verantwoordelijk als je computer ontploft of er andere schade onstaat
/edit
Op en aanmerkingen zijn welkom natuurlijk. Het is RC1
/edit
- Transperante smilies, dus geen witte hokjes meer
- Een aantal ontbrekende GoT/Fok smilies toegevoegd
- Zo veel mogelijk de codes van GoT/Fok aangehouden (soms wil het niet)
- De codes tevens zoveel mogelijk compatible met MSN
- Paar geluidjes erbij
Zo ziet het eruit:

Dit zijn de codes die Trillian verstuurd als je een smiley uit het menu kiest
code:
1
2
3
4
| :) ;) :D :( :'( :9 :o (H) }> :+ ;( :~ :7 :p :? :z (8> (6) }:0 :r |( (A) :| *D :x :$ :* :Y) (z) (x) :Z :O (pim) bzt (woef) (u) (^) (p) (o) (c) (e) (~) (b) (d) (l) (k) (f) (w) (g) (@) (i) (m) (s) (8) (t) (*) (y) (n) |
Als je echter de main.xml bekijkt met notepad, zul je zien dat er meer mogelijkheden zijn voor dezelfde smilies. Ik gebruik deze codes voor het menu aangezien er dan vergelijkbare smilies bij een msn contact naar voren komen. Over het algemeen kunnen ook de GoT/Fok codes worden gebruikt op een uitzondering na.
Om het te installeren:
Ik heb versie 0.724 gebruikt
1. Zoek deze map op: ?:\Trillian\skins\TP2\plugins\TP15Emoticons-16x16
2. Maak een backup van main.xml en emoticons.bmp
3. Download hier de files verpakt in een zip
4. Extract alles files naar ?:\Trillian\skins\TP2\plugins\TP15Emoticons-16x16 en overschrijf de bestaande (backup eerst!).
5. start Trillian opnieuw op en enjoy
Met dank aan www.tweakers.net voor de smilies en aan Sassie voor het andere werk.
En natuurlijk ben ik niet verantwoordelijk als je computer ontploft of er andere schade onstaat
/edit
Op en aanmerkingen zijn welkom natuurlijk. Het is RC1
/edit