Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Hehehe, we doen hier niet aan wachtwoorden hacken en zo!!!
Ik had hetzelfde (ongeveer) probleem: had mijn e-mailadres opgezegd, en moest toen op dat mailadres mijn wachtwoord ontvangen, wat dus niet meer lukte!
Even een mailtje naar SETI gestuurd, en binnen de kortste keren antwoord dat mijn account naar een ander mailadres was gezet; en daarna kon ik dus mijn wachtwoord opvragen!
Ik had hetzelfde (ongeveer) probleem: had mijn e-mailadres opgezegd, en moest toen op dat mailadres mijn wachtwoord ontvangen, wat dus niet meer lukte!
Even een mailtje naar SETI gestuurd, en binnen de kortste keren antwoord dat mijn account naar een ander mailadres was gezet; en daarna kon ik dus mijn wachtwoord opvragen!
Thanx! Ga ik dat ook doen 
Op hun site stond namelijk dat als je je pass kwijt was dat je het dat kunt vergeten, maar zo zijn ze dus blijkbaar toch niet
Op hun site stond namelijk dat als je je pass kwijt was dat je het dat kunt vergeten, maar zo zijn ze dus blijkbaar toch niet
Het ligt er ook wel een beetje aan wat voor verhaal je ophangt denk ik: ik wilde natuurlijk heel erg graag van DPC lid worden, en had daar uiteraard alles voor over.
Denk dat het ook wel hielp dat ik een simpel gratis webmailadres wilde omzetten naar mijn officiele TU-e-mailadres (nooit spam op gekregen, btw, dus kan best, gewoon aanvinken dat je adres niet naar buiten mag worden bekendgemaakt).
Maar ja: gewoon proberen! Als het dan echt niet lukt, heb je pech
Denk dat het ook wel hielp dat ik een simpel gratis webmailadres wilde omzetten naar mijn officiele TU-e-mailadres (nooit spam op gekregen, btw, dus kan best, gewoon aanvinken dat je adres niet naar buiten mag worden bekendgemaakt).
die andere groep is dan natuurlijk DPC toch?Op dinsdag 19 februari 2002 19:37 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Hey,
Ben m'n Seti-password kwijtgeraakt... Heb wel voordat ik m'n pc heb geformat alles op RW gezet, inclusief Seti-directory. Maar nu wil ik bij een andere groep gaan en heb ik m'n pass dus nodig. (emailadres was van dds - is opgeheven).
En ik zou graag een kleine 3 jaar aan stats niet verloren willen zien gaan
Dus - please - heeft iemand een Seti passwordcracker ofzo?
Mzzl,
Sorce
Oei, ik heb toch niet voor mijn beurt gepraat???
Heb nog geen idee waarheen ik moet meelen - op de site staat nix... 
Om eerlijk te zijn wilde ik (ten minste tijdelijk - om te kijken hoeveel units ie haalt, en omdat de leraren het anders niet goedvinden
) een groep aanmaken voor onze school... Komen binnenkort een computertje of 40 bij met ~600 MHz, dus dat lukt wel 
Na een tijdje ben ik van plan ze om te gooien naar de DPC.
Maar naar welk adres moet ik mailen?
Om eerlijk te zijn wilde ik (ten minste tijdelijk - om te kijken hoeveel units ie haalt, en omdat de leraren het anders niet goedvinden
Na een tijdje ben ik van plan ze om te gooien naar de DPC.
Maar naar welk adres moet ik mailen?
Ik ben dan de founder van die groep.
Maar we kunnen van onze groep een sub-groep van DPC maken. Dat zou best cool zijn.
Dat laatste kun je ook doen door gebruik te maken van de proxy. Sequence, twee posts hoger heeft een proxy, en die kan je vast alles vertellen hoe je dat in moet stellen.Op dinsdag 19 februari 2002 20:37 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Om eerlijk te zijn wilde ik (ten minste tijdelijk - om te kijken hoeveel units ie haalt
Weggaan bij DPC is natuurlijk niet liev
Ow, kwis niet dat dat kon 
In dat geval zekers
In dat geval zekers
blijf gezellig bij DPC joh! 
je kan hier zien hoe je een proxy op zet, bij één van de andere subteams hebben ze al een scriptje om clients uit elkaar te houden, zodat jullie binnen het team ook goed kunnen zien wie hoeveel doet
* Sequence gaat zo effe zoeken!
je kan hier zien hoe je een proxy op zet, bij één van de andere subteams hebben ze al een scriptje om clients uit elkaar te houden, zodat jullie binnen het team ook goed kunnen zien wie hoeveel doet
Wat was dat mail-adres dan? Die proxy komt later wel, eerst onze group maken!Op dinsdag 19 februari 2002 19:47 schreef sjroorda het volgende:
Het ligt er ook wel een beetje aan wat voor verhaal je ophangt denk ik: ik wilde natuurlijk heel erg graag van DPC lid worden, en had daar uiteraard alles voor over.
Euh, waar moet ik die proxy draaien? School = kennisnet en kan dus niet...
je moet dan dus met je allen op 1 mailadres flushen, het makkelijkst is dan het adres te kiezen wat de meeste wu heeft staan (laat de rest echter ook effe bij dpc komen
)
Pagina: 1