Wallpaper als achtergrond

Pagina: 1
Acties:

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb een vraag: mag ik een wallpaper die ik van een site heb gedownload als achtergrond gebruiken voor mijn hoofdpagina of mag dit ook niet ivm rechten en dergelijke.

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

ligt eraan, in prinicipe mag dat niet. stuur eens een mailtje naar de site, en vraag of je hem mag gebruiken, dan ben je er het snelste achter ;)

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

even een mailtje naar de maker sturen; meestal heeft die er geen moeite mee zolang je hem credits geeft in de vorm van een linkje oid.

• dreku88000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12-2025
ik wilde ook wel eens een wallpaper downloaden, maar dit werd op een of andere manier voorkomen door web master..
die zorgde ervoor dat het 'rechtse muisknop-menu' niet werkte..ze weten dus wel dat je die plaatjes download en als het niet mag lijkt het me wel dat ze er een vergoeding voor vragen??

Lenovo Thinkpad Yoga X380

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 20:05 schreef dreku88000 het volgende:
ik wilde ook wel eens een wallpaper downloaden, maar dit werd op een of andere manier voorkomen door web master..
die zorgde ervoor dat het 'rechtse muisknop-menu' niet werkte..ze weten dus wel dat je die plaatjes download en als het niet mag lijkt het me wel dat ze er een vergoeding voor vragen??
als die rechtermuis knop niet doet zijn er nog wel andere manieren om zo'n plaatje te saven hoor, dat is het probleem niet. Ik denk wel dat je even moet vragen aan de rechtmatige eigenaar of je het plaatje mag gebruiken, ik zou die eigenaar gewoon even mailen, dan weet je snel genoeg of je het mag gebruiken.

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
ok ga ik hem eens mailen.

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:49

veryip

Nikon D7000 + Glas

Op dinsdag 19 februari 2002 20:05 schreef dreku88000 het volgende:
Simpel een kwestie van bron ffies raadplegen; frames oid uit elkaar plukken en je bent er zo; of gewoon bij je temporary internet files gaan rondneuzen; ffies sorteren op grootte; en dan ffies zoeken en klaar is kees

Nikon D7000

Pagina: 1