Toon posts:

[CS] Problemen met sprites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb dus na een aantal handelingen een vade error gekregen :(

oude situatie met win98 werkte alles perfect...

Toen deelde ik mijn hdd op in 3 partities en zette winxp op een van die drie...
Na een tijdje deed cd het niet meer op win98, en juist weer wel op xp (deed het daarvoor niet in xp)
Maar nu, in xp, geeft ie een vage error:
code:
1
Server is enforcing file consistency for sprites/top_right3.spr (of een van de andere top/bottom/left/right files)

Dit deed ie ook al voor ik mijn voodoo 3 oc'de...
Ik weet niet waar hoe dit komt...

als ik dan hl en cs opnieuwe installeer, en de sprites topright 1,2,3 opnieuw download van de server (www.fragworld.co.uk | cs7) dan doet ie het voor een paar minuten...tot ie freezed...en dan kan ik weer resetten :(:(:(

Ik heb misschien mijn hl niet echt...Maar de cd-key is igg wel echt...

Kan dit helpen: Mijn hdd weer een maken, alles formatten (voor een maken) dan win98 weer installeren en xp niet...

PLZ

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Hmmm...

Eerst wel hl echt krijgen.

Dan pas weet je of het aan je video kaart ligt of aan je systeem oid

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Topicstarter
Hijs wel echt, heb em heeeel goedkoop in frankrijk verkregen...Probeem dat ie dus de franse hl 1.1.0.8 en franse cs 1.3 wil....Maar het ging mij alleen om een echte cd key...Voor 11 euro bij de dynabyte...een engelse, moet ik maar es doen misschien :D

Verwijderd

98 installeren helpt bij mij wel... heel veel spellen lopen bij mij gewoon vast en dan mag ik restarten... heb jij UT daar liggen.. install die eens en speel een tijdje en kijk dan of hij vast loopt... kunnen we hardware vergelijken.

Verwijderd

Topicstarter
heb ut wel liggen, maar heb echt geen zin om die te gaan installeeren...

Verwijderd

je moet gewoon niet die alternatieve sprites downloaden!!!

de server vind het cheaten, dus kickt ie je of enforcet ie files. dat ligt niet an je HDD maar aan jouw download gedrag.
FOEI!
STOUT!
CHEATER!
:D

als je normale sprites handhaafd (ik vermoed dat jij geen rond zwart beeld hebt in snijpmode) dan is het over, en dan speel je eerlijker ook... want als ik het goed begrijp, is het gewoon valsspelen wat je doet.

en da kanne we nie hebben eh?

Verwijderd

Topicstarter
IK CHEAT DUS NIET!!!

Dat zwarte beeld rond de sniper was EEN KEER idd wel weg, maar toen weer terug, HIJ (de server) BEGON ER GEWOON SPONTAAN MEE!!!

HONEST, anders stuur mij ff alle goede sprites ja?
Van: TOP BOTTOM LEFT RIGHT 1tm3 :D

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:19
Je caps blijft hangen geloof ik.

Heb je de nieuwste patches voor CS er op? Dus installen => patch erover, en kijken of ie het dan wel doet?

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Welke patch bedoel je???
Ik heb eerst hl 1.1.0.8 en daarna cs 1.3...

En caps lock blijft niet hangen, daar kom ik nooit aan (Bijna nooit dan :D )

Verwijderd

dan moet je die file niet unpacken en dus de originele file er in zetten.. heb ik ook vaak gehad :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb cs tien keer op nieuw erop gezet, en zelf met die sprites zegt de server het weer!

EN:

Onder win98 zegt ie dit NIET, alleen freezed het game dan naar een aantal rondjes :(
Pagina: 1