Asus K7V onbekend
AMD Athlon slot-A 800
Diamond s540 32mb pci onbekend
IBM DTLA 30gb-7200 5 maanden oud
Realtek 10mbit 1 jaar oud
LG 52x 1 jaar oud
koeler nieuw (met oude zelfde probleem)
dane-elec pc-133 nieuw (met oude zelfde probleem)
voeding 300 watt onbekend
als ik hem aanzet blijft hij tweemaal in de bootfase hangen zonder duidelijke reden. hierna hangt hij als ik bijv. games opstart of als winamp een poosje draait (het kan niet aan AC-97 sound liggen want met mijn SB128 deed hij dat ook). nu bij XP maar (eerst) ook bij 98. ik ben aan het troubleshooten en nieuwe gear gaan aanschaffen (na tips van... 'het is vast de koeler' 'asus is kritisch tav geheugen'
), nu zit ik op de kaalste setting en het probleem blijft.
-sinds het bij 98 en XP is, sluit ik software kwesties uit (?)
-mobo en video hebben nieuwste BIOS
-hdd werkt perfect
-cd-speler ook geen problemen dus ben niet geneigd hem de schuld te geven
Heeft iemand een flauw idee?
Ik heb via V&A al een optie op een ander mobo maar dat zou vervelend zijn (voor mij) als het niet aan het mobo ligt.
AMD Athlon slot-A 800
Diamond s540 32mb pci onbekend
IBM DTLA 30gb-7200 5 maanden oud
Realtek 10mbit 1 jaar oud
LG 52x 1 jaar oud
koeler nieuw (met oude zelfde probleem)
dane-elec pc-133 nieuw (met oude zelfde probleem)
voeding 300 watt onbekend
als ik hem aanzet blijft hij tweemaal in de bootfase hangen zonder duidelijke reden. hierna hangt hij als ik bijv. games opstart of als winamp een poosje draait (het kan niet aan AC-97 sound liggen want met mijn SB128 deed hij dat ook). nu bij XP maar (eerst) ook bij 98. ik ben aan het troubleshooten en nieuwe gear gaan aanschaffen (na tips van... 'het is vast de koeler' 'asus is kritisch tav geheugen'
-sinds het bij 98 en XP is, sluit ik software kwesties uit (?)
-mobo en video hebben nieuwste BIOS
-hdd werkt perfect
-cd-speler ook geen problemen dus ben niet geneigd hem de schuld te geven
Heeft iemand een flauw idee?
Ik heb via V&A al een optie op een ander mobo maar dat zou vervelend zijn (voor mij) als het niet aan het mobo ligt.